עדכונים בחקירת קלינטון לאחר שאיבדה את הסיווג הבטחוני שלה סוף סוף

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חילופי דברים קשים בדיון שנערך ביום שישי בוושינגטון, בו שופט פדרלי הטיח האשמות של אמירת שקר וחתימה על תצהירים ״כוזבים באופן ברור״ מתוך כוונה להדוף מספר עתירות לקבלת מידע בנוגע לשרת הדוא״ל הפרטי של שרת החוץ לשעבר, הילארי קלינטון, ובנוגע לטיפול שלה במתקפת הטרור על הקונסוליה האמריקנית בבנגזי, לוב, ב2012.

השופט רויס ​​לאמברט אמר כי הוא "מזועזע" ו״המום״ כאשר נודע לו כי ה- FBI העניק חסינות לראש הסגל לשעבר של קלינטון, שריל מיילס, במהלך חקירת השימוש בשרת של קלינטון, מאחר ומצא אותה בעבר דוברת שקר תחת שבועה ובלתי אמינה.

מפקח מחלקת המשפטים, מייקל הורוביץ, ציין בדו"ח נפיץ שפורסם ביוני כי "לא עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החקירה האופיינית", עבור הFBI לאפשר למילס לשבת במהלך ראיון הסוכנות עם קלינטון במהלך בדיקת הדוא״ל שלה, בהתחשב בכך שמידע מסווג עבר דרך חשבון הדוא״ל האישי של מילס. [״פוקס ניוז״]

Image result for huma clinton weinerתצהירים כוזבים

ארגון "Judicial Watch" הודיע אתמול כי קיבל 45 עמודי מסמכים של ה- FBI החושפים כי "מספר משמעותי" של 340,000 אימיילים במחשב הנייד של חבר הקונגרס לשעבר, הפדופיל אנתוני ויינר, היו אימיילים בין מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון (שנראה כי השתמשה במספר כתובות אימייל שונות) לבין היועצת הבכירה שלה הומה עבדין.

Judicial Watch: FBI Documents Detail Weiner Laptop / Clinton Email Find Just Before the 2016 Election

נזכיר שהחיפוש במחשב של ווינר כלל חיפוש אחר פורנוגרפית ילדים, ושהוא יצא מהסיפור בסוף בעסקאת טיעון. כמו כן יש את העדות התמונה של ראש האף.בי.איי שפוטר ג'יימס קומי, כי לא ידע באותה העת שוינר נשואי ליועצת הראשית של הילארי קלינטון, הומה אבדין(קשורה לאחים המוסלמים).

https://conspil.com//2018/06/comey-lo-yada-she-weiner-nasuy-kabedin/

נזכיר גם שקומי שיקר תחת שבועה: מתוך 700,000 אימיילים של קלינטון הFBI סרק רק 3,000 שהסוכן סטרוזק בחר אישית

קומי שיקר תחת שבועה: מתוך 700,000 אימיילים של קלינטון הFBI סרק רק 3,000 שהסוכן סטרוזק בחר אישית

כמו כן, נמצא חומר מסווג על המחשב של וינר

המיילים הסודיים של הילרי

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *