מוסדות הרווחה הממשלתיים של אנגליה ורשת סחר הילדים של הדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כתבה מאפריל האחרון.
יותר מעשרת אלפים ילדים בסיכון הנמצאים תחת השגחה של ראשויות הרווחה בבריטניה נעלמו להם לתקופות ארוכות, לפעמים הוחזרו לפעמים לא.
וזה רק בשנת 2017.
להלן דיווח של הדיילי-מייל בנידון.

הסיפור הזה מזכיר היטב את סדרת הכתבות שלנו על אליטות פדופיליות של הדיפ סטייט.
דוגמא בולטת וידועה לכל באנגליה היא לא אחר מאיש הזוהר, ג'ימי סאבייל, שהיה כל כך מקורב למשפחת המלוכה והאליטות. מדובר באדם שהיה ידוען בעולם המוזיקה בבריטניה, שני אולי רק לביטלס, היה לו כל כך הרבה השפעה, מקורבים וכסף, שהוא תרם רבות לבנות מוסדות בתי חולים רפואיים ופסיכיאטרים.

מה שהתגלה אחר מותו (והיה ידוע לרבים בזמן חייו) זה שהוא ניצל את אותם מוסדות בריאות להם תרם כל כך שהיו בהנהלת הNHS (שירות הבריאות הלאומי של אנגליה, כלומר ממשלתי) כדי לתפוס קורבנות, רבים מהם ילדים בהם התעלל ללא הרף ואנס (ממה שידוע מדובר במאות, ויש הרבה כנראה שלא ידוע). כמובן עולה השאלה כיצד הצליח לשמור על חיסיון כל כך הרבה זמן כאשר פגע בכל כך הרבה ילדים במוסדות ממשלתיים, והסברה הרווחת ביותר היא שהוא היה הספק של האליטות הפדופיליות של הדיפ סטייט במדינה.

לג'ימי סאביל היה גם לפי העדויות צד מאוד אוקולטי ונסתר, ישנם עדויות מפורטות על חלק מהתעללויות שכללו צד טקסי הכולל תפאורה טקסית עם נרות ותלבושות כולל מסכות, סאביל לא היה יחיד, היו קריאות בלטינית שהזכירו את השטן לא פעם, ובאחד מבתי החולים יש עדות שטקסים התנהלו אחר הובלה לקומה התחתונה ביותר של בית החולים, סממן טקסי ברור של בית המקדש התחתון באוקולט.

["Express"]

תחקיר "60 דקות" האוסטרלי על האליטות הפדופיליות בבריטניה (הם כללו אנשים בדרגים הגבוההים גם בMI6 שהיום מנסים למנוע מטראמפ לחשוף את בקשת צווי הFISA של הדיפ סטייט אשר עלול להפיל עלייהם את כל מגדל הקלפים בימים אלה):

אליטות פדופיליות בבריטניה – תחקיר של 60 דקות האוסטרלית

אז, בימים הקרובים נחשוף את הצדדים האלה אצל ג'פרי אפשטיין וכנופיית הלוליטה של וקסנר אשר מנצחת על הדיפ סטייט בארץ.

גם בארץ יש עדויות רבות להתעללות פיזית ומינית בילדים במוסדות רווחה, כאשר משרד הרווחה לכל מי שיצא לו להתעסק עם עיריות, הוא אולי המחלקה הסודית והסגורה הרמטית יותר מכל מחלקה אחרת. על הצד של הדיפ סטייט ב"טיפול" בילדים והצאתם מהבית (שהיא מעל ומעבר לכל פרופורציה) כתבנו בכתבה בה מוזכרים הקרן החדשה לישראל, אגודת בני ברית, ואפילו תחילת הקריירה ל"טיפול" בילדים של הילארי קלינטון:

בני ברית, הקרן החד״שה ורשת הפיצה-גייט הישראלית של הרווחה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *