הקרן לישראל החדשה שוב פועלת עם הישועים ופנתרי הבונים כדי לבנות את החמאס נגד יהודים

הקרן לישראל החדשה שוב פועלת עם הישועים ופנתרי הבונים כדי לבנות את החמאס נגד יהודים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 בהמשך לשני כתבות הענק שעשינו על הקשר הישועי וכיצד הם מפעילים ומכשירים את ראשי הקרן החדשה והאנרכיסטים הפועלים בתוך ומחוץ למסגרת הקרן, הפעם נראה שהמחאות האחרונות בעזה הן חלק מאסטרטגיה כוללת שפיתחו מסדר הישועים.

 

מה עומד מאחורי הקרן לישראל החדשה ?

 

בובות ראדיקליות של האילומינטי: האנטיפות האנטישמיות שמסרבים לגנות

התרענו בעבר על האפשרות שהחמאס ינסה לבנות אסטרטגיית יחסי ציבור של התקוממות עממית כושלת שתצטלם רע בכל תרחיש לצד הישראלי.הסיפור מתחיל כבר בזמנו ב2009 כשכתבנו על הכומר הישועי ריימונד הלמיק, איש הצללים של מסדר הישועים מאחורי נתח ממנגנון הקרן החדשה לישראל וכפיית תהליך אוסלו (ושיח אוסלו) בארץ. כתבנו רבות כיצד הלמיק ומסדר הישועים גם מכשירים חברי מועצת המנהלים של הקרן לישראל החדשה, וגם מכשירים סטודנטים ראדיקליים, פרופ', ומשפטנים באידיאולוגיה שמאל ראדיקלי מרקסיסטי. (ראו קישורים לעיל)

הישועים בעצמם בכל העולם ובעיקר ביבשת דרום אמריקה, הם אלה שמפיצים את תאולוגית השחרור של הכנסיה הקתולית אשר פתחו בעקבות ועידת הוויתקן II ההיסטורית משנות ה60. התאולוגיה שלהם היא מרקסיסטית ראדיקלית ומיליטנטית, והביאה למלחמות אזרחים בכל דרום אמריקה, ומיותר לציין לראות כיצד הקרן מביאה לאותה תוצאה בארץ על ידי החברה האזרחית המלאכותית שהיא מנסה להרכיב כאלטרנטיבה לממשלה הנבחרת דמוקרטית. בנוסף על כך הישויות המרקסיסיטיות תומכות ונתמכות תאולוגית השחרור הישועית כמו ונצואלה וקובה המרקסיסטיים, הם כר לשתוף פעולה ביבשת עם האיראנים. הכומר הישועי הלמיק לעיל בפרט היה גם חבר של נעמי חזן (גם בזמן כהונתה כנשיאת הקרן החדשה לישראל), ארגוני וחברי הקרן דוגמאת ג'יי סטריט תומכים בהסכם הגרעין עם איראן, וJSTREET בעצמם התנגדו לסנקציות הראשוניות שרצו להטיל על איראן לפני 2010.

מתוך "ארכיטקטים של הג'יהאד":

מעניין לראות שישנו כומר ישועי בשם הלמיק אשר כותב באופן קבוע לחאלד משעל, מנהיג החמאס, ואשר מאוד פעיל בכל הקשור בתהליכי ה”שלום” בארץ, בין היתר כתב גם לקילנטון (בוגר אוניברסיטה ישועית), לג’ורג’ בוש האב והבן (חבריםבארגון המאסוני הגולגולות והעצמות),  לערפאת, לנציגים מהארץ ועוד. בכתבה של העיתון הלאומי הקתולי “THE NATIONAL CATHOLIC REPORTER”, מציגים את דבריו כאיש של שלום המבקש מכל הצדדים לא להסלים, אך משפט אחד חושף את כוונותיו האמיתיות לגביי מה שקורה בארץ כאשר טען בספרו  ששיחות השלום בקמפ דיויד בשנת 2000 נכשלו בעיקר בגלל “התעלמות מהחוק הבין לאומי”. ואין דבר שהסדר עולמי החדש יותר רוצה מאשר שבכל מקום על פני כדוה”א ישרור החוק הבין לאומי, ככה שבסופו של דבר אולי מציגים לנו שניי משפטים הנוגעים ללב אשר כתב למנהיג החמאס, אך בהתחשב למה שהוא מקדם ולהיסטוריה הדרקונית של ארגונו, צריך להיות מאוד ספקן לגבי מהוא מתקשר לחאלד משאל, ולגבי דבריו עם יאסר ערפאת, גם כאשר נפגש איתם פעמים אחדות.

השימוש בחוק הבין לאומי מקבל משמעות נוספת כאשר מבינים שהלמיק מייעץ לחאלד משעל, יו"ר החמאס, לפנות לאסטרטגית המחאות בגבול, ממש כפי שהם עושים בצעדות ה"שיבה" שלהם בימי שישי האחרונים. נסיון זה ינסה להציג אותם כמחאה בלתי אלימה כמו של גאנדי ויפנה לחוק הבינלאומי בטיפול בישראל אם תגיב.

ככה מעניין לראות את כל ארגוני מקבלי המענקים וחברי הקרן שארגנו מחאות כנגד חיילי צה"ל בעקבות ארועי צעדות ה"שיבה", ארגונים שגם מגישים בג"צים ומשתמשים בעילות החוק הבין-לאומי. ניתן להשוות לארגוני ה"פליטים" של הקרן והבגצ"ים שלהם בנוגע למסתננים המתעדפים על פי החוק הבין לאומי זכויות של מסתננים על פני אלה של האזרחים. בשני המקרים ניתן לראות את ההתנגשות התפיסה הגנוסטית של הקרן אשר מנתקת בין מושג הזכויות למושג החובות.

מה הלמיק ייעץ למשעל לעשות?

הכומר הישועי ריימונד הלמיק הוא מתכתב פורה. במהלך שלוש השנים האחרונות, הכומר הישועי כתב למעלה מ20 מכתבים לחאלד משעל, מייסד ומהמנהיג הפוליטי של תנועת החמאס, המפציר בו לנטוש את המיליטנטיות, להתאחד עם הפת"ח, היריב הפוליטי של החמאס, ולארגן את הפלסטינים בקמפיין ממושמע של התנגדות בלתי אלימה כנגד הכיבוש הישראלי.

Fr. Raymond Helmick is a copious correspondent. For the past three years, the Jesuit priest has written nearly 20 letters to Khalid Mishal, founder and political leader of the Palestinian movement Hamas, urging him to abandon militancy, unify with Fatah, Hamas' political rival, and organize the Palestinians in a disciplined campaign of nonviolent resistance to the Israeli occupation

בהמשך נכתוב גם על פגישה מיוחדת שהיית בין משעל לכומר הישועי, הלמיק.

עכשיו הטריק הזה לא חדש, ואת המחאות האלה וההתאחדות שממליץ הלמיק ניסו החמאס גם ב2011. אז הם ניסו לרכב על גל האביב הערבי שהינדס ממשל אובמה ואשר האיראנים תיארו כ"התעוררות" של המהפכה שלהם ברחבי העולם הערבי, השניים כידוע חתמו על הסכם הגרעין השערורייתי.

זוכרים את כנס סבן בו השתתפו מירב הלוביסטים של מידניות החוץ האמריקאית בארץ? הכנס של פורום סבן, פורום שבראשו יושב מרטין אינדיק הנמצא בהנהלה של הקרן החדשה, ONEVOICE (רוקפלר-סורוס) וחבר בCFR.

Martin S. Indyk
Director of the Saban Center for Middle East Policy,

מהכנס שוגר איום מאוד מעניין מפיו של תומאס פרידמן, הוא בוגר אוניברסיטת ברנדיס(הפראנקיסט):
הנה האיום שהגיע מהשופר של אובמה והניו יורק טיימס, תומאס פרידמן:

ציטוט:

Friedman to PM: Don't be the Mubarak of the peace process By JPOST.COM STAFF 12/10/2011 19:59Saying "there is a decent Palestinian partner" for Israel to work with, Friedman said to Netanyahu: "Do not try and do in six days in 'Intifada three'" what can be done now. Jerusalem should take the initiative while it is in a position of power, he added, explaining, "Israel has weak neighbors right now; it still has the US on its side."

המסר היה לא להיות כמו מובארק שניסה להביא רפורמות חדשות בכמה ימים האחרונים שהיו לו בזמן המחאות כשהיה צריך לעשות אותם הרבה לפני, ועל כן אמר לא לנסות להגיע להסכם שלום בכמה ימים ב"אינתיפאדה 3" כאשר צריך לעשות את זה עכשיו… ובאותו הזמן כמו היום "הפיוס"(שלא החזיק ולא מחזיק מעמד) בין פתח לחמאס התעצם וראו מה קיבלנו:

ציטוט:

חאלד משעל: נערוך הפגנות ענק נגד ישראל בסגנון האביב הערבי

עודכן 19:38 23/12/2011
גלעד שילוח ו-AP
ראש הזרוע המדינית של חמאס דיבר עם עיתונאים בקהיר ואמר כי בכוונת הארגון לקיים הפגנות ענק כנגד ישראל. "להפגנות המוניות כוח של צונאמי". עם זאת משעל אמר כי בכך משום התחייבות לסגת מפעולות אלימות

כמה מילים על מסדר הישועים שעלול לבאר את פשר הקשר בין הקרן החדשה לישראל ומסדר הישועים.

המסדר הוקם על ידי כומר ישועי בשם איגנציוס מלויולה, בעברו לפני שהקים את המסדר, היה חבר באגודת האלומברדוס (בלטינית האילומינטי, בעברית הנאורים), אגודה גנוסטית בספרד. מעניין לציין שלימים אנוסים רבים מצאו את מקומם בקרב מסדר הישועים, אלו היו יהודים שהתנצרו וכונו "נוצרים חדשים" כדי לבדל אותם, חלקם שמרו על המסורת היהודית בסתר, ובניגוד אליהם היו את אלה שברחו כי החליטו לשמור על זהותם.

בקרב האנוסים יצאו אנשים כגון הפילוסוף הידוע ברך שפינוזה, ונביא שבתאי, אברהם מיגל קרדוזו, כאשר האנוסים היו הראשונים לקפוץ בכל העולם על גל השבתאות מבלי להסס.

מסופר כי שפינוזה, ממשפחת אנוסים בעצמו, היה זה שתרגם את כרזות הקוויקרים, כת פרוטסטנטית מילניארית (מאמינה שחיים בקץ הזמנים וביאת המשיח), דבר שהתסיס קהילות יהודיות אל עבר שגעון של נבואות סוף העולם וביאת המשיח שבשיאם היה האמונה סביב שבתאי צבי. היו חשדות אז שהקוויקרים בעצמם הם מזימה של הישועים לעשות אותו דבר לנצרות הפרוטסטנטית. במהלך חייו שפינוזה החל את דרכו האינטלקטואלית אצל כומר ישועי לשעבר ולאחר מכן חי אצל פטרון שהיה שבתאי פעיל.

שימו לב לכל העובדות הללו מצטלבות, כאשר פראנקיסטים שהיו ממשיכי הכת השבתאית ביהדות (יחד עם הרפורמים), משפיעים על- וחברים ב-מסדר שהקים אדם וויסהאופט[1], כומר ישועי, אשר 3 שנים לאחר פרוק מסדר הישועים, הקים ב1776 את מסדר האילומינטי הבווארי, ששמו הוא על שם מסדר ה"אלומברדוס", מסדר גנוסטי בעל השפעות איסמעיליות ממנו הגיע מייסד מסדר הישועים, איגנציוס מלויולה.

הפילוסופיה של שפינוזה היית בעצם הדוקטרינה הסודית עד הדרגות הגבוההות באילומינטי הבווארי של וויסהאופט, גטה ועוד חברי המסדר כל כך הושפעו משפינוזה שהם ידועים כמחוללי רעידת האדמה הפאגנית בפילוסופיה הגרמנית בעקבות התעסקות עם הפילוסופיה שלו. בדרגות הגבוההות ביותר מעל איפה שגטה הגיע, אז עוד כשהאמין באגודות סודיות ראדיקליות, הדוקטרינה היית מכוסה בסמלי המניכאיזם הפרסי, מקור האיסמעיליה.

[1] משפיעים – פאלק הבעל שם מלונדון  עליו מבוסס הפלוסופיה של לסינג בספרו ארנסט אנד פולק הקורא ליציאה יותר ראדיקלית ואקטיבית של הבניה החופשית להבאת הערכים של הנאורות הראדיקלית, דבר שהשפיע רבות על אדם וויסהאופט. חברים במסדר היו דוברושקה(גם מנהיג במהפכה הצרפתית) ושבתאים נוספים בלשכת האחים האסיאטים של האילומינטי.  

הידעתם שההוגה המשפיע ביותר על אהרון ברק נשיא חונטת הנאורים (אלומברדוס) ומוביל מהפכת האקטיבזם השיפוטי הוא שפינוזה?

למי שמעוניין במידע הזה, להלן ספר מומלץ: Democratic Enlightenment – Jonathan Israel – Oxford University Press ו – שפינוזה וכופרים אחרים – יובל ירמיהו. כמו כן מחקרי שולם על השבתאות והפראנקיזם.

נספח, פנתרי הבונים:

אתו הלמיק יחד עם בונה חופשי נוסח פרינס הול, הכומר הידוע ג'סי ג'קסון, הלכו יחד לעוץ עצה אותה מעביר הלמיק בהתכתבות אישית עם חאלד משעל, ראש החמאס, שעלייהם לעבור לפעילות ערמומית של מחאה "בלתי אלימה" כפי שתואר לעיל. מהפגישה יצאה הצהרה אנמית של הלמיק כי הוא מאמין לחמאס שהם לא מעוניינים במלחמה ורק רוצים מדינה בגבולות 67. ראוי לציין שג'קסון כתב את ההקדמה לאחד הספרים החשובים של הלמיק בו הוא מספר באחד מהפסקרות על חברתו הטובה, נעמי חזן... ג'קסון עצמו מיודד גם הוא עם פרחאן האנטישמי. 

אז, נציין את כל המאמרים שכתבנו על:

הקשר ההדוק של אובמה עם ללשכת פרינס הול של הבונים החופשיים ולישועים ותאולוגיית השחרור שלהם (שם גם נמצא אומת האיסלאם של פרחאן). מאמר חשוב. 

ו-לשכות פרינס הול של הבונים החופשיים של האפרו אמריקאים בארה"ב ואומת האסלאם של פרחאן, הפנתרים השחורים, הקשר של כל אחד מהם לאובמה, ונסיון המחאה המרקסיסטית ומלחמת אזרחים (על כל בסיס, מגדרי או בן גזעי כמו בדוגמה דנן):

הפנתרים השחורים של אומת האיסלאם ומחתרות המהפכה שלהם באמרוקו וישראל

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *