הקנרית במכרה הפחם: פיטר סטרוזק לווה על ידי הFBI החוצה בזמן ביקורת

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחרונה מסתבכת פרשייתו של פיטר סטרוזק הידוע כבכיר בFBI מצוות החקירה שזיכה את הילארי ורודף את טראמפ. סטרוזק נמצא תחת ביקורת בעקבות התכתבות שלו שנחשפה עם עמיתתו, ליסה פייג', אשר מצביע על הטייה פוליטית מכוונת חמורה כנגד טראמפ עד כדי הצהרה על נסיון לעצור אותו מלהגיע לנשיאות, מה שאילץ את פיטר לעזוב את החקירה.

 
משפט אחד בולט נאמר על ידי איתן גואלמן, עו"ד של פיטר סטרוזק, במהלך הצהרתו ביום שלישי 19.6.18.
"פיט(פיטר) שיתף פעולה עם כל הנהלים של הFBI, כולל ליווי החוצה מהבניין כחלק מההליכים המתמשכים"
 
נראה לפי האירועים האחרונים, שבספק ואיתן יוכל להצדיק את שם משפחתו. הסיבה שהכותרת של הידיעה בTheHill, אחד מכתבי העת הפוליטיים הבולטים בארה"ב, היית "סוכן הFBI לווה אל מחוץ לבניין במהלך ביקורת פנימית בארגון", היא כי, כפי שמודה פרקליטו, מדובר בליווי של הFBI, וזה מאותת מסר מאוד מאיים לקבוצה שפיטר יכול לפתוח עלייה כל מה שהוא יודע.
 
האם הדומינו של הדיפ סטייט מתחיל ליפול? נראה שקלינטון מתחילה להרגיש משהו, לאחרונה צייצה כי ג'יימס קומי גם כן נתפס משתמש בדוא"ל פרטי למטרות עבודה בדו"ח שיצא לאחרונה של המפקח הכללי. 
נזכיר עוד אירוע שקרה לאחרונה. שופט פדרלי בארה"ב לאחרונה האשים ישירות את מיולר בזמן שבדקו את האשמות נגד עוזרו של טראמפ, פול מנפורט, אשר נעצר בהקשר לחקירה אך מואשם בדברים שלא קשורים כלל למטרות המוצהרות של צוות החקירה של מיולר (בדיקה על שת"פ בין קמפיין טראמפ לרוסיה) ואשר קשורים לחקירה נפרדת בעניינים מלפני למעלה מעשור עוד לפני שהכיר בכלל את טראמפ איתו עבד זמן קצר מאוד.

השופט הפדרלי, T.S. Ellis III ,האשים כי הצוות של מיולר מסלף וחורג מתחום סמכותו, וביקש שיועבר אל הרשות השופטת מיידית את המסמך המגדיר את התחום הסמכות ומטרות החקירה של מיולר בשביל לוודא שהם לא מרכזים לעצמם כוח בלתי ניתן לבקרה בין השאר דרך סעיפים חסויים.

ציוצים אחרונים של טראמפ:

  1. (ג'יימס)קומי נתן פקודות לסטרוזק. מיולר הוא חבר הכי טוב של קומי. ציד מכשפות!
  2. "רמת ההטיה הגדולה ביותר שראיתי מימיי אצל כל קצין בראשות המבצעת." טריי גאודי על פיטר סטרוזק של האף בי איי. כמו כן תזכרו שהם כולם עבדו עבור ג'יימס קומי החמקמק ושג'יימס קומי הוא חבר הכי טוב של רוברט מיולר. עסק די מחליא, הלא כך?
  3. דו"ח הIG(המפקח הכללי) לחלוטין הורס את ג'יימס קומי ואת כל נאמניו כולל המאהבים הגדולים, פיטר סטרוזק וליסה פייג', אשר החלו בציד מכשפות נבזי נגד כל כך הרבה חפים מפשע. דבר זה ייפול כאירוע מאוד אפל בהיסטוריה האמריקאית.
  4. סוכן האף בי איי פיטר סטרוזק, אשר היה בראש צוות חקירת קלינטון ורוסיה, שלח הודעה למאהבת שלו ליסה פייג', בדו"ח המפקח הכללי, ש"אנו נעצור" את המועמד טראמפ מלהיות נשיא. זה לא נהיה יותר שפל מזה.

מקור: zerohedge

 



קריאה רלוונטית:

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

https://conspil.com//2018/06/comey-lo-yada-she-weiner-nasuy-kabedin/

הדו״ח החדש של המפקח הכללי במחלקת המשפטים האמריקנית חושף עוד מהשחיתות של הFBI וממשל אובמה בזמן הבחירות

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *