תודה לש״ס, לאיילת שקד, לרבני המגזר, לח״כ אברהם נגוסה ולקרן החד״שׁה שאיפשרו למיסיונרים נוצריים להשתלט על העלייה מאתיופיה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תחקיר ערוץ 20 המתפרסם היום:
״קהילת ׳שארית יהודי אתיופיה׳ – לא קיימת״

שקר העשור נחשף: כיצד מצליחים ח"כ נגוסה וארגוני הקרן לישראל חדשה להעלות לארץ בכל שנה מחדש את "אחרוני היהודים מאתיופיה" בעוד שהסוכנות היהודית מודה כי אין יהודים במדינה מ-2008?

להמשך התחקיר

בהכנת התחקיר בסיוע העיתונאים איינאו פרדה סנבטו ועקיבא לם.

חשיפה?
אולי עבור ערוץ 20.

הכירו את איינאו פרדה סנבטו שנאבק שנים בהונאת הענק של הקרן החד״שׁה ומשת״פיה.

להלן מידע אקראי שאיינאו משתף באמצעות הרשתות החברתיות במחיר קיתונות של ביקורת ובוז:

 

  1. השגרירות הנוצרית מציגה בגאווה שהיא הממנת של הגירת המיסיונרים הנוצרים מאתיופיה

  2. ספר שליח הסוכנות היהודית: בתקופתו 40% מעולים הם מיסיונרים אך ורק מלחץ פוליטי של ש"ס

  3. יהודי אתיופיה, שמבקשים, מתחננים, להפסיק את ההונאה הגדולה ושרת המשפטים איילת שקד, מהבית היהודי, לא ענתה לפנייה שלהם ומסרבת להיפגש איתם 

  4. ח״כ אברהם נגוסה מהליכוד ו׳יו״ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות׳ ״הגיע לישראל כמיסיונר בשנת 1981״ מצליח לעבוד על מדינת ישראל וסוחט ממנה עלייה נוצרית במסווה של פלשמורה

  5. שיתוף פעולה בין רבנים סרוגים ונשיאת הקרן החד״שה לשעבר, נעמי חזן, להעלאת ״יהודי״ אתיופיה לאחר סגירת שערי העלייה לישראל

 


1. השגרירות הנוצרית מציגה בגאווה שהיא הממנת של הגירת המיסיונרים הנוצרים מאתיופיה

 

(ראה צילומי מסך בנספחים בסוף הכתבה)

השגרירות הנוצרית מציגה בגאווה שהיא הממנת של הגירת המיסיונרים הנוצרים מאתיופיה.

‎Posted by ‎איינאו פרדה סנבטו‎ on‎ שבת, 16 ביוני 2018

"יש היום בעיה גדולה מאד עם המשך העלייה של אתיופים לארץ", אומר סנבטו. "חוק השבות, האומר שכל יהודי זכאי לעלות לארץ ישראל ולהתאזרח בה, הוחל על יהודי אתיופיה בשנת 73', בעקבות פסק הלכה שכתב הרב עובדיה יוסף, זכר צדיק לברכה. משנת 73' עד 91' עלו יהודי אתיופיה מתוקף חוק השבות. עולים בודדים שהגיעו אחרי מבצע שלמה, שהיה ב-91', היו אנשים הקשורים למוסדות השלטון באתיופיה. הם הגיעו עד שנת 95' לכל המאוחר.

"בתקופה ההיא היה סדר. המנהיגים הרוחניים שלנו, הקייסים, בדקו היטב מי יהודי, מי מזרע ישראל, ומי לא, ורק מי שהיה באמת יהודי עלה. ומי שלא, כמו רבים שהיו צאצאים של אנשים מזרע ישראל שהמירו את דתם לנצרות לפני מאות שנים – לא עלה. לאחר שכל יהודי אתיופיה עלו לארץ, התחילה מסחטת הרגשות, על ידי אנשים פרטיים וגופים בעלי אינטרס. היום יש הרבה פוליטיקלי קורקט, והרבה רגישות לאנשים כהי עור, אז זה עבד מצוין".

"בהתחלה היה רצון להעלות לישראל את בני הפלשמורה. אז בתחכום גדול המציאו חוק חדש, כי חוק השבות כבר לא עזר לאותם אנשים, מהסיבה הפשוטה שהם לא היו יכולים להוכיח שהם יהודים. קראו לו 'חוק הכניסה'. זה חוק מעורפל מאד, שהומצא בעיקר כדי להעלות מאתיופיה אנשים שאינם יהודים. לאחר מכן הקימו את ועדת רובינשטיין, בראשות השופט במיל', שקבעה קריטריונים בעניין, וכך העלו עוד 3,000 איש. רבים מהם בקשו איחוד משפחות, וכך זה המשיך להתגלגל עוד ועוד, והסוף לא נראה באופק.

 

2. ספר שליח הסוכנות היהודית: בתקופתו 40% מעולים הם מיסיונרים אך ורק מלחץ פוליטי של ש"ס

(ראה צילומי מסך בנספחים בסוף הכתבה)

אבא,אימא ,אחים ומה לא ?הנה חומר מתוך הספר של אורי קונופורטי "ציונות הפוך על הפוך" שלח סוכנות היהודית שתעד במשך ארבע…

‎Posted by ‎איינאו פרדה סנבטו‎ on‎ שבת, 2 ביוני 2018

"אגב, בעניין זה אני ממליץ לכל מי שרוצה להעמיק בנושא, לקרוא את ספרו של אורי קונפורטי, 'ציונות הפוך על הפוך' (צילומי מסך לבהמשך). קונפורטי היה שליח של הסוכנות היהודית באתיופיה, הכיר את העניין מקרוב וכתב דברים מפחידים מאוד. הוא מתאר שם איך כמויות גדולות של גויים, בעיקר נוצרים, מגיעים לישראל בזכות לחצים גדולים של ארגונים בעלי אינטרס. הקלף הכי חזק שלהם הוא בקשה לאיחוד משפחות.

"למען האמת", ממשיך סנבטו, "המצב הרבה יותר מסובך, כי הרבה פעמים ישנם מצבים של אנשים שמבקשים איחוד משפחות, אחרי שהיו נשואים כמה וכמה פעמים, ויש להם המון צאצאים. זה מגיע למספרים גבוהים במיוחד. מי שהייתה לו זיקה לביתא ישראל, עלה מזמן. ואם יש מישהו שיכול להוכיח את יהדותו, הוא לא צריך עזרה מאף ארגון או חוק חדש. הוא פשוט צריך להוכיח. היום לוקחים את החוק הזה, שהוא חוק פרוץ ביותר, ודרכו מעלים הרבה אנשים".

מעבר לכל זאת, לדבריו של סנבטו, ישנה בעיה חמורה במיוחד עם המשך העלאה של אנשים מאתיופיה, מכיוון שרבים מהם מקיימים אורח חיים נוצרי. בנוסף לכך, מסיבה זו, כך לדבריו, ארגונים שונים מעוניינים לעודד את התופעה הזו(צילומי מסך בהמשך). "מי שיהודי לא צריך פרצות בחוק. לא רק שחוק השבות לא חל על מי שעולה היום, אלא האמת היא שחלקם לא נשארים יהודים בכלל, גם ברמת ההגדרה מבחינתם, אם הם בכלל היו פעם. הם פשוט הולכים לנצרות. יש המון חומר על העניין הזה. גם ארגון ליב"ה פרסם דו"ח על העניין, והייתי שותף בכתיבתו. מסתבר שארגונים נוצרים מיסיונריים משתדלים המון בעניין הזה, ואף טוענים ומתגאים בכך שהם מצליחים להכניס לישראל את האנשים הללו. זה נורא ואיום בעיני.

"מעבר לכך, זה גם גורם לבעיות חמורות של התבוללות בתוך הקהילה האתיופית. באתיופיה חיינו בנפרד מהנוצרים, וידעת מי שייך לאן. היום, ככל שאתה מעלה עוד נוצרים ועוד נוצרים, כבר קשה מאד לשמור על הזהות של המשפחות שלנו, ועל הנישואין עם יהודים.

"אנשים אומרים לי", מסכם סנבטו, "'מה אכפת לך שמעלים עוד אנשים מאתיופיה? ככה יהיה לנו בישראל כוח שחור חזק וגדול יותר'. אבל זה לא מעניין אותי. אני לא מחפש את זה. אני מחפש זהות יהודית. אבל לצערי יש אנשים שמה מעניין אותם זה כסף, אינטרסים של פגיעה בעם ישראל, ולא שום דבר חוץ מזה.

"לכן אני מצפה שהממשלה תפסיק להתייחס לסחיטה הרגשית הזו. הלב היהודי רחמן מאד. הארגונים הללו אוספים המון אנשים במקום אחד, מצלמים אותם מקבצים נדבות, מראים את המסכנות שלהם, עושים תעמולה שקרית, וככה סוחטים את הלב היהודי, ומעלים עוד ועוד נוצרים לארץ. אני מצפה מהממשלה לנהוג בהגינות ולשים לזה סוף. היסחפות אחרי הרגש הזה עלולה לפגוע בזהות היהודית, ולהביא צרות רבות".

 

3. יהודי אתיופיה, שמבקשים, מתחננים, להפסיק את ההונאה הגדולה ושרת המשפטים איילת שקד מהבית היהודי, לא ענתה לפנייה שלהם ומסרבת להיפגש איתם

Image result for ‫איילת שקד‬‎

ההונאה הגדולה

הדברים שנכתבים כאן, נגד המשך ההגירה הגדולה מאתיופיה, נכתבים בכאב. אף אחד לא מוכן להקשיב ליהודי אתיופיה, שמבקשים, מתחננים, להפסיק את ההונאה הגדולה. שרת המשפטים, איילת שקד, לא ענתה לפנייה שלהם ומסרבת להיפגש איתם. גם היא נכנעה לתקינות הפוליטית שלפיה אסור לומר משהו משום שיגידו שזו גזענות. ומי שקופץ ואומר שהגיעו גם רוסים שאינם יהודים – לא מבין כלום. הלא-יהודים מרוסיה הגיעו לפי חוק השבות. מאתיופיה כבר מזמן, ממש מזמן, אין יהודים ואי אפשר לעלות לפי חוק השבות. הם מגיעים לפי חוק הכניסה לישראל. זו אפליה לטובתם, אבל אפליה שכולה הונאה. הונאה שחייבת להיפסק:

 

לפני חודש, ערב יציאתה של שרת המשפטים איילת שקד לביקור באתיופיה, שלח לה אברהם ירדאי מכתב בנוגע לממתינים להעברה לישראל. ירדאי היה בעבר יו"ר התאחדות עולי אתיופיה בישראל. "הקרבתי את חיי הפרטיים בפעילות למען עלייתם ארצה", כתב ירדאי לשקד. "היום אנחנו נמצאים במצב הפוך. אני ויהודי אתיופיה שכמותי, זה שנים, זועקים למען עצירת העלייה הנוצרית מאתיופיה ואין מושיע". מילים קשות. מטרידות. עד לרגע כתיבת שורות אלה, שקד לא טרחה לענות לו.

ירדאי, כמו גם העיתונאים איינאו פרדה סנבטו ודני אדינו אבבה, ופעילים נוספים מקרב ותיקי העולים מאתיופיה, פונים כבר שנים לגורמים שונים כדי לומר את שלא נעים לומר: די עם ההונאה. היהודים כבר עלו. גם הפלשמורה עלו. הגלים האחרונים של המבקשים להגיע ארצה, לעומת זאת, הם חסרי כל קשר ליהדות. הם גם לא פלשמורה. אלה שיכולים להכריע בשאלת "מיהו יהודי", בהקשר של יהודי אתיופיה, הם הקייסים. אבל אף אחד לא מתייעץ איתם. ובכלל, הגלים האלה אינם מופלים לרעה, כפי שטוענים הדמגוגים. כיוון שאינם זכאים להגיע לפי חוק השבות, הם מגיעים לפי חוק הכניסה לישראל, בהסדר של אפליה לטובה שמיועד להם, ורק להם. אבל הפחד מהאשמה בגזענות משתק כל דיון.

שלמה מולה, חבר הנהלת הסוכנות בעבר, היה בין המתנגדים להעלאת המבקשים. זה היה לפני 17 שנים. כשנכנס לכנסת הוא שינה עמדה. אפשר להבין אותו. ח"כ אברהם נגוסה, יו"ר ועדת הקליטה של הכנסת, עומד כבר שנים בראש הקמפיין להעלאת עוד ועוד מבקשים. הוא עצמו, אגב, הגיע לישראל עוד כשהיה פעיל מיסיון נוצרי. עברו שנים, והוא חזר, הפעם על תקן עולה חדש.

הלחצים על הממשלה מופעלים גם על ידי יהודים טובים, באמת טובים, מארה"ב ומקנדה. העניין הוא שקולם החשוב של ותיקי הקהילה לא נשמע. מדובר בחבית חומר נפץ חברתית. אבל האיוולת נמשכת. כבר פעמים אחדות הוכרז על "העולה האחרון", והמחנות לעולם מתמלאים. ישראל היא אולי לא המקום הנוח ביותר, אבל היא עדיין יעד מבוקש.

"את העלייה הזאת מאתיופיה לא ניתן יהיה להביא לידי סיום. משום שתמיד יישארו קרובי משפחה והם ימשיכו להגיש בקשות חדשות לאיחוד משפחות, וחוזר חלילה". הדברים נכתבו בספר "ציונות הפוך על הפוך", של אורי קונפורטי, שהיה שליח הסוכנות באתיופיה. הוא כותב על מבנה המשפחה ועל השיטה שנוצרים גמורים מגישים בקשות, משום שהם קרובי משפחה של נוצרים אחרים, שהגיעו לישראל ועברו גיור. והמעגל הזה, עם הפגנות מרגשות שבהן זועקים "אבא, אמא", וזה לא בדיוק אבא ולא בדיוק אמא, נמשך ונמשך.

גם אבי גרנות, שכיהן כשגריר באתיופיה, סיפר על הביקורים במחנות המבקשים לעלות: "באותם מקרים שבהם הביקור לא היה מתוכנן, לא מצאתי אותם מנהלים חיים יהודיים. תפילות שחרית הומות אדם התקיימו רק כאשר הביקורים היו מתוכננים מראש". ובכל מקרה אין קשר בין דרך התפילה של יהודי אתיופיה, שכבר עלו, לבין הנוסח האורתודוקסי שהנשמות הטובות לימדו את יושבי המחנות. התוצאה היא הצגה. אבל מקבלי החלטות, ובתוכם שקד, מסרבים להיפגש עם יהודי אתיופיה הוותיקים ולשמוע את דעתם. הדברים הללו מתפרסמים כאן למענם ובשמם. הגיע הזמן להקשיב להם.  

 

 

4. ח״כ אברהם נגוסה מהליכוד ו׳יו״ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות׳ ״הגיע לישראל כמיסיונר בשנת 1981״ מצליח לעבוד על מדינת ישראל וסוחט ממנה עלייה נוצרית במסווה של פלשמורה

 

תראו מיהו אברהם נגוסה שעלה בשנת 1981 לישראל ככומר נוצרי ועדיין לא עבר גיור לחומרא . הוא אנטיתזה של יהדות אתיופיה והאמונה היהודית .

הליכוד שמדבר על אנטישמיות ,האם מכיר את המכתבים הללו שנכתבו על ידי אברהם ביינה (נגוסה) שמכפיש את יהדתנו וטוען שהוא נוצרי ולא מוכן לעבור גיור ומבקש מהמיסיון ששלחו אותו לישראל לחלץ אותו מיהודים??

אז הנה הזדמנות נוספת להכיר את העובדות. תראו מי הסתננן לליכוד ,אנטישמי או אוהד ישראל? תקראו ותבינו את האמת הכואבת 

(ראה צילומי מסך בנספחים בסוף הכתבה)

 

5. שיתוף פעולה בין רבני הסרוגים ונשיאת הקרן החד״שה לשעבר, נעמי חזן, להעלאת ״יהודי״ אתיופיה לאחר סגירת שערי העלייה לישראל

Image result for ‫רבני המגזר ונעמי חזן‬‎

קישור לכתבה (ינואר 2014):

 

 

 


נספחים:

השגרירות הנוצרית מציגה בגאווה שהיא הממנת של הגירת המיסיונרים הנוצרים מאתיופיה.

Image may contain: 3 people, people smiling

Image may contain: 5 people, people smiling

Image may contain: 3 people, people smiling, people standing

Image may contain: text

מתוך הספר של אורי קונופורטי "ציונות הפוך על הפוך" שליח סוכנות היהודית שתעד במשך ארבע שנים כל צעד וכל תרגילי מרמה.
הוא כותב בספר רק בתקופתו 40% מעולים הם מיסיונרים אך ורק מלחץ פוליטי של ש"ס עלו.

Image may contain: text

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.
Image may contain: text
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.
Image may contain: text

 

תראו מיהו אברהם נגוסה שעלה בשנת 1981 לישראל ככומר נוצרי ועדיין לא עבר גיור לחומרא . הוא אנטיתזה של יהדות אתיופיה והאמונה היהודית .

No automatic alt text available.

Image may contain: text

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

Image may contain: text

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *