המשפטנים הקוראים לזהם את הליך הבחירות במדינת ישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

 

המשפטנים הקוראים לזהם את הליך הבחירות במדינת ישראל –

ביום 8.7.18 פרסם עיתונאי "מעריב", בן כספית, מאמר תחת הכותרת: "תושבי עוטף עזה, יש דרך לשים קץ לסבל שלכם: תתפקדו לליכוד".

במאמרו כותב כספית בין השאר:

"..תתפקדו לליכוד. כולכם. כל תושבי עוטף עזה. קומו ועשו מעשה. בבחירות לכנסת תוכלו להצביע למי שתרצו. אין קשר בין הדברים..".

כספית מגדיר עצמו בדף "האודות" במעריב כ"משפטן ועיתונאי".

לאור העובדה שכספית מגדיר עצמו כמשפטן, ברור כי הוא יודע כי מי שקורא להתפקד למפלגה המקיימת פריימריז, בידיעה או מתוך מחשבה כי פלוני אינו תומך במטרותיה, מנסה לשדל פלוני לחתום על תצהיר שקר, לבצע רישום כוזב במסמכי תאגיד, לעבור על חוק המפלגות, והדין הישראלי.

מי שנענה לקריאתו של כספית, מסיבות אלו, מבצע סדרה של עבירות פליליות ועוולות אזרחיות.

הדברים של כספית מהווים הד לדברים שאמרה ח"כ מרב מיכאלי בקיבוץ מעיין-צבי, ביום 7.6.18, שם קראה לחברי הקיבוץ להתפקד לליכוד כדי "לשנות את רשימת השלטון" מבפנים. ביום 6.7.18 נענתה התנועה הקיבוצית לקריאתה של מיכאלי, ופרסמה "לראשונה" "קול קורא" לחברי הקיבוצים להתפקד למפלגות השונות.

בעקבות פנייתי ליועץ המשפטי לממשלה, העניין הועבר לבדיקתו של פרקליט המדינה, שי ניצן.

במדינת ישראל החלה להתפתח מגמה של שחיתות ממוסדת, שמטרתה להשתלט על מוקדי כוח, באמצעים פליליים. למגמה הזאת שותפים חברי כנסת ואנשי תקשורת. הם עושים זאת בגלוי.

כל משפטן כגון כספית שנוקט בקו כזה מבצע עבירה פלילית, ובאם הוא עו"ד, הוא מבצע עבירה אתית, שמשמעותה שלילת רישיונו.

כותב שורות אלו מבטיח להילחם כנגד תופעות של שחיתות ממוסדת, כגון אלו של ח"כ מיכאלי, כספית ואחרים, כפי שעשה עד כה, ובכל האמצעים הנדרשים לכך.

כדאי למשפטנים השונים לנקוט משנה זהירות. לא תעמוד להם הגנת "לא ידעתי", מאחר ועצם תפקידם כמשפטנים ו/או עורכי דין, מציבה עליהם חובת זהירות מוגברת, שיכולה להוביל לגבייה של מחיר קשה במיוחד מהם, כגון פגיעה ו/או אבדן פרנסה.

תזכורת:

חברת כנסת קוראת להתפקד לליכוד כסוסים טרויאנים


קריאה רלוונטית:

מקור הפוסט:

המשפטנים הקוראים לזהם את הליך הבחירות במדינת ישראל – ביום 8.7.18 פרסם עיתונאי "מעריב", בן כספית, מאמר תחת הכותרת: "תושבי…

‎Posted by Adi Ben Hur Adv on‎ ראשון, 8 ביולי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *