פרדו ממשיך את החתרנות של הדיפ סטייט בארץ ומבקש דיקטטורה ופיקוח על האינטרנט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

מסתמן שתמיר פרדו ראש המוסד לשעבר ריגל עבור ממשל אובמה כאשר היה ראש המוסד, וכיום ממשיך את פעילותו החתרנית.

לאחרונה תמיר פרדו, כיום מנהל חברת סייבר, מדבר את דף המסרים של הדיפ סטייט. הפעם פרדו מקדם את הסיסמה שהרוסים התערבו בבחירות לטובת טראמפ בתרגילי סייבר ומכאן מסיק שכל העולם בסכנה בגלל שיש מקור מידע חופשי חדש המאיים על ההגמוניה של התשקורת הבולשביקית. על כן פרדו מציע להקים גוף פיקוח דיקטטורי כמו האח הגדול שיפקח על הרשת. כמו כן דבריו של פרדו מטילים דופי בתוצאות הבחירות בארץ כבר מעכשיו כפי שעשו לטראמפ בארה"ב.

פרדו מביא כדוגמה לפיקוח על האינטרנט את סבא"א, סוכנות הגרעין העולמית שנועדה למתן את האיום הגרעיני בעולם. הוא רק שוכח להזכיר את הפיקוח של יו"ר הסוכנות אל ברעדי, מי שהיה האיש של סורוס באביב הערבי במצריים אשר לא פיקח כראוי במשך שנים על איראן שהתקדמה לכיוון פצצה גרעינית.

הנה מה שכבר כתבנו על אותם אנשי מוסד שכיום מהווים שופר לדיפ סטייט ומנהלים חברות סייבר:

כדי להבין מי זה מר פרדו, יש להכיר בחור בשם טריטה פרסי, ראש ארגון NIAC אשר קיבלו כספים מסורוס ואשר נתפסו כסוכנים איראנים בארה"ב עם העלמת עין של אובמה.

בספרו מ- 2015 על הסכם הגרעין, פרסי מתאר את תהליך לגיבוש הסכם הגרעין המטורף של אובמה, Losing an Enemy: Obama Iran and the triumph of diplomacy, הוא כותב פרק מאוד מיוחד ומעניין בשם "אובמה והמוסד נגד נתניהו":

"בני הברית הסודיים של אובמה

מה שלא ידוע לציבור הרחב הוא שלממשל אובמה היה מקור מפתיע של בריתות חזקות כנגד נתניהו: הממסד הבטחוני של ישראל. הערכתו של נתניהו סתרה באופן חד את זאת של הדרג המקצועי בתוך המוסדות הישראליים הא-פוליטיים. מתוכם, אף מוסד לא התנגש איתו יותר מסוכנות המודיעין של ישראל, המוסד.

בכמעט כל עניין מרכזי הם נחלקו. תמיר פרדו, ראש המוסד, לחלוטין ביטל את ההנחה שאיראן היא איום קיומי לישראל — מנטרה שנתניהו בא לתאר, ושוושינגטון קיבלה ללא חשיבה ביקורתית. בפגישה עם שגרירים ישראלים, הוא נימק את התנגדותו לטענה של נתניהו. "האם איראן מהווה איום קיומי לישראל?" פרדו שאל. "לחלוטין. אך אם מישהו טוען שפצצה גרעינית בידיים איראניות היא איום קיומי, כלומר לסגור חנות וללכת הביתה, זה פשוט לא המצב. המונח 'איום קיומי' נזרק בחופשיות מידי". פרדו היה ראש המוסד העוקב השלישי אשר שלל את הרעיון שאיראן מהווה איום קיומי. שני קודמיו, מאיר דגן ואפרים הלוי, גם כן ביטלו את טענת נתניהו. היכולת של איראן היתה "רחוקה מלהוות איום קיומי על ישראל," ציין הלוי."ההקצנה הגוברת בקרב חרדים היוותה סיכון גדול יותר מאחמדינג'אד," הוסיף."

בהמשך טריטה פרסי כותב ומפרט עוד על איך מעגל פנימי בממסד הביטחוני שציין יצא בהתרסה לנקודות מרכזיות במדיניות של נתניהו כלפי איראן, כולל הטענה שהמשטר באיראן אינו ראציונלי ואפילו כנגד הטענה שהם חותרים לנשק גרעיני מלא, אלא רק לאמצעיים המאפשרים נשק כזה. כל אלה חוזרים בדיוק על ההערכות והמדיניות של ממשל אובמה וטריטה פרסי שהזכרנו לעיל המואשם בריגול עבור האיראנים בארה"ב.

לאחרונה בתקופה של ביטול הסכם הגרעין האיראני בידי טראמפ הדיפ סטייט יצא במלחמת דיסאינפואמציה. פרדו טען שנתניהו עקב אחריו באמצעות השב"כ, וראש השב"כ דאז הכחיש קטגורית. יחד עם זאת יצא סיפור מונפץ שחברת סייבר ישראלית עקבה אחרי אנשי אובמה שקידמו את הסכם הגרעין האיראני. כל זה בא כמסך עשן נגד הדיווחים על מעקבי אובמה נגד קמפיין טראמפ ומתנגדי הסכם הגרעין האיראני.

סיפרו שהחברה שעקבה אחרי אנשי אובמה הקשורים בהסכם בהוראת כביכול נציגים לא ישירים של טראמפ לאחר שנבחר, היו חברת בלאק קיוב אשר כבר דיווחנו על מעורבות שלהם בפרשיות דיפ סטייט. אהוד ברק שכר את בלאק קיוב להגן על אישומי האונס של האנס הסדרתי הארווי ווינשטיין, המפיק ההוליוודי הגדול שבגללו החל קמפיין #Metoo. ובכן, בלאק קיוב הוקמה על ידי בין היתר מאיר דגן. ואחרי מי טענו שעקבו? בין היתר טריטה פרסי ובן רוהדס(הוגה רעיון תיבת התהודה להעברת ההסכם הגרעין האיראני במימון סורוס שעבר לארגון NIAC של פרסי).

במקורות מטה תוכלו לראות שהראייה היחידה לסיפור המונפץ היא שקרית מיסודה, ואפילו העיתונאים מודים בזאת. לא במקרה חברת סייבר של הדיפ סטייט מואשמת בכאילו לצורך כותרת כחלק מהדיסאינפורמציה שיטתית.

והתשקורת הבולשביקית, כמה מפתיע, מהדהדת בדיוק, אבל בדיוק את אותם מסרים של הדיפ סטייט הפרו פצצה גרעינית איראנית:

מקורות:

״גלובס״ – "כשיש נשק לא קונבנציונלי שאפשר להכות בו בבחירות – אנחנו הולכים לאבד את הדמוקרטיה שלנו"

סוכן איראני: פרדו ריגל עבור הסכם הגרעין של אובמה

מסתמן כי סורוס ורוקפלר שיחדו אנשי ביטחון ומוסד בישראל להיות מרגלים איראנים

״קונספיל הישן״ – רוח המהפכה: המהומות במצריים

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *