בנט ושקד, סוכני שינוי רפורמים של המועצה ליחסי חוץ (CFR)

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

"יכול להיות שיש איזו קבוצה רבת השפעה, שמזהה או מטפחת 'כישרונות פוטנציאליים' ברחבי העולם, בתחום התקשורת, פוליטיקה, צבא, הנהגה דתית, חוק וממשל, ומעבירה אותם 'סדנאות', אולי גם מתאמת מדיניות, אולי אפילו מממנת פעילויות ומגוון ישויות ארגוניות?"

 

מה הטריגר לכתבה הפעם, מעבר לפלירט של נפתלי בנט ואיילת שקד עם המועצה ליחסי חוץ (CFR) בהפרש של שבוע ולאור המצלמות?

מתוך כתבה ב״מידה״

שרת המשפטים איילת שקד הרגה את הצעת החוק המקורית של ח”כ אוחנה, ובמקומה מקדמת חוק שרק יחזק את היועצים על חשבון נבחרי הציבור.

הסיפור הזה הוא לא פחות ממדהים. ח”כ אמיר אוחנה מהליכוד הגיש בחודש מרץ 2017הצעת חוק שנועדה להשיב לשרים את המשילות, ולהעביר כוח מהפקידות המשפטית לנבחרי הציבור, כלומר לציבור.

נבחרי ציבור, בעיקר מהמחנה הלאומי, זועקים בצדק רב נגד המציאות בה היועץ המשפטי במשרדם הוא בעל הבית האמיתי במשרד, וכי כוחו רב בהרבה מזה של נבחר הציבור.

יתרה מכך, בעוד השר סופג את הזעם הציבורי על חוסר יכולתו לממש את המדיניות לשמה נבחר, את היועץ המשפטי המשרדי, פקיד בעל תואר במשפטים שמחזיק בסמכות האמיתית, הציבור אפילו לא מכיר. סמכות ללא אחריות שכזו היא תופעה אנטי-דמוקרטית, שמוכרת תחת השם הכללי: ‘בעיית המשילות’.

כעת, קבלו הפתעה: מי שפעלה לחבל בחוק ולרוקן אותו מתוכן היא לא פחות משרת המשפטים, איילת שקד. זאת שהסבירה לנו באלף הזדמנויות כמה היא חלוצת המשילות.

 

ח"כ אוחנה: "את דינה זילבר צריך לפטר"

הביקורת של השרה שקד על דינה זילבר היא כמובן מוצדקת – אבל היא אפילו לא פלסטר על רגל קטועה.

כדי לטפל בשלטון המשפטנים, כדי להשיב את הריבונות לעם באמצעות נבחריו, כדי להגשים את הדמוקרטיה באמת:

אני קורא לשרה שקד לאמץ את הצעת חוק היועמ"שים הפרטית שלי לפיה יהיה מדובר במינוי אישי, משרת אמון (כמו המנכ"ל) – ולא את ההצעה הממשלתית שגובשה במשרד המשפטים.

בלי זה, כל שניתן לעשות הוא לכתוב מכתבים ארוכים ולצייץ.

בשיטה שלי, המכתב לגב' זילבר היה מכיל שתי מילים, ושתיים בלבד:

את מפוטרת.

נפתלי בנט ואיילת שקד במגעים עם המועצה ליחסי חוץ בהפרש של שבוע:

״Honored״

[מקור]

[מקור]

כמובן שאצלנו בקונספיל הדבר כלל לא מפתיע:

מי אתה בנדיקטוס: בנט זה אח, רפורמי

 

יכול להיות שיש איזו קבוצה רבת השפעה, שמזהה או מטפחת 'כישרונות פוטנציאליים' ברחבי העולם, בתחום התקשורת, פוליטיקה, צבא, הנהגה דתית, חוק וממשל, ומעבירה אותם 'סדנאות', אולי גם מתאמת מדיניות, אולי אפילו מממנת פעילויות ומגוון ישויות ארגוניות?
לאא..
יכול להיות?
לאאאא..
יכול להיות???
לאא… אחרת היינו רואים תופעות כמו אנשי ביטחון שמדברים כמו ג'ון לנון על אסיד, אנשים 'דתיים' ופעילות שלא קשורה ואף פוגעת בקהלים דתיים וארץ ישראל, ימין שמבצע שמאל במסגרת פעולות משרדו, עיתוני שמאל קיצוני שמקבלים תקציבי פרסום מכספי הציבור המתון ותופעות פרדוקסליות אחרות.חברים יקרים: אפשר לישון בשקט!

[קישור לצפייה בסרטון מקוצר עם תרגום]

 

מקור:
revolutionwillgrow

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. חיים 2020-11-04

    ""יכול להיות שיש איזו קבוצה רבת השפעה, שמזהה או מטפחת 'כישרונות פוטנציאליים' " = יכול להיות? צה לדעתכם עושה קרן וקסנר ואהוד ברק?