אליטות פדופיליות, מיתוס או מציאות? (חלק 2 )

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דוטורו נולד בשנת 1956 לזוג מורים בעיירה אלסן  בבלגיה. כאשר היה בן 13 הוריו התגרשו, ודוטרו  הילד נשאר עם אמו  שעל פי עדויות הייתה אשה קשה  שלא הראתה הרבה חום וחמלה למארק הצעיר  ועל פי גרסתה היה  בכלל  תוצאה של הריון לא רצוי .

מישל ניהול , החוליה המקשרת בין האליטות לעולם הפשע

בגיל הזה בערך ישנן עדויות שמארק הצעיר החל לעסוק בזנות הומוסקסואלית (למרות היותו סטרייט),  כמו גם בעבירות  נוספות – סמים גניבת מכוניות  וכ"ו .ישנן אלו הגורסים שבגיל הזה הוא התוודע  לא רק לעולם הפשע של שרלואה אלא גם למעגלי האליטות ,לפי גרסה זו מארק שימש כנער ליווי באורגיות שנערכו למען האלפיון העליון . בנוסף ל"תפקידו" כזונה ממין זכר  הוא "התקדם " ושימש גם כסוג של "חייל " באירגוני הפשע תחת מרותו של מישל ניהול ,סוחר  סמים וסרסור שארגן את אותן אורגיות .

במהלך שנות ה 80 נישא מארק למי שלימים תסייע לו  בחטיפות וברצח , מישל מקרטין . אלו היו נישואיו השניים ולזוג נולדו מספר ילדים  שאותם גידלו בבית מידות  מרווח בשרלואה , שהיה אגב רק 1 מ 7 נכסים שהחזיק דוטרו.  במקביל לחיי המשפחה המשיך   דוטרו למצב את עצמו כפושע בשרלואה – גניבות רכבים, סחר ברכבים גנובים, סחר בסמים וסחר בנשים – אבל הוא מעולם לא הפך לארכי פושע, בטח לא אחד כזה שיכול להחזיק שבעה נכסים גדולים, מה גם שחלק גדול משנות ה 80 הוא בילה  בכלא, דבר  מה שלא אפשר לו פעילות רצופה.

בנוסף לפשעים הקונבנציונליים יותר , הרקורד  הפלילי של דוטרו הכיל גם פשעי מין חמורים , ב 1986 הוא נעצר עם אשתו והורשע  בחטיפה ואונס של 5 קטינות . אשתו שסייעה לו השתחררה באותה שנה , ודוטרו עצמו שוחרר אחרי שריצה עונש מגוחך של 6 שנים ולמרות שלפני שחררו קיבל מפקד הכלא  מכתב מאמו של דוטרו בו היא טענה שאין לשחררו כי היא מאמינה שבנה החזיק וכלא נערות וילדות במרתפי נכסיו . טענה שמעולם לא נבדקה אגב, מוזר .

בתחילת שנות ה 90, עם שחרורו של דוטרו , החל גם גל היעלמויות של ילדות ונערות באיזור שרלואה .מעניין שבמשך חודשים ושנים המשטרה לא טרחה לתשאל את דוטרו שהיה  כאמור פדופיל  וחוטף מורשע, הוא אמנם נחקר על גניבת מכוניות וזוטות אחרות, אבל בנושא הזה המשטרה לא הטרידה אותו. זאת למרות הרקורד שלו, למרות המכתב של אמו למפקד הכלא , ולמרות עדות של מודיע משטרתי    שדיווח למשטרה שמארק זמם לחטוף נערות למטרות סחר  בנשים( דוטרו הציע לאותו אדם כסף תמורת נערות ואותו מודיע טען שדוטרו סיפר לו שהוא מחזיק אותן במרתפים בנכסיו ).דוטרו האם גם שלחה מכתב שני , הפעם למשטרה ובו היא חזרה על הטענה שבנה מחזיק בשבי נערות במרתפים שבנכסיו .

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. מקסים 2017-08-06

    מזעזע!!

    איך זה שזה לא התפוצץ בתקשורת הבלגית ? ואיך בכל זאת המידע הזה דלף החוצה?

  2. shlomo ohana 2017-08-08

    מקסים ראשית זה הופץ , בתקשורת הבלגית הופצה הגרסה הרשמית " רק דוטרו אשם " . בתקשורת הגרמנית והבריטית שאלו שאלות קשות אליהם אגיע בחלק הבא שבו אספר על נשים שהעידו שדוטרו היה רק ביריון ברשת זנות פדופילית , כמו כן אביא הוכחות שאכן התקיימה רשת כזו והיא כללה אישים בכירים ביותר באליטה הכלכלית והבטחונית כמו גם התרבותית של בלגיה . אני מצטער על הארכנות אבל הפרשה היא 1 – מסועפת , ואני רוצה להוכיח את רעיון הקנוניה . ו 2 – היא קשה מאוד לכתיבה בגלל הנושא הטעון , ולכן אני לוקח הפסקות .
    כמו כן מצאתי קשרים ועדויות גם למדינות אחרות כמו הולנד צרפת ואיטליה .