הדו״ח החדש של המפקח הכללי במחלקת המשפטים האמריקנית חושף עוד מהשחיתות של הFBI וממשל אובמה בזמן הבחירות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • סוכן בכיר ב- FBI גילה נכונות וכוונה להשפיע על הבחירות 

  • ה- FBI משך זמן בעניין המיילים של ויינר ללא שום סיבה

  • ה- FBI תיעדף את החקירה הרוסית על חקירת הודעות המייל של קלינטון במחשב של ויינר, יתכן בגלל הטיה פוליטית

  • קומי התנהג כאילו הכללים לא חלים עליו

  • ה-FBI עסק בהדלפות, עובדי ה- FBI קיבלו טובות הנאה מעיתונאים

  • פרקליט ה- FBI שעבד עם מיולר על חקירת רוסיה כתב מסרונים רבים נגד טראמפ. אחד מהם חתם ב: ״לחיי ההתנגדות״

     

מתוך דיווח של ״הדייי קולר״:

המפקח הכללי של משרד המשפטים פרסם דו"ח על החקירה של ה- FBI בנוגע לשימוש של הילרי קלינטון בשרת דוא"ל הפרטי בזמן היותה מזכירת המדינה.

בדו"ח כמה פצצות.

סוכן ה- FBI גילה נכונות להשפיע על הבחירות

הסוכן הבכיר של ה- FBI, פיטר סטרוק, גילה "נכונות לנקוט בפעולה רשמית" כדי להשפיע על הבחירות לנשיאות, כך על פי הדו"ח החדש של מייקל הורוביץ.

״(טראמפ) לא הולך להיות נשיא, נכון? נכון?!", שאלה סוכנת ה- FBI, ליסה פייג׳ את מאהבה הסוכן סטרוק. "לא. לא הוא לא. אנו נעצור את זה," ענה לה סטרוק.

הטקסט של סטרוק "אינו רק מעיד על הלך רוח מוטה, אלא אף חמור יותר, מרמז על נכונות לנקוט פעולה רשמית כדי להשפיע על סיכויי הבחירה של המועמד לנשיאות", נכתב בדו"ח.

 


ה- FBI ישב על המיילים של ויינר ללא שום סיבה טובה

כאשר נתגלו הודעות דוא"ל נוספות של קלינטון על המחשב הנייד של חבר הקונגרס לשעבר, אנתוני ויינר, הנשוי לעוזרת הבכירה שך קלינטון, הומה אבדין, סוכני ה- FBI שפיקחו על התיק שלה התמהמהו כמעט חודש כדי לנקוט בפעולה משמעותית, כך עולה מדו"ח של הורוביץ.

לא יאוחר מ -29 בספטמבר 2016 הודיעו למנהלי ה- FBI והסוכנים שפיקחו על חקירת בהדואר האלקטרוני של קלינטון כי "החוקרים של ויינר גילו 141 אלף מיילים במחשב הנייד שלו שהיו רלוונטיים לחקירת [קלינטון]". קומי לא אישר צו חיפוש עד ה -27 באוקטובר, לאחר שעודכן על כך באותו יום, כך עולה מדו"ח.

סגן מנהלה- FBI לשעבר, אנדרו מקייב, היה מודע לקיומם של המיילים במחשב הנייד של ויינר, ואמר לצוות של הורוביץ כי הוא ראה בהם "עניין גדול", אך בכל זאת כשל בקידום החקירה, עד שהסוכנים מהמשרד בניו יורק החלו לשאול שאלות, כך לפי הדו״ח.

צוות החוקרים של הורוביץ "לא זיהו הסבר עקבי או משכנע להמנעות ה- FBI מלפעול כמעט חודש לאחר שנודע על אימיילים פוטנציאליים הקשורים למחשבי קלינטון במחשב הנייד של ויינר", נכתב בדו"ח.

ה- FBI תיעדף את החקירה הרוסית על חקירת הודעות המייל של קלינטון במחשב של ויינר, אולי בגלל הטיה פוליטית.

האף-בי-איי העדיף לבחון את קשרי הקמפיין של טראמפ עם רוסיה על האימיילים שהתגלו במחשב הנייד של ויינר, אולי בגלל הטיה פוליטית, כך על פי הדו"ח. הסוכן האנטי-טראמפ פיטר סטרוק היה מעורב אינטימית בקבלת ההחלטה.

בהתייחסו ל"נכונותו" של סטרוק להשתמש ב- FBI כדי לעצור את טראמפ, נכתב כי" לא היה לנו ביטחון שהחלטתו של סטרוק לתת עדיפות לחקירת רוסיה בנוגע למעקב אחר החקירה של מה שהתגלה במחשב הנייד של ויינר היתה חסרת הטיה.״

קומי התנהג כאילו הכללים לא חלים עליו

הדו"ח תיאר את קומי כאינו מקבל מרות ובאופן עקבי מתעלם ממדיניות מחלקת המשפטים.

גם בהחלטתו להודיע ​​בפומבי על תוצאות החקירת הדוא"ל של קלינטון בחודש יולי וגם בהחלטתו להודיע ​​לקונגרס כאשר החקירה נפתחה מחדש, ג'יימס קומי "עסק בקבלת החלטות אד הוק על בסיס דעותיו האישיות, גם אם משמעות הדבר היתה סטיה ממדיניות המחלקה או נוהלי המחלקה״.

קומי השתמש גם בדואר אלקטרוני פרטי לעניינים ממשלתיים רשמיים תוך הפרת מדיניות המחלקה המשפטית, כך עולה מהדו"ח של הורוביץ.

ה-FBI עסק בהדלפות, עובדי ה- FBI קיבלו טובות הנאה מעיתונאים

"זיהינו עובדים רבים של ה- FBI, בכל רמות הארגון, וללא כל סיבה רשמית להיות בקשר עם התקשורת, שהיו בכל זאת בקשר הדוק עם כתבים", נכתב בדו"ח.

"יש לנו חששות עמוקים לגבי היקף של אנשי תקשורת לא מורשים במגע עם אנשי ה- FBI אשר חשפנו במהלך סקירתנו", נכתב בדו"ח.

"בנוסף, זיהינו מקרים בהם עובדי ה- FBI קיבלו באופן בלתי ראוי טובות הנאה מכתבים, כולל כרטיסים לאירועי ספורט, טיסות גולף, משקאות וארוחות, והרשמה לאירועים חברתיים לא ציבוריים".

המפקח הפנימי של המחלקה המשפטית יגיש דו"ח נפרד על חקירות אלה כאשר הם יסוכמו, נכתב בדו"ח.

עוד הטיות נגד טראמפ ב- FBI

פרקליט ה- FBI שעבד עד תחילת שנה זו בחקירתו של היועץ המיוחד לרוסיה, מיולר, שלח מספר רב של הודעות טקסט נגד טראמפ לעמית, כך על פי הדו"ח. באחת מהודעות הטקסט האלה קרא הפרקליט: “Viva le Resistance” (לחיי ההתנגדות).

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *