הדיפ סטייט רוצים שתיקי נתניהו יחשפו את סודות הגרעין הישראלי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

הבאנו לכם כתבה מעניינת מתוך אתר חדשות ״Mondoweiss״ הקשור למרכז ל״מחקר כלכלי ולשינוי חברתי״ והמכסה נושאים הקשורים למדיניות החוץ האמריקאית במזרח התיכון, ״בעיקר מנקודת מבט יהודית-מתקדמת" לדברי העורכים. מייסדו מתאר את עצמו כאדם ״פרוגרסיבי ואנטי ציוני״.

כאמור, הכתבה מעניינת כיוון שהיא מחזקת דברים עליהם כתבנו בעבר סביב הנסיון של קרי לקדם תכנית גרעין איראנית ולנטרל את הישראלית. [קישורים לכתבות ״קונספיל״ למטה]

תיק השחיתות האחרון של נתניהו יכול לחשוף סודות אשר זמן רב נשמרו בקפידה לגבי התכנית הגרעינית של ישראל

מאת: טד שניידר, 7 דצמבר 2018
תרגום: ס.ו.צ

Photo:Flash90

 

משטרת ישראל ממליצה להעלות שלשה כתבי-אישום נגד נתניהו, כאשר בשניים מהם מעורב השם ארנון מילצן.
בתיק השחיתות של נתניהו בו פנה והציע ל״ידיעות אחרונות״ שיגביל את תפוצת עיתון ״ישראל היום״ בתמורה לחשיפה חיובית של נתניהו ב״ידיעות״, נחשף שנתניהו השתמש בבמאי ובמרגל הישראלי ארנון מילצן בתור המתווך בינו לבין העיתון הישראלי.

בתיק שוחד אחר בו מעורב בישירות מילצן, נתניהו מואשם בקבלת שמפניה וסיגרים בסך $283,000 בתמורה להטבות במס למילצן ובכך שנתניהו יתאמץ וישתדל בממשל האמריקאי להשגת ויזה למילצן, נתניהו אפילו ביקש ממזכיר המדינה (שר החוץ) ג’ון קרי להתערב לטובתו של מילצן בנידון, ולסדר לו ויזה ארוכת-טווח אשר תאפשר לו להשאר בארה״ב (ארה״ב אינה מעוניינת לחדש הויזה למפיק ההוליוודי עתור התהילה היות והודה שהיה מרגל ישראלי ופעל בתור אחד באמריקה).

ההמלצות להגיש כתב אישום נגד נתניהו יכולות להוות סכנה רבה יותר אשר מעבר להישרדותה של ממשלתו בלבד. גישוש וחקירה במהות הקשר בין נתניהו למילצן יכולה לאיים לחשוף סוד כמוס בא בשנים על התכנית הגרעינית הישראלית, ועל הדרך הלא-חוקית בה סויעה תכנית זו על ידי בגידה קשה בבת בריתהּ ארה״ב.

מילצן המסתורי
מילצן נזקק לעזרתו של נתניהו להשגת ויזה משום שזכותו להשגת ויזה ארוכּת-טווח עורערה ובוטלה. מילצן, ישראלי, היה מקבל באופן רגיל ויזה ל-10 שנים, עד שזכותו בוטלה בנסיבות הודאתו שעבד בארה״ב בשביל הביון הישראלי.

מילצן הוא מיליארדר ישראלי אשר ידוע בארה״ב בתור מפיק הוליוודי אשר הפיק מעל 150 סרטים, בינהם אף שוברי קופות.
הוא בעלים של יותר מ- 30 חברות ב- 17 מדינות שונות, אבל לפחות מספר מחברות אלו היו חברות ״פרונט״ (חברות שסוכנויות ביון מקימות כמסווה לפעלותיהן). לפי ספרו הביוגרפי Confidential, מילצן הקים חברות ״קש״ (חברות בהן אדם אחר רשום בתור הבעלים) וחשבונות בנקים סודיים ברחבי העולם אשר מטרותיהם היו לממן את תכנית הכור הגרעיני בדימונה הישראלית החשאי.

בעוד באופן ציבורי בארה״ב הוכר מילצן בתור מפיק סרטים מפורסם, הרי בחייו השניים, החשאיים, היה סוכן ישראלי אשר סחר בנשק בתוך ארה״ב. מילצן רכש ציוד וחלקים עבור התכנית החשאית הישראלית לייצור נשק גרעיני.

שמעון פרס אישר זאת ואמר שהיה זה הוא אשר גייס את מילצן לכחות המודיעין והביון הישראלי בשנות ה- 60. מילצן היה סוכן במחלקה ״לקשרי מדע״ הידועה בשמהּ העברי – לק״מ (לשכה לקשרי מדע).

לק״מ הוקמה ב- 1957 על ידי שר ההגנה דאז, שמעון פרס. היא הייתה חשאית ביותר, ולא עבדה אפילו תחת הביון והמודיעין הישראלי, אלא דיווחה ישירות לשר ההגנה הישראלי (לפי ספרו של רוג’ר מאטסון, “Stealing The Atom Bomb, How Denial and Deception Armed Israel). מטרות לק״מ היו לשמור על בטיחות הכור הסודי בדימונה, ולהחביא ולהסתיר את מטרותיו האמתיות מהמודיעין האמרקיני. הסיבה האחרת לקיום גוף זה הייתה אסיפת ואף גינבת מודיעין-מדעי (גניבת טכנולוגיה מדעית) מבנות בריתהּ של ישראל.

בשנת 1968 נודע ל- FBI אודות לק״מ, והקימו תכנית לעקוב אחר משלחות מדעיות ישראליות ואנשי השגרירות הישראלים. ההקלטות הסודיות שהקליטו ה- FBI בתוך השגרירות הישראלית הוביל לגירושם של כמה ישראלים.

תיק הקרייטרונים
באמצע שנות ה- 80 גילה המכס האמריקני מבצע הברחות של מתגים אשר היו להם שני שימושים. מתגים אלו יכלו להיות משומשים למטרות רפואיות, אך גם יכלו להיות משומשים ליצירת נשקים גרעניים. המתגים המהירים הללו, אשר ידועים בשמם – קרייטרונים, לא יכולים להיות מוּצאים מארה״ב ללא הסמת ורשיון ממחלקת המדינה האמריקאית היות ויכולים להיות מנוצלים למטרת הדקים לנשקים גרעיניים.

מבצע ההברחות בוצע עלי ידי חברה מקליפורניה הנקראת – מילקו MILCO International Inc. בעליה ומנכ״להּ של מילקו היה ריצ’רד קלי סמיית׳, פיסיקאי אמריקאי ויועץ של נאט״ו עם דרגת חשאיות גבוהה. בין השנים 1979-1983 מילקו הבריחה 15 הזמנות בסך של יותר מ- 800 קרייטרונים למשרד ההגנה הישראלי. סמיית׳ הואשם ביותר מ- 30 אישומים על עדות שקר ועל העברה לא חוקית של חומרים מוגבלים. בשנת 2001 הופלל כאשם בביצוע עבירה בהפרת החוק האמריקאי לגבי שליטה והגבלת יצוא נשק, ונגזר דינו לארבעים שנות מאסר. מיד לאחר תיק הקרייטרונים, מילצן יצר קשר עם מגייסו שמעון פרס, וביקש עזרתו בהתנהלות עם ממשל רייגן.

הקשר בין נתניהו לסמיית׳
לפי תזכיר של ה- FBI , מן ה- 13 לפברואר 2002, אשר מדווח על ראיון עם סמיית, נתניהו שיתף פעולה עם סמיית׳ במבצע ההברחות. התזכיר אומר ש״סמיית׳ ונתניהו היו נפגשים במסעדות בתל-אביב ובביתו ובעסקו של נתניהו, ולא היה זה יוצא דופן (אלא עניין רגיל), שנתניהו יבקש מסמיית׳ חומרים מוסווים״.

ואולם, באשר לנתניהו, זה רק נעשה גרוע יותר. מילקו הייתה חברת ״פרונט״ (חברה אשר סוכנות ביון מקימה למטרותיה השונות לשם כיסוי). ב- 1972 מילצן שיכנע את סמיית׳ למזג את מילקו עם חברתו של מילצן – Milchan Limited. למען האמת, מילקו הייתה עוד חברת ״פרונט״ אחת מני רבות של ארנון מילצן. נמצא שכאשר שיתף פעולה נתניהו עם סמיית׳ במבצע ההברחות אשר בוצעו על ידי חברתו- מילקו, למעשה שיתף פעולה עם ארנון מילצן בעלי חברת מילקו, אותו ארנון מילצן אשר עכשיו נתניהו מואשם בקבלת שוחד ממנו.

הקשר בין נתניהו למילצן
הקשר בין נתניהו למילצן הוא הרבה יותר ישיר מאשר העובדה שנתניהו עבד עם סמיית׳ מנכ״ל ושותף בחברת מילקו אשר הייתה בבעלות מילצן. לפי תזכיר של ה- FBI הקרייטרונים הוברחו על ידי חברת מילקו ״בבקשת חברת מסחר הלי – HELI TRADING COMPANY, וחברת MILCHAN LIMITED”. “תאגיד מסחר הלי – HELI TRADING CORPORATION, רכש את הקרייטרונים בשביל משרד ההגנה הישראלי״ בכסף אשר ״הגיע ישירות ממשרד ההגנה הישראלי״. התזכיר מבהיר יותר, שלמעשה חברת הלי וחברת מילצן לימיטד, היו חברה אחת: ״HELI TRADING COMPANY הייתה ידועה גם כ- MILCHAN LIMITED״ (גראנט סמית, חוקר מוביל בתיק הקרייטרונים, הבהיר בהתכתבות אישית שחברת הלי וחברת מילצן לימיטד היו שתי חברות שנות ובבעלות אותו אדם – ארנון מילצן). אבל הקישור הגורלני בקשר בין נתניהו למילצן הוא שנתניהו, בזמן מבצע הברחות הקרייטרונים ובזמן שהיה נפגש עם סמיית׳, היה, לפי תזכיר ה- FBI, עובד של חברת הלי ולכן, היה למעשה עובד של ארנון מילצן בעלי חברת הלי. הקשר הישיר הזה מעיד על מעורבתו הישירה של נתניהו במבצע הישראלי של הברחות לא חוקיות של ציוד אמריקאי לישראל לשימוש בתכנית הנשק הגרעיני הישראלי.

ההשלכות הפוטנציאליות
למרות שהקשר בין נתניהו לסמיית לעתים מקבל חטיפת מבט, הרי שהקשר בין נתניהו לארנון מילצן, האדם אשר אודותיו נתניהו עומד בפני האשמות, לא מדווח כלל בתקשורת. אם נתניהו יועמד לפני משפט אודות כתבי אישום אלו הקשורים למילצן, ההשלכות יכולות ללכת הרבה מעבר השרדות כס מלכותו. אם בחינה וחקירה חוקית אודות קשריו עם מילצן, אשר יכולות לכלול את שימושו העכשווי של מילצן בתור איש אמצעי (מתווך) באחד מתיקי השוחד האחרונים, תביא לידי חשיפה שנתניהו השתמש במילצן כאיש אמצעי (מתווך) בשנות ה- 80 למען הברחה לא חוקית של ציוד אמריקאי לישראל לשימוש בתכנית הנשק הגרעיני הישראלי, אזי בפוטנציה זה יכול לא רק לכפוף הודאה פומבית של ישראל בדבר קיומה של תכנית ונשק גרעיני ישראלי, אלא גם הודאה אמריקנית שהם ידעו לאורך כל השנים שישראל הייתה באופן לא חוקי משיגה חלקים אמריקנים אשר מסייעים להם בפיצוח נשק ותכנית גרעינית זו. ועניין זה, ולא השרדות כסאו של נתניהו, יכולה להיות הסכנה הגדולה ביותר הטמונה בכתבי אישום אלו.

סוף הכתבה ב- Mondoweiss
…..

תזכורת מתוך הכתבה שלנו:

שימוש בצווי מעקב ובית המשפט המיוחד להשגת הצווים כנגד אזרחים אמריקאים החשודים כסוכנים ו\או המעורבים בפרופילרציה של גרעין עם מדינה אחרת. נתניהו לכאורה על פי תזכירי הFBI נופל על ההגדרה הזאת בכל הנוגע לחקירה שהFBI קיים כנגדו ונגד מילצ'ן בזמנו ושמסמכיו פורסמו בזמן ממשל אובמה ב2012 בנוגע לתקרית משנות ה80, שהודעתו של מילצ'ן על עצמו בתוכנית של אילנה דיין(מקורבת ותועמלנית נאמנה של חוסיין אובמה) הביאה לצורך שלו להסדיר את הויזה שלו עם ארה"ב.

הוצאת הצווים והבית המשפט FISA המיוחד לצורך כך אשר הפך לכלי נשק מודיעיני בידי הDeep State נגד טראמפ, ייתכן ושומש לרעה וכנשק נגד נתניהו. אך זה יהיה תקף אילו לנתניהו עד היום יש אזרחות אמריקאית, וכיוון שעניין זה מאוד עמום כרגע, ייתכן והשימוש בקהילת המודיעין נגד נתניהו מארה"ב נעשה בצורה אחרת, אם כי עדיין לא חוקית, ובטח שלאזרחי ישראל ראוי לדעת אם החקירה נגד נתניהו בארץ היא עצמאית או שהיא מופעלת מהוראות מלמעלה, מלמעלה ללהב 433 ומשטרת ישראל.

תיק 1000 הוא ליבת העניין. לאחר שמילצ'ן היה צריך להסדיר את הויזה שלו מול הרשויות בארה"ב, נתניהו במעשה של שתדלנות עבור מישהו שתרם לביטחון המדינה (כפי שעשה למשל עם מאיר דגן ועוד רבים אחרים גם אם היו יריביו הפוליטיים) הצליח להסדיר את הדברים מול ג'ון קרי.

אובמה בחודש האחרון לכהונה עשה מהלכים חד צדדיים שפתחו בחקירה הרוסית נגד טראמפ (גירוש דיפלומטיים רוסיים להנכיח ללא ראיות והרשעה, וזאת כדי לחזק את הנרטיב שבגללו פתחו בחקירה), סינדול ישראל במשיכת הוטו על התנחלויות באו"ם, ו… בסוף החודש ההוא נפתחה החקירה של תיק1000(מילצ'ן ונתניהו), כאשר שבועיים לאחר מכן היא מודלפת לכל התשקורת עם עניין הויזה.

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

המלצות קונספיל:

הנה הדברים שנתניהו צריך לבקש מטראמפ לבדוק במשרד המשפטים ושאר הסוכניות לקראת הוצאה של תזכיר נוסף שיעסוק בשימוש בלתי חוקי בארגוני המודיעין לייסד את החקירה בישראל בנסיון לבצע אחת ולתמיד את הפוטש שכשל ב2015.

  • האם סוכניות בארה"ב שיתפו את להב433 בהאזנות לנתניהו?
  • האם להפך, להב433 סיפקו לארה"ב האזנות של נתניהו?
  • האם תהליך קבלת צווי למעקב אחר נתניהו היה חוקי?
  • כמה הFBI משתף פעולה בחקירות נתניהו מילצ'ן?
  • האם קרי הדליף ללהב433 על עניין הויזה?
  • כל מידע נוסף לשיקולו שעלול לשפוך אור על הפרשה.

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

מתוך הכתבה, ציטוט חשוב מתוך תגובת נתניהו להמלצות המשטרה:

וביחס למה שמכונה ״חוק מילצ׳ן״, מדובר בעוד האשמה מופרכת. החוק הזה הועבר על ידי ממשלת אולמרט. כך הוא נקרא על ידם. הוא קודם על ידי משרד הקליטה, טופל על ידי משרד האוצר, בראשות שר האוצר יאיר לפיד, אגב, חברו הטוב של מילצ׳ן שעבד אצלו קודם לכן, נתמך על ידי שר המשפטים יעקב נאמן ושרים רבים אחרים כדי לעודד השקעות בישראל. העובדה שאני נשאלתי על כך רק שאלות ספורות, זה אומר הרבה. אבל השבתי שמעולם לא פעלתי לטובת ארנון מילצ'ן בעניין הזה, בשום עניין אחר, זולת עניין אחד, הוויזה. עכשיו, איך אפשר לבוא בטענות שבשביל סיגרים פעלתי אצל האמריקאים כדי שתוחזר למילצ'ן הוויזה שנשללה ממנו? ולמה היא נשללה ממנו? כי פרסמו בתקשורת דברים חשובים ביותר שעשה בעבר למען מדינת ישראל.

חובתו הבסיסית של כל ראש ממשלה בישראל היא לעזור למי שנפגע כתוצאה משירות מיוחד שעשה למדינת ישראל. כך פעל שמעון פרס ז״ל כשהיה ראש ממשלה, כשעזר לארנון מילצ'ן כשרצו להעמיד אותו לדין בארה״ב בעניינים האלה ממש. וכך פעלתי גם אני כשהאמריקנים רצו לשלול ממילצ׳ן את הוויזה מאותן סיבות בדיוק. איך אפשר להגיד שפעלתי כך בשביל סיגרים? לא אני ולא שמעון פרס ז״ל לא העלינו בדעתנו שראש ממשלה צריך להפקיר את מי שעזר למדינת ישראל רק בגלל שהוא חבר שלו. ושלא יהיה ספק, פעלתי כך אצל ממשלות זרות גם לגבי אנשים אחרים שעזרו לביטחון ישראל ונזקקו לסיוע שלי.

נתניהו נשמע כאילו תודרך בקונספיל לקראת חשיפת מעורבות ממשל אובמה בפתיחת תיק 1000

ועכשיו אנו מגיעים לראיון של פרדו אצל אילנה דיין, מתוך הכתבה:

אובמה משתמש בעיתונאים כסוכני שינוי בארץ ממש כפי שנחשף ב"מבצע הזמיר" בזמנו בו הCIA נתפסו מעסיקים עיתונאים במדינות דמוקרטיות אחרות בעבור הסוכנות. בזמנו למשל יונית לוי קיבלה תדרוך ישירות מבן רוהדס (האיש הכי משפיע על עיצוב המדיניות של אובמה) בבית הלבן בזמן שנציגים רשמיים של ישראל הודרו. גם לאחר פרישתו אובמה מנסה לקנות את השפעתו דרך עיתונאים בארץ עם בחירתו לייצג את ישראל בועידה שלו את ליאור שליין, בעלה של מרב קסטנר מיכאלי, יחד עם סמנכל"ית מרכז פרס לשלום.

אם כן דיין לא פעם ראיינה את אנשי הדיפ סטייט בישראל בראיונות שנתנה לאנשי הברית של ממשל אובמה אשר הוזכרו בספר של הסוכן האיראני טריטה פרסי לעיל. בין עם זה מאיר דגן, או מילצ'ן בזמנו שבגלל חשיפתו בתכנית את פעילותו במוסד הוא נאלץ להסדיר את הויזה בארה"ב, מה שהוביל לשתדלנות של נתניהו לטובתו אשר יכלה להיות מודלפת למשטרה רק דרך קרי, מה שפתח בחקירות תיק 1000, התיק היחיד עם בשר, עניין הויזה, ומיד למסע יחסי ציבור של הFBI ולהב433 עם כורש בר נור, במקרה האיש שחוקר את רוה"מ בתיק 1000… מה שהוביל לראיון הנוצץ ב"עובדה" עם המפכ"ל בתקופת נסיון פוטש החקירות הכושל של הדיפ סטייט.

ועכשיו לאחרונה הראיון של אילנה דיין עם פרדו. ובמקרה שוב אנו נתקלים במלחמת הדיסאינפורמציה של הדיפ סטייט שדיווחנו עלייה, בה מנסים להרים מסך עשן על המעקבים והציטוטים של ממשל אובמה נגד קמפיין טראמפ על ידי נסיון לחבר סיפור דומה כנגד אובמה בנושא הגרעין, כנקמה גם על ביטול ההסכם מצד טראמפ.

אז לסיום, מספרים שהחברה שעקבה אחרי אנשי אובמה הקשורים בהסכם בהוראת כביכול נציגים לא ישירים של טראמפ לאחר שנבחר, היו חברת בלאק קיוב אשר כבר דיווחנו על מעורבות שלהם בפרשיות דים סטייט, כמו הפעם ההיא שברק שכר אותם עבור הארווי ווינשטיין, המפיק ההוליוודי הגדול שמואשם באונס סידרתי ואשר החל את קמפיין #Metoo. ובכן… החברה הוקמה על ידי בין היתר מאיר דגן, ובין האנשים שטוענים שעקבו אחרייהם (על פי חשד שאולי מישהו סיפר ולא מסמכים וראיות), טריסטה פרסי ובן רוהדס. תעשו פרצוף מופתע.

אחוות הגולגולות והעצמות של ג'ון קרי ועליית הנאצים

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *