קומי שיקר תחת שבועה: מתוך 700,000 אימיילים של קלינטון הFBI סרק רק 3,000 שהסוכן סטרוזק בחר אישית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • טראמפ צייץ בתגובה לדיווח לפיו הFBI נמנע מלסרוק את רוב האימיילים שנתגלו בלפטופ של אנתוני וינר 

  • מנהל ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, העיד תחת שבועה כי ה- FBI סרק את כל 700,000 האימיילים שנמצאו במחשב הנייד של ויינר – מתברר כי ה- FBI סקר רק כ -3,000 מתוך 700,000 מיילים.

  • פיטר סטרוזק, סוכן הFBI שניהל את חקירת קלינטון וחקירת רוסיה, היה האיש אשר למעשה בחר את 3,000 הודעות הדוא"ל מתוך 700,000 

  • לדברי טראמפ, התובע הכללי ג'ף סשנס לא מבין "מה קורה" במשרדו בנוגע לחקירת התובע המיוחד מיולר. האם טראמפ יתערב בחקירה?

ראש הFBI המודח, ג׳יימס קומי, העיד בעבר תחת שבועה בפני הקונגרס וטען כי "בזכות קסמי הטכנולוגיה שלנו", ה- FBI היה מסוגל למחוק את רוב ה"כפילויות" של הודעות הדוא"ל שהם כבר בחנו קודם. סוכני ה- FBI עבדו אז "לילה אחר לילה אחרי לילה" כדי לבדוק את הודעות הדוא"ל הנותרים.

אז זהו שהוא שיקר. האיש של קומי, פיטר סטרוזק בחר אישית את 3,000 הודעות הדוא"ל כדי לוודא שזה יראה כאילו אין מידע מסווג או מפליל בצרור הודעות הדוא"ל.

Image result for peter strzok

הנשיא טראמפ יצא נגד הילרי קלינטון וה"הדיפ סטייט" בשבת במתקפת ציוצים והתייחס לחשיפה של "ריל קליר אינווסטיגיישנס" לפיה "תקלה טכנית" פגעה ביכולתו של ה-FBI להשוות בין האימיילים של קלינטון, לבין האימיילים החדשים שהתגלו ב-2016 במחשבו של חבר הקונגרס הדמוקרטי לשעבר, הפדופיל אנתוני וינר, בעלה של העוזרת הבכירה של קלינטון, הומה עבדין.

בכיר בFBI אמר, לפי הדיווח, כי "מרבית האימיילים מעולם לא נבדקו". טראמפ צייץ כי הFBI נמנע "במכוון" מלבחון את האימיילים שנמצאו. "הבולשת הסתכלה רק על 3,000 מתוך 675 אלף מהאימיילים של הילרי קלינטון המושחתת. ה-FBI הסתכל על פחות מאחוז מהאימיילים".

טראמפ כתב גם כי התובע הכללי ג'ף סשנס לא מבין "מה קורה" במשרדו בנוגע לחקירת התובע המיוחד מיולר. "ג'ף סשנס אמר כי הוא לא ירשה לפוליטיקה להשפיע עליו אבל הוא לא מבין מה קורה מתחת לעמדת הפיקוד שלו", צייץ הנשיא. הוא הוסיף כי "רוברט מיולר שנמצא בניגוד אינטרסים וכנופיית 17 הדמוקרטים הכועסים עושים מה שברצונם בעוד שמתעלמים מהשחיתות האמיתית. לא היה כל תיאום [עם רוסיה]". סשנס פסל עצמו בשנה שעברה מאחריות על חקירת קמפיין טראמפ.

רלוונטי:
ספיי-גייט: יו״ר ועדת המודיעין מבקש לזמן 17 פקידי FBI ומחלקת המשפטים לשימוע בדלתיים פתוחות

חשד: ראש ה-FBI מיולר דאג לגזר דין מקל לפדו-מיליארדר אפשטיין – תמורת הפיכתו למודיע
 

כזכור, דוח של מבקר משרד המשפטים האמריקאי קבע ביוני כי יתכן שסוכן ה-FBI לשעבר פיטר סטרוק האט במכוון את בדיקת האימיילים הנוספים שהתגלו במחשבו של וינר. סטרוק פוטר לפני כשבועיים מה-FBI. האימיילים התגלו במסגרת חקירה נפרדת שעסקה בחשד שוינר שלח תמונות בעלות אופי מיני לקטינות.

 

 

סטרוק, הבכיר השני בדרגתו בחקירת קלינטון, היה אחד ממספר בכירים שנודע להם על קיומם של האימיילים הנוספים כאשר התגלו. אך הבולשת לא פעלה על מנת לבדוק אותם במשך כמעט חודש. החקירה נפתחה מחדש מספר ימים בלבד לפני הבחירות בנובמבר 2016. עם זאת, ראש הבולשת לשעבר ג'יימס קומי הודיע על סגירתה של החקירה השנייה ללא המלצות לכתב אישום נגד קלינטון.

מה ניסו להתסיר קומי וסטרוזק?

כתבת ״ברייטברט״ מנובמבר 2016 חושפת כי על פי מקור משטרת ניו יורק עמדה לערוך מסיבת עיתונאים להודיע על צווים ומעצרים הנוספים בהקשר לחקירת אנתוני ויינר, אך קיבלו הוראת עצור ממחלקת המשפטים.

רלוונטי:
מסמך ׳לא מאומת׳ אחד שה- FBI לא ידליף: המסמך המפליל את לורטה לינץ׳

פרינס התחיל באומרו שאין לו שום בעיה להאמין לדיווחים כי מספר סוכנויות זרות פרצו אתשרת הדוא״ל הפרטי של הילארי קלינטון ושמנהל הFBI ג'יימס קומי נאלץ להודיע שהוא פותח מחדש את החקירה.

"בגלל וויינרגייט והשערוריי, הסקס, משטרת ניו-יורק החלה לחקור את זה. באמצעות צו זימון, באמצעות צו, הם חיפשו במחשב הנייד שלו, ובטוח, מצאו את אותם 650,000 הודעות דוא"ל.״

"הם מצאו הודעות דוא"ל של מחלקת המדינה. הם מצאו הרבה מידע פלילי מרשיע נוסף, כולל הלבנת הון, כולל העובדה כי הילארי  הלכה לאי הסקס 6 פעם עם הפדופיל המורשע  ג'פרי אפשטיין. ביל קלינטון הלך לשם יותר מ -20 פעמים. הילרי קלינטון נסעה לשם לפחות שש פעמים ".

תזכורת:


קריאה רלוונטית:

 

מי זה  Q ומדוע זה רלוונטי? 

אובמה מכין עו"ד: נתפס בזהות בדויה על השרת של הילארי עם האחים המוסלמים וחומר מסווג 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *