מיולר ממשיך לקשור את ישראל לחקירות שלו וג'רום קורסי משיב אש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ראיון אחד מתוך כמה שערך ג'רום קורסי בפוקס ביזנס, לעדכן בנוגע לתביעה שלו נגד ציד המכשפות של מיולר אשר מנסה לגרום לו לשקר ולהפוך לעד מדינה (נשמע מוכר?).

קורסי כמובן לא נכנע וכעת מוסיף לתביעה שלו הדלפה לא חוקית שעשו כנגדו, ויחד עם זאת יש לו ראיות על כך שמיולר והצוות שלו עוקבים אחריו ואחרי כל משפחתו, באמצעים כנראה לא חוקיים הדורשים צו מעקב מסווג בשם FISA.

כתב רבי המכר של הניו יורק טיימס, ג'רום קורסי מאינפוורז תוקע את החקירה של מיולר ומוביל אותה למבוי סתום

כתבנו לכם פה רבות על הדברים שכותב עוד ניצול ציד המכשפות של מיולר אשר עזר לפתח את שדות הגז בארץ, ג'ורג' פאפאדופולוס, והוא כותב כי הוצאו צווי FISA כנגד כמעט כל אחד שנלכד בציד המכשפות. כרגע מיולר והצוות שלו תחת חקירה נפרדת לגבי האופן בו הם הוציאו את צווי המעקב שלהם (מעקב אחרי אזרח אמריקאי דורש לעבור בידוק בבית משפט ייחודי וייעודי עם כללים מאוד מפוקחים וברורים), ובתקווה טראמפ כפי שהבטיח ישחרר את הפרוטוקולים בנידון, כידוע בריטניה וחברים נוספים בברית המודיעינית חמש העיניים נכנסו למתח בגלל העניין הזה, אך נראה שכרגע הוצאת הפרוטוקולים משמשת כמינוף טוב לטראמפ במסע ומתן להעברת המדיניות שלו בבית הנבחרים מול הדיפ סטייט והדמוקרטים.

עלילות אפשטיין והפלולה של הסדר העולמי החדש

כמו כן, מה שמעניין בראיון כאן הוא מה ששוב ושוב אנחנו מדגישים פה, מיולר עושה שמיניות באויר כדי לחבר את החקירות של טראמפ פה עם החקירות בארץ נגד נתניהו, ומנסה להאשים את ישראל במקום, או יחד עם רוסיה. מה מיולר עשה עם קורסי? טען שהוא העביר תרומות מקרן שלו לעזור לחולי סרטן, אל רופא שלא קיים, רופא שהוא במקרה ישראלי. מכל מה שמיולר מנסה לתפור לקורסי כדי שישקר, הוא פעם נוספת מוציא משהו נגד ישראל.

פפאדופולוס מוכיח שישראל היא ציר מרכזי במלחמה נגד הדיפ סטייט ושחקירות טראמפ ונתניהו הן חקירה אחת

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *