אדם גולד משיב מלחמה (בערך)

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אדם גולד משיב מלחמה (בערך) –

שרון חורש, שמהפרופיל שלה פעל אדם גולד, החליטה להילחם משפטית וציבורית כנגד פייסבוק, בגין מדיניות האפליה שנוקטת החברה כנגדה וכנגד אדם גולד.

אני פועל חודשים רבים למול פייסבוק ומשרד הרצוג-פוקס-נאמן המייצג אותה בגין אפליה זאת, ואני אמשיך לפעול. פניתי כבר לשרון, ואני פונה אליה מעל במה זאת – אם את צריכה עזרה, אני כאן.

ראוי להבהיר מדוע הטענות חסרות הביסוס כנגד גולד התקבלו, במקרה שהתקבלו (עד עכשיו אף אחד מאנשי כת "נתניהו הוא גולד" לא סיפק הוכחה לכך, כהרגלם): לאחרונה נחשפו דוחות הרבעון השני לשנת 2018 של חברת פייסבוק, שהציגו ירידה חדה בהכנסות, בין השאר, בגלל פרשת קיימברידג' אנליטיק. עם פרסום הדוחות, ערך מניית החברה צנח ב – 18%, ופייסבוק איבדה 120 מיליארד דולר תוך יממה.

במצב כזה, החברה הפכה לרגישה לכל טענה – חסרת ביסוס וראיות ככל שתהיה – לכך שפרופיל כלשהו משמש במה לניצול של חברות ו/או ממשלות.

זאת הסיבה האמיתית והיחידה להתנהלות של פייסבוק מול הפרופיל של אדם גולד. עיתוי הסרתו, החופף לחשיפת פרשת קיימברידג' אנליטיק וחשיפת דוחות הרבעון השני של שנת 2018, מתאים לכך.

יובהר כי פייסבוק מעולם לא הודתה בטענות אנשי כת "נתניהו הוא גולד". היא טענה כי הפרופיל הורד משום שהוא פרופיל מזויף, ממש כפי שהיא הורידה את הפרופיל של אישתון בעקבות פעילותי. אם גולד הוא נתניהו, אז לשיטתם שלהם אישתון הוא אבי גבאי. אף שביב של ראייה לא הומצא, וכלל טענותיהם מסתמכות על תחושת בטן של אנשים ש"בטוחים" שנתניהו וכל הממשלה שהוא עומד בראשה מושחתים מן היסוד.

זאת דעה לגיטימית. זאת לא ראייה בשום קנה מידה שהוא, משפטי או לוגי.

הדעת נותנת כי פייסבוק הייתה מתעלמת בנוחות מסברות הכרס שלהם, לולא המצב הכלכלי אליו נקלעה.

מה משמעות הדברים מבחינה אופרטיבית? יש לכך הרבה משמעויות, שאנשי כת "נתניהו הוא גולד" לא כל כך ישמחו לשמוע, וכעת לא הזמן לפרטן. אנשי הכת ירו לעצמם ברגל, אבל הם עתידים לגלות זאת בטווח הארוך.

שרון – אני כאן, יש לי מידע ויש לי יכולת. צרי קשר, ונשנה ביחד את המציאות.

Image may contain: text
Image may contain: text

 

 


קריאה רלוונטית:

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

מקור הפוסט:

אדם גולד משיב מלחמה (בערך) – שרון חורש, שמהפרופיל שלה פעל אדם גולד, החליטה להילחם משפטית וציבורית כנגד פייסבוק, בגין…

‎Posted by Adi Ben Hur Adv on‎ שבת, 28 ביולי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *