אליטות פדופיליות בבריטניה – תחקיר של 60 דקות האוסטרלית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חברי פרלמנט , לורדים , אנשי ביון בכירים, שרי קבינט בריטי ועוד רבים ורעים  – מואשמים שהיו חברים ברשת פדופילית אליטיסטית שעסקה באונס, חטיפה ויתכן שגם רצח של ילדים וילדות בשנות 70'וה80'. התחקיר האוסטרלי מציג כמה מהקורבנות של הקבוצה המכונה "הרשת מווסטמינסטר" שמספרים על הזוועות שעברו מצד השמנה והסולתה של הממלכה הבריטית, כמו גם את הטיוח של כל הגורמים הממונים .

 

בהמשך לתחקירי קונספיל על האליטות הפדופיליות בבלגיה כאן , כאן וכאן  אנחנו מביאים לכם תחקיר מהימן של 60 דקות האוסטרלית . גם כאן כמו בפרשת דוטרו  ילדים עברו גיהנום עלי אדמות , גם כאן הנאשמים הם מהחלונות הגבוהים וגם כאן  היה , כמה מפתיע , טיוח . נקודות דמיון נוספות – שתיקת התקשורת בזמן אמת  למשל , או העובדה שהילדים עברו תהליך " גרומינג " ע"י "הנדלרים " . לרוע אין גבולות, תרתי משמע .

לא אכביר במילים , הסרט עצמו מעביר את האינפורמציה בצורה טובה למדי , רק אציין מספר מהאישים המואשמים:

1 – פיטר רייטון , מומחה להגנת הילד ועבודה סוציאלית , מרצה וכותב . יעץ לכמה גופים ממלכתיים , כתב בין היתר את המסמך האקדמי המוזר הזה 

Lord Greville Janner

2 – הלורד גרוויל ג'נר  – חבר פרלמנט  מהלייבור , התחמק מהאישומים בגלל טענות דמנציה .

3- לאון בריטן  – בין יתר תפקידיו היה גם  שר הפנים בממשל תאצ'ר , כבר ב 84' הועבר חומר למשטרה על מעורבות שלו בפדופיליה , כנראה שהשתמש בכוחו כשר הפנים להעלים ראיות עליו ועל שאר חברי הרשת . המשיך למלא תפקידים בכירים עד לשנים האחרונות .

Cyril Smith

4- סיריל סמית' , חבר פרלמנט בריטי .

sir peter hayman

5 – סר פיטר היימן , רב מרגלים , מי שהיה מספר 2 ב mi6 , כנראה האחראי על הטיוח ואולי אפילו על ה"היעלמות" של אנשים וילדים שקשורים לפרשה .

 

התחקיר של 60 דקות

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *