לקראת הפסיקה של פלין: מיולר המושחת מסר לשופט דו״ח מזוייף כנראה כדי להסתיר את הטינופת של הסוכן המוטה סטרוק 

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תוצאת תמונה עבור ‪setup michael flynn‬‏

 

מיולר הגיש את המסמכים שהשופט הפדרלי הורה עליו לשחרר לפני פסיקתו בתיק מייקל פלין, וזאת, בהמשך לחשיפת עורכי דינו של פלין כי סגן ראש ה- FBI לשעבר, אנדרו מקייב, המליץ לפלין שיתראיין ע״י הסוכנים סטרוק וסוכן נוסף ללא נוכחות עורך דין מטעמו ואף לא יידע אותו בדבר זכותו לשמור על השתיקה.

הגילויים הראשונים מהמסכים:

  • דוח ״302״ המתעד את מה שפלין אמר לסוכן האנטי-טראמפ פיטר סטרוק ולסוכן אחר, שהוכן על ידי פיטר סטרוק ב 19 ביולי 2017 – כלומר, כ- 6 חודשים לאחר שהם ראיינו את פלין. 
  • מיולר לא הגיש לבית המשפט את דוח ה-״302״ שהוכן (או ששונה, שופץ או שלא הוכן כלל) מיד לאחר הראיון כמתחייב.
  • השופט: העיתוי של השכתוב זמן קצר לאחר שהסוכן סטרוק הודח מהצוות מיולר… אפשרות כי מיולר רצה ״לקרצף״ את ראיות כנגד ההתקפות על ההטיה של סטרוק כנגד הנשיא. 
  • הדו"ח 302 קובע כי סטרוק והסוכן השני "לשניהם היה הרושם באותו זמן כי פלין לא משקר או לא חושב שהוא משקר." 
  • במהלך סוף השבוע הודה קומי כי הוא עצמו קיבל את ההחלטה לשלוח זוג סוכנים לראיין את פלין ב -2017, והודה שההסדר אינו אופייני להתנהלות עם פקיד בבית הלבן. 
  • עורכי הדין של פלין לא סיפקו הסבר מדוע פלין שיקר לסוכנים או לסגן הנשיא פנס על השיחה שניהל עם השגריר הרוסי.

     


ההפללה של מייקל פלין

ב- 29 בדצמבר 2016, מייקל פלין קיבל שיחת טלפון, בזמן שהייתו בחופשה ברפובליקה הדומיניקנית, מהשגריר הרוסי סרגיי קיסליאק.

מוקדם יותר באותו יום, בתגובה להתערבות הרוסית בבחירות (לא הקנוניה), הנשיא דאז, ברק אובמה, אילץ את סגירתם של מתקנים בבעלות רוסיה בניו יורק ומרילנד, והטיל סנקציות חדשות נגד רוסיה. האם יש ספק שהמהלך הזה יביא את השגריר קיסליאק להתקשר לפלין, יועצו לביטחון לאומי של טראמפ באותו זמן, כדי לדון במה שקרה באום רגעים?

בקבלת שיחתו של קיסליאק, פלין בוודאי היה מודע לכך שהשיחה תיורט ותצוטט, בהתחשב בכך שהוא מדבר מקו לא מאובטח ברפובליקה הדומיניקנית. אם פלין היה על אדמת ארה"ב, הוא היה יכול למנוע את המעקב הזה, אבל בגלל עיתוי הסנקציות של אובמה ומיקומו של פלין ברפובליקה הדומיניקנית, שיחתו עם קיסליאק יורטה והוקלטה.

השניים דנו בסנקציות נגד רוסיה שאובמה הטיל זה עתה, וקיסליאק הבטיח כי רוסיה לא תגיב בסנקציות משלהם.

כיוון שהשיחה הוקלטה, היה ל- FBI תמליל שלם של השיחה ואם היתה התנהלות פסולה, זה היה ניכר בתמליל. ברור, אם כך, שלא היתה. פלין תושאל על תוכן השיחה שלו עם קסיליאק ב -24 בינואר 2017 על ידי הסוכנים המיוחדים פיטר סטרוק וג'ו פיינטקה בפגישה שאורגנה על ידי סגן מנהלה- FBI דאז, אנדרו מקייב, על פי הוראת המשנה לתובע הכללי סאלי ייטס.

במקום לנסות לחלץ מידע מפלין על השיחה, פלין פשוט ״נבחן״ על תוכן שיחתו, כאשר סטרוק ופינטקה חיפשו, ככל הנראה, כל סטייה מהתסריט כדי לטעון כי פלין "שקר לFBI", גם אם לא במתכוון.

החשש המיידי של סאלי ייטס משיחת הטלפון של קיסליאק היה שפלין הפר את "חוק לוגן", חוק שנכפה רק לעתים רחוקות מאז- 1799 המונע מאמריקאים לנהל מגעים עם ממשלות זרות (דבר מגוחך, בהתחשב בעמדה הפוליטית של פלין). אם חוק לוגן היה נאכף בפועל, זה היה מונע מדניס רודמן לבקר בצפון קוריאה, או מג'ימי קרטר לקדם מאמצי שלום שונים. אם פלין באמת עשה משהו לא בסדר, למה ייטס היתה כל כך נואשת להיזדקק לחוק לוגן? [מקור]


כפי שדיווחנו לכם, גם במקרה של מייקל פלין הופעל אותו תרגיל מסריח של מיולר.

על פי המסמכים שהוגשו לאחרונה לבית המשפט סגן מנהל ה- FBI לשעבר אנדרו מקייב, שארגן את ראיון עם היועץ לביטחון לאומי דאז, מייקל פלין, ב -24 בינואר 2017 – הראיון שהוביל בסופו של דבר להודעתו באשמה על הצהרה כוזבת – הציע לפלין שלא יהיה עורך דין נוכח בפגישה.

בנוסף, פקידי ה- FBI, יחד עם שני הסוכנים שראיינו את פלין, החליטו באופן מיוחד שלא להזהיר אותו כי הוא צפוי לעונשים על הצהרות כוזבות כיוון שהסוכנים רצו להבטיח כי פלין "היה רגוע" במהלך הפגישה.

הסוכן סטרוק ראיין את הילארי קלינטון עם 9 עורכי הדין שלה בחדר.

הסוכן (כנראה) סטרוק ראיין את מייקל פלין ללא נוכחות עורך דין ואפילו לא יידע אותו על זכויותיו בראיון.

האם בריטניה ואוסטרליה סייעו לדיפ סטייט של אובמה לרגל אחר קמפיין טראמפ?

המסמכים שמסר מיולר לשופט
מיולר, באמצעות הצוות שלו שחרר ביום שישי את מסמכים מרכזיים הנוגעים לחקירת פלין בFBI על פי הוראת השופט אמט ג' סאליבן שהורה לתובעים להעביר את התיקים והתזכירים הקשורים לחקירת פלין ע״י ה- FBI עד יום שישי אחר הצהריים.

השופט סאליבן:

״העיתוי של השכתוב זמן קצר לאחר שסוכן ה- FBI דאז סטרוק הודח מהצוות של היועץ המיוחד רוברט מיולר, לאחר שהתגלו מסרי הטקסט האנטי-טראמפ שלו, מעלה את האפשרות כי מיולר רצה ״לקרצף״ את ראיות מהכתם של סטרוק/ע״י כך שהסוכן השני המעורב בתחקור ינסח טיוטת סיכום 302 חדשה אשר תחסל את ההתקפות המבוססות על ההטיה של סטרוק כנגד הנשיא״

נציין רק במאמר מוסגר שהשבוע התבשרנו גם כי משרדו של מיולר מחק את כל ההודעות שנותרו בטלפונים הסלולריים של פיטר סטרוק וליסה פייג׳ (19,000), אפילו לאחר שהתגלו מסרי הקנוניה נגד טראמפ.

המסמכים – שחלקם הושחרו במידה רבה – שוחררו ע״י מיולר בתגובה לדרישת השופט' כוללים את הערותיו של סגן ראש ה- FBI דאז, אנדרו מקייב, לאחר שדיבר עם פלין כדי לארגן את הראיון עם ה- FBI.

זה כולל גם מה שנקרא דו״ח "302" המתעד את מה שפלין אמר לסוכן האנטי-טראמפ פיטר סטרוק ולסוכן אחר במהלך השיחה שלהם בבית הלבן.
וממה מצטט מיולר?
מדוח ״302״ שהוכן על ידי פיטר סטרוק ב 19 ביולי 2017 – כלומר, כ- 6 חודשים לאחר שהם ראיינו את פלין.

זאת אומרת…שמיולר לא נתן לבית המשפט את דוח ה-״302״ שהוכן (או שלא הוכן כלל) מיד לאחר הראיון כמתחייב.

דו"ח 302 קובע כי סטרוק והסוכן השני "לשניהם היה הרושם באותו זמן כי פלין לא משקר או לא חושב שהוא משקר." הוא גם קובע כי מספר אנשים שלא מויין שמם במטה ה- FBI "התווכחו מאוחר יותר על ההחלטה של הFBI לראיין את פלין"

הדו"ח תיאר את פלין במצב ש"אינו עומד על המשמר", וכי "הוא ראה בבירור בסוכני ה- FBI בעלי ברית". כמו כן קובע כי פלין דן במספר ״נושאים שונים״, כולל דברים כגון בתי מלון בהם שהה במהלך הקמפיין," ונושאים אחרים שאינם קשורים חקירה שלהם.

"פלין היה כל כך ׳דברן׳, והיה לו כל כך הרבה זמן בשבילם, שסטרוק תהה אם ליועץ לביטחון לאומי אין דברים יותר חשובים לעשות מאשר לנהל דיון רגוע ולא רלוונטי איתם", הוא אומר.

זה בא ימים לאחר שהצוות המשפטי של פלין העלה את הטענה השערוריתית שה- FBI דחף אותו שלא להביא עורך דין מטעמו לראיון הגורלי של ה-24 בינואר 2017 עם הסוכנים בבית הלבן.

ראיון ינואר 2017 עם ה- FBI היה הבסיס להודעה באשמה של פלין במתן הצהרות כוזבות בעסקה עם הצוות של מיולר. פלין הודה באמירת שקר על השאלה האם שוחח עם שגריר רוסיה לשעבר סרגיי קיסליאק בדצמבר 2016 על הגבלת תגובתה של ממשלת רוסיה לסנקציות שהטיל הנשיא ברק אובמה לאחרונה על התערבות בבחירות. פלין פוטר והורחק מהבית הלבן זמן קצר לאחר הראיון בשל הטעיית סגן הנשיא פנס ופקידים אחרים על המגעים האלה.

עורכי דינו של פלין טענו שהחרטה שלו, שירותו הצבאי הממושך ונכונותו לסייע לתובע המיוחד, רוברט מיולר, צריכים מצדיקים שלא יקבל עונש מאסר בפועל. אבל עורכי הדין לא סיפקו הסבר מדוע מר פלין שיקר לסוכנים או לסגן הנשיא פנס על שיחות שניהל עם הרוסים.

פלין יועמד לדין ביום שלישי הבא – לא ברור אם תאריך זה יתעכב כתוצאה משחרור המסמכים החדשים.

במהלך סוף השבוע הודה קומי כי הוא עצמו קיבל את ההחלטה לשלוח זוג סוכנים לראיין את פלין ב -2017, והודה שההסדר אינו אופייני להתנהלות עם פקיד בבית הלבן.

קומי אף הכיר בזה שהדרך שבה הראיון אורגן – שלא באמצעות משרד היועצים המשפטיים של הבית הלבן, אלא נקבע ישירות עם פלין – לא היה נוהג סטנדרטי. הוא כינה אותו "משהו שאני כנראה לא הייתי עושה או אולי מצליח לעשות עם … ממשל מאורגן יותר."

מקורות:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *