נתניהו נשמע כאילו תודרך בקונספיל לקראת חשיפת מעורבות ממשל אובמה בפתיחת תיק 1000

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ציטוט חשוב מתוך תגובת נתניהו להמלצות המשטרה אתמול:

וביחס למה שמכונה ״חוק מילצ׳ן״, מדובר בעוד האשמה מופרכת. החוק הזה הועבר על ידי ממשלת אולמרט. כך הוא נקרא על ידם. הוא קודם על ידי משרד הקליטה, טופל על ידי משרד האוצר, בראשות שר האוצר יאיר לפיד, אגב, חברו הטוב של מילצ׳ן שעבד אצלו קודם לכן, נתמך על ידי שר המשפטים יעקב נאמן ושרים רבים אחרים כדי לעודד השקעות בישראל. העובדה שאני נשאלתי על כך רק שאלות ספורות, זה אומר הרבה. אבל השבתי שמעולם לא פעלתי לטובת ארנון מילצ'ן בעניין הזה, בשום עניין אחר, זולת עניין אחד, הוויזה. עכשיו, איך אפשר לבוא בטענות שבשביל סיגרים פעלתי אצל האמריקאים כדי שתוחזר למילצ'ן הוויזה שנשללה ממנו? ולמה היא נשללה ממנו? כי פרסמו בתקשורת דברים חשובים ביותר שעשה בעבר למען מדינת ישראל.

חובתו הבסיסית של כל ראש ממשלה בישראל היא לעזור למי שנפגע כתוצאה משירות מיוחד שעשה למדינת ישראל. כך פעל שמעון פרס ז״ל כשהיה ראש ממשלה, כשעזר לארנון מילצ'ן כשרצו להעמיד אותו לדין בארה״ב בעניינים האלה ממש. וכך פעלתי גם אני כשהאמריקנים רצו לשלול ממילצ׳ן את הוויזה מאותן סיבות בדיוק. איך אפשר להגיד שפעלתי כך בשביל סיגרים? לא אני ולא שמעון פרס ז״ל לא העלינו בדעתנו שראש ממשלה צריך להפקיר את מי שעזר למדינת ישראל רק בגלל שהוא חבר שלו. ושלא יהיה ספק, פעלתי כך אצל ממשלות זרות גם לגבי אנשים אחרים שעזרו לביטחון ישראל ונזקקו לסיוע שלי.

ראש הממשלה נתניהו: אני בטוח שהאמת תצא לאור

זאת התגובה המלאה שלי — אני מבקש מכם לשתף אותה. תודה על התמיכה הגדולה שלכם, שמחזקת אותי מאוד.==מה שמניע אותי הוא דבר אחד: להבטיח את עתידה של המדינה שלנו. לכן אני אומר לכם: הממשלה שלנו תמלא את ימיה. יחד עם כל שרי הממשלה נמשיך להפוך את ישראל לכוח עולמי עולה. אמשיך להוביל את מדינת ישראל באחריות ובנאמנות, כל עוד אתם, אזרחי ישראל, בוחרים בי להנהיג אתכם. אני בטוח שהאמת תצא לאור. ואני בטוח שגם בבחירות הבאות, שיתקיימו במועדן, אזכה שוב באמונכם – בעזרת השם. תודה לכם.

‎Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on‎ יום שלישי 13 פברואר 2018

 

 

אחרי קריאת הציטוט, תעברו על התחקיר שפרסמנו ב-12.02.18 ותבינו את ההקשר:

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *