מסמך MK-ULTRA של הCIA על יצירת מתנקשים של החשישיון

קראולי הפסיכולוגיה של חשיש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

מצ"ב תמונה מתוך תזכיר של הCIA בנוגע לבחינה של יצירת מתנקשים.

 

חששין חשישון חאשישיון CIA

 

המסמך המלא בPDF
http://www.whale.to/b/ciaassassin.pdf

להלן הקטע הנידון, וכמו כן הודאה בכך שממשל ארה"ב לעולם לא יורה על פעולת התנקשות אלא עם כן על ידי ארגון ביון זר המסונף\קשור אליהם במקרים חריגים.

הגדרה

התנקשות (Assasination) הוא מונח החושבים כי לקוח מ"חשיש" (Hashish), סם הדומה למריחואנה, שנאמר כי שימש את חסאן איבן צבח להחדיר בנתינים שלו, אשר שומשו להוציא לפועל משימות פוליטיות ורציחות אחרות, בד"כ במחיר חייהם. המונח משמש לתאר את הרצח המתוכנן של אדם אשר אינו באזור החוקי של הרוצח, אשר אינו פיזית בידי הרוצח, אשר נגזר על ידי ארגון התנגות למות, ואשר מותו מביא ליתרון חיובי עבור אותו ארגון.

שימוש

התנקשות היא אמצעי קיצוני אשר אינו בשימוש בדרך כלל בפעילות חוץ. יש להניח שהדבר לעולם לא יורה או יורשה על ידי מטה כלשהו של ארה"ב, אולם האחרון יכול להיות מואשר במקרים חריגים לביצוע על ידי חברים בארגון שירות זר. ריסון זה בא בחלקו עקב ההכרח לביצוע התקשרות בנייר. אסור לעולם שהנחייה להתנקשות תהיה מתועדת.

DEFINITION

Assassination is a term thought to be derived from "Hashish", a drug similar to marijuana, said to have been used by Hasan-ibn-Sabah to induce motivation in his followers, who were assigned to carry out political and other murders, usually at the cost of their lives. It is here used to describe the planned killing of a person who is not under the legal jurisdiction of the killer, who is not physically in the hands of the killer, who has been selected by a resistance organization for death, and whose death provides positive advantages to that organization.

EMPLOYMENT

Assassination is an extreme measure not normally used in clandestine operations. It should be assumed that it will never be ordered or authorized by any U.S. Headquarters, though the latter may in rare instances agree to its execution by members of an associated foreign service. This reticence is partly due to the necessity for committing communications to paper. No assassination instructions should ever be written or recorded

 

לאלו ממכם המכירים את ניסויי שליטת התודעה MK-ULTRA אשר בצעו הסי.איי.איי בשיתוף עם נאצים בשנות ה50, יהיה מעניין לגלות שהיה גם תת-מבצע הנקרא SubProject 54, אשר היה פרוייקט של הצי האמריקאי הנקרא "Perfect Concussion" (זעזוע מוח מושלם) , ובו ביצעו ניסויים בהם גרמו לשיכחה, מחיקת זיכרון, ואמנסיה בקורבן ללא עקבות וסימנים פיזיים מזההים. מ.ק. אולטרא על פי חוקרים רבים שימש בכדי ליצור מתנקשים רדומים, אשר ניתן לגרום להם לבצע רצח פוליטי כזה או אחר מתוך התניה המתוכנתת בתודעה. אחד המטרות שכן מוצהרות בוודאות בתוך מסמכי הפרוייקט הוא שהם ניסו למצוא דרך לגרום לקורבן לדבר בחוסר הגיון ואימפולסיביות בשביל להרוס את תמידתו התקשורתית בציבור (נשמע מוכר?), ומטרה מרכזית יותר הכתובה היית מציאת דרכים ל"שליטה בהתנהגות האדם".

עוד פרוייקט באותה תקופה שנערך בצי האמריקאי נקרא "Project CHATTER", ובו התבצעו ניסויים בסמים, בעיקר מסקלין, לשימוש בחקירות וגיוס סוכנים. עניין שליטת התודעה בצי האמריקאי לא נפסק אז, וניתן למצוא בתזכיר שיצא ב6 לנובמבר 2006 של המחלקה של הצי האמריקאי בפנטגון ושם ניתן למצוא סעיפים פרוצדוריאלים הקשורים בטיפול נושא "שליטת התודעה" (Mind control) ופלישה פיזית ופסיכולוגית, קיצונית ו/או קלה בנבדקי אדם, דרך שימוש למשל בסמים משני תודעה (כדוגמאת מסקלין או אל.אס.די.):

http://www.youtube.com/watch?v=a-KJoU6OBTc

"קורבן לדבר בחוסר הגיון ואימפולסיביות בשביל להרוס את תמידתו התקשורתית בציבור "

http://www.huffingtonpost.com/…/mkultra-the-perversion…

קישורים לסימוכין לדברים שנכתבו לעיל:
SubProject 54,
http://www.druglibrary.org/…/e1950/mkultra/Hearing05.htm

"Perfect Concussion"
http://www.druglibrary.org/…/e1950/mkultra/Hearing05.htm

"קורבן לדבר בחוסר הגיון ואימפולסיביות בשביל להרוס את תמידתו התקשורתית בציבור "
http://www.huffingtonpost.com/…/mkultra-the-perversion…

"Project CHATTER",
http://www.theblackvault.com/…/chatter/navychatter.pdf

תזכיר שיצא ב6 לנובמבר 2006 של המחלקה של הצי האמריקאי בפנטגון
http://www.fas.org/irp/doddir/navy/secnavinst/3900_39d.pdf

מחלקת ההנדסה חברתית של הנאצים ב-CIA ונשק ה-LSD ליצירת ההיפים והשמאל החדש

 

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *