ברוס אוהר ׳זימר׳ במאמץ להציל את אישתו, וסיבך את ה-FBI של קומי ומקייב ותובעים הפועלים כיום בצוות של מיולר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ברוס אוהר, פקיד מס.4 במחלקת המשפטים,חושף כי שיתף מידע של מחבר הדוסייר המזוייף, כריסטופר סטיל, עם תובעים הפועלים כיום בצוות של מיולר.
הוא גם הזהיר אותם ואת ה-FBI בזמנו שהדוסייר קשור לקמפיין קלינטון

REPORT: Mueller Swept Dossier Mastermind Bruce Ohr Under ...

ברוס אור, אשר בתפקידו היה מנהל כוח המשימה נגד הפשע המאורגן של מחלקת המשפטים, התגלה כדמות מפתח ב״ספייגייט״, השערורייה המתמשכת סביב העלילה שהוביל ה- FBI, כדי לרגל אחר מטה הבחירות של טראמפ במאמץ חסר תקדים לסכל את בחירתו לנשיאות.

כזכור, לאחר העדות בדלתיים סגורות של ברוס אוהר, פקיד בכיר ממחלקת המשפטים, הקונגרס ביקש לחקור את אישתו, נלי אוהר

חשיפות מהשימוע בדלתיים סגורות מול חוקרי הקונגרס:

ברוס אור שיתף מידע של מחבר הדוסייר, כריסטופר סטיל, בשנת 2016 עם תובעים הנמצאים כיום בצוות של חוקר ציד המכשפות, רוברט מיולר.

״פוקס ניוז״:

ברוס אור שיתף מידע של מחבר הדוסייר, כריסטופר סטיל, בשנת 2016 עם תובעים הנמצאים עכשיו בצוות מיולר.

בסדרה של שאלות על פגישותיו עם סטיל, כולל אחת מהן ב -30 ביולי 2016, ועם מי הוא שיתף את המידע, פוקס ניוז אישרה את תמליל אוהר הקובע:

"אנדי מקייב, כן ונפגש עמו ועם ליסה פייג' וסיפק לו מידע. לאחר מכן נפגשתי עם ליסה פייג', ובסופו של דבר עם פיטר סטרזוק. וגם את המידע הזה מסרתי לאנשים במחלקה הפלילית, במיוחד ברוס שוורץ, זיינב אחמד, אנדרו וייסמן".

הFBI ביקש מפוקס ניוז לא לגלות את שמו של הסוכן האחר שפגש עם אוהר. הסוכן מאוחר יותר עבד על התיק נגד היועץ לביטחון דאז, מייק פלין, בינואר 2017.

על פי המידע ברשת, ברוס שוורץ זוהה כסגן עוזר התובע הכללי. אנדרו וייסמן היה ראש מחלקת ההונאה באגף הפלילי של מחלקת המשפטים לפני שנתמנה לתובע בכיר בצוות של מיולר כאשר טיפל בתיק של ראש קמפיין טראמפ לשעבר, פול מנפורט. על פי הפרופיל של "ניו יורקר" במאי 2017, עבד זיינב אחמד במשרד התובע הכללי של ארה"ב במחוז המזרחי של ניו יורק ונטל חופשה לעבוד עבור התובעת הכללית דאז, לורטה לינץ', במטה של משרד המשפטים בוושינגטון. אחמד מוקצה כעת לחקירה המיוחדת של מיולר.

תזיכורת קונספיל:

ידו המשגת של אוהר בנוגע לדוסייר, כמו גם זו של עורכו, המרגל לשעבר כריסטופר סטיל – חברת המחקר של האופוזיציה מאחוריו, גלן סימפסון מפיוז׳ן GPS, והעסקתה של אישתו נלי אוהר בפיוז׳ן GPS – התרחש לפני ואחרי שהFBI פיטר את סטיל כמקור בשל מגעיו עם התקשורת.

רשת הקשרים של אוהר בעניין הדוסייר כללו את: הסוכן לשעבר פיטר סטרוזק, פרקליטה לשעבר בFBI ליסה פייג׳, לשעבר סגן מנהל הFBI אנדרו מקייב, וייסמן ולפחות עוד פקיד נוסף ממחלקת המשפטים וסוכן FBI בהווה שעבד עם סטרוזק בתיק רוסיה.

וייסמן הוחזק בסוד התעניינים לגבי הדוסייר בזמן שהיה ראש מחלקת ההונאה, וכיום הוא איש צוות התובע המיוחד לחקירת רוסיה, רוברט מיולר.

בכיר נוסף ממחלקת המשפטים של אובמה יעיד היום בקונגרס על קשריו למרגל סטיל ולהפרות צווי הריגול אחר קמפיין טראמפ

ברוס אור הזהיר את הFBI של קומי המושחת שהדוסייר של המרגל לשעבר, כריסטופר סטיל, קשור לקמפיין קלינטון ויתכן שהוא מוטה.

ג׳ון סולומון מ-״The Hill״:

נחשף שברוס אוהר הזהיר את הFBI של קומי שהדוסייר של המרגל לשעבר כריסטופר סטיל קשור לקמפיין קלינטון ויתכן שהוא מוטה.

בעדותו בקיץ שעבר בפני חוקרי הקונגרס, חשף ברוס אוהר כי הוא הזהיר את הFBI ועורכי הדין בסוכנות במפורש ומספר פעמים, החל מה -31 ביולי 2016, כי סטיל הביע דעה מוטה נגד טראמפ ועבד על פרויקט הקשור לקמפיין קלינטון.

"אני בהחלט אמרתי ל- FBI כי פיוז'ן GPS עובד עם, מבצע מחקר האופוזיציה על דונלד טראמפ," אמר אוהר לחוקרי הקונגרס, והוסיף כי הוא הזהיר את ה- FBI כי סטיל הביע הטיה במהלך השיחות שלהם.

"מסרתי מידע ל- FBI כאשר חשבתי שכריסטופר סטיל היה, כפי שאמרתי, נואש שטראמפ לא ייבחר"…"אז, כן, כמובן שמסרתי את זה לFBI".

כאשר נשאל מדוע שהוא יציע את המידע הזה לFBI ענה אוהר:

"למקרה ויהיה איזה סוג של הטיה או משהו כזה"…"אז כשמסרתי את זה לFBI, ניסיתי להיות ברור כי זה מקור מידע, אני לא יודע כמה זה אמין. יצטרכו לבדוק את זה ולהיות מודעים."

אוהר המשיך ואמר כי הוא גילה לסוכני הFBI שאשתו [נלי אוהר] וסטיל עובדים באותה חברה וכי הם מנהלים את פרויקט המחקר טראמפ-רוסיה על פי בקשת היריב הדמוקרטי של טראמפ, קמפיין קלינטון.

"החבר'ה האלה נשכרו על ידי מישהו הקשור לקמפיין קלינטון והיו מודעים"

"לא ידעתי שהם מועסקים על ידי ה- DNC [הועד הלאומי הדמוקרטי], אבל בהחלט אמרתי שכן שהם עובדים, אתם יודעים, שהם היו איכשהו עובדים, בקשר לקמפיין של קלינטון", הוא ענה.

"אני גם סיפרתי ל- FBI כי אשתי עובדת עבור פיוז'ן GPS או שהיתה קבלן עבור GPS, פיוז'ן GPS."

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *