הפנתרים השחורים של אומת האיסלאם ומחתרות המהפכה שלהם באמרוקו וישראל

הפנתרים השחורים של אומת האיסלאם ומחתרות המהפכה שלהם באמרוקו וישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

גברותיי ורבותיי הלילה נחשוף בפניכם את אחת האג'נדות הבולטות והמוחשיות ביותר בשטח של השריינרס(דרגת האילומינטי בבונים החופשיים), הקשר לאובאמה, ומה עלול לקרות בארה"ב וישראל… שימו לב, המידע לא פשוט בכלל.

בקצרה:

כיצד מסדר אליטה של הבונים החופשיים ,שטוען כי מקורו בכיתות שיעיות שעברו למערב על ידי האילומינטי הבווארי, מכין מהפכה ומלחמה בין גזעית שמטרתה כינון הסדר העולמי החדש של אצילי המסדר. כיצד המסדר פועל דרך זרועות של אחוות סודיות, כנופיות, והמשטרה. וכיצד אותה רשת (שדבוק בה גם אובמה) מתכננת לעשות אותו דבר בארץ.

סיפורנו מתחיל עם זרם איסלאמי חדש שנוסד בארה"ב בתחילת המאה ה20 ואשר החל דרכו במקדש בשם Moorish Science Temple of America. את הזרם והמקדש הקים בחור אפרו-אמריקאי (שטוען למוצא מורי) בשם Timothy Drew (טמות'י דרו). אותו טימות'י הכריז על עצמו כנביא והפך למייסד הזרם הזה של איסלאם אשר היה ייחודי עבור האוכלוסיה האפרו-אמריקאית בארה"ב. כאשר נהיה המנהיג הוא גם שינה את שמו לNoble Drew Ali, וכפי שאתם יכולים כבר לנחש על פי שמו שהחל בתואר Noble, הוא אכן היה"אצילי" כלומר שייך למסדר ה"אצילים" של השריינרס Ancient Arabic Mystic Order of the Noble Shriners. התואר Nobles "אצילים" הוא תואר בו השריינרס מכנים עצמם כפי שניתן לראות בספרים שלהם כפי שמתועד בכתבת הענק שעשינו על מסדר השריינרס (לאורך הכתבה נתייחס אלייהם כשריינרס):

המסדר הערבי העתיק של אצילי המקדש המיסטי

מדובר במסדר שבאותה תקופה כלל את האליטה של הבונים החופשיים בנוסח הסקוטי כולל האנשים המשפיעים בעולם, לרבות נשיאי ארה"ב, ואשר מקשר עצמו בספר ההיסטוריה שלו למסדרי סופים מהשיעה באיסלאם, וטוען שהמסדר הגיע לאירופה במאה ה18 דרך מסדר האילומינטי של אדם וויסהאופט:

אדם וויסהאופט

יתר על כן ניתן להניח (ודי בביטחון) שבשמו החדש של האציל עלי, Noble Drew Ali, השם Ali מיוחס למייסד זרם השריינרס וזרם השיעי באיסלאם (של האייתולות באיראן) עלי-איבן-אבוטאליב, מי שגם הוכרז על פי הבונים החופשיים בדרגות הגבוההות של השריינרס (דרגות 32 ו 33 מתוך 33) כמייסד האילומינטי (ראו בכתבה לעיל על המסדר).

Christopher L. Hodapp הוא היסטוריון ובונה חופשי בדרגה גבוהה, ומתמחה בהיסטוריה של הבנייה ההחופשית, (בין השאר כתב כמה ספרים עלייהם בסידרת For Dummies) והוא מאשש את העובדה ההיסטורית על Noble Drew Ali והזרם שייסד באיסלאם המבוסס על הדת האזוטרית של הבונים החופשיים של האילומינטי (בעצם כת צופית בשיעה):

"Noble Drew Ali (née Timothy Drew) was a Freemason and member of the Shrine, and founded the Moorish Science Temple of America in 1913, borrowing Shriner symbolism, along with elements of various religions, Rosicrucianism, and other alternative spiritualist movements and texts. He claimed it was a longstanding sect of Islam, and that he had been anointed as a Prophet of Islam. The Moorish Science Temple seemed to combine fraternalism of Freemasonry and the Shrine, with the religious aspects of Islam and other sources. "

במחקר מקיף של דניאל פייפס (בחור מאוד רציני, מקושר לCFR, אביו היה ממעצבי המדיניות המשפיעם בארה"ב), שאני לא מת עליו אבל נותן סקירה היסטורית מאוד מגובה, מגבה את הטענה על Drew וחברותו באילומינטי של השריינרס:

". Founded in 1913 by a Black Shriner named Timothy Drew (who renamed himself Noble Drew Ali)"

כפי שכריסטופר מסביר, המקדש והזרם שייסד Drew Ali היה מושפע וגילם בתוכו סמלים מאסונים ושל רוזקרושנס (הרוזקרושנס למדו את התורה האלכימאית שלהם מהערבים, האחים הטהורים, כת עיסמאילית מאותם זרמים של השריינרס). קל לראות את זה מיד באתר הרשמי שלהם:
7
(תמונה גדולהמידי, לחצו על הלינק לראות על מה מדובר)

 

שריינרס מורים

כפי שאתם רואים מה שמסומן בעיגול אדום נראה כאילו נלקח ישירות מספר מאסוני. תחת הכותרת "האלוהים שלנו" ישנה העין הרואה כל של הבונים החופשיים. וליד המילה אחדות לחיצת יד מאסונית שממש נראת שנלקחה מספר הדרכה שלהם:

תמונה

הסוד המלכותי של פרימייסונס השחורים בארה"ב הוא שאמריקה, היא בעצם אמרוקו, כלומר הרחבה של האימפרייה המורית של מרוקו.במקור מרוקו היית מגרב אל אקצא (מגרב זה מערב, אזור צפון אפריקה, מרוקו שהיית המקום הכי מערבי בעולם לפני גילוי העולם החדש, וכוללת את ספרד המורית, אל אקצא זה הקיצון ביותר, מסגד אל אקצא נקרא כך כי הוא היה המסגד באזור הקיצון ביותר כשנבנה), על כן אטלנטיס החדשה של פרנסיס בייקון לפי תפיסתם, עוברת בין שני עמודי בעז ויכין, אשר מסמלים את מצרי גיבלטר, שם עוברים בדרך לעולם החדש, וזאת כדי להרחיב מגרב אל אקצא, קרי, אמורוקו, כלומר אמריקה.

למה זה סוד שהוא כמו פצצת אטום? כיוון שהיחס הסמנטי לשחורים בארה"ב באופן גורף הוא שהם או ניגרוז(היום נאמר רק בינם לבין עצמם) או אפריקן-אמריקן, אבל אם אתה אפריקאי אתה לא מורי, והסיבה שחשוב להם להיות מורים הוא כי מרוקו היית הראשונה להכיר בארה"ב (ידעתם את זה?), והם משתמשים בזה כטיעון להצדיק את הנאמר לעיל, אבל יותר מזה, כתוצאה מאותה הכרה והעזרה נגד הפיראטים הברברים, הם חתמו על הסכם הסחר הראשון והסכמי ידידות חשובים שהיו הראשונים של ארה"ב ביחסי חוץ. בהסכמים האבות המייסדים הבטיחו למורים שהם אינם נוצרים ואינם מדינה נוצרית ולכן אינם עויינים אותם, יתר על כן כל אמריקאי בחזקת המורים באזור מרוקו יקבל הגנה מלאה, וכיוצא בזה כל מורי יחשב כאדם חופשי באמריקה ולא יחולו עליו חוקי העבדים.

על כן זה הסוד המלכותי אותו יצר ה"אציל" דרו עלי (Noble Drew Ali) כחלק ממסדר המדע המורי האורתודוקסי שיצר באמריקה, החל להנפיק תעודות זהות מוריות לשחורים, החל לשנות להם את השמות לשמות מוסלמיים, וכך להחזיר מורשת מורית שלהם, כפי שהוא ראה את זה, אבל יותר מזה, כדי להחזיר את ארה"ב למה שהם חושבים, להיות אמורוקו.

ספרד ואמרוקו: הסוד המלכותי של הבונים החופשיים השחורים באמריקה

זה חלק מהדוקטרינה הסודית גם שמועברת לכל האסירים השחורים שמומרים לאיסלאם בבתי הכלא בארה"ב.(עוד על כך בהמשך הכתבה)

לבונים החופשיים יש שבועות מאוד מחייבות היישר מהדרגה הראשונה, שבועות אפילו מחמירות אשר לאורך ההיסטוריה הדגימו את חומרת הדין עבור מי שמפר אותם (היו מתים בסיפור הזה, ע"ע וויליאם מורגן…), וקל וחומר בדרגות הגבוההות כמו אלו של השריינרס, דרגה-32. (לפי השדרן האגדי וויליאם קופר, באחת התוכניות הוא טען שהוא אישית יודע שבדרגה 32 לוקחים לפחות 32 שבועות לאחווה). על כן נראה שהמסדר שייסד עלי הוא חלק ממיזם הנאמן לאחוות השריינרס, וכמו כן ה"אלוהים שלהם" נראה ממש כמו האלוהים המאסוני, מה שהאנשים בתחתית המקדש אינם מודעים לו, כפי שאלברט פייק מסביר בספרו שקבע את מבנה מסדר הסקוטיש רייט (הכולל כיום את השריינרס) שבדרגות הנמוכות החניכים הם בבורות לגבי רוב התכנים והסמלים, קל וחומר במקדש של drew Ali.

Drew Ali:

על כן, מעניין להצביע על זרם איסלאמי שגם הוא ייחודי עבור האוכלוסיה האפרו אמריקאית בארה"ב, אשר יצא מתוך המקדש של ה"אציל" עלי. מה שקרה הוא לאחר מותו של ה"נביא" עלי, המקדש שהקים התפצל לכמה קבוצות אשר אחד מהם הוקם על ידי Wallace Fard Muhammad ואשר נקרא Nation Of Islam (האומה של האיסלאם) לאחר שכמה מנהיגים, ובניהם פארד, הכריזו שהם ממשיכי הדרך האמיתיים של ה"אציל" עלי. דבר זה מעניין שכן כפי שתראו ההתפצלות לחזיתות נראה כמאפיין פה את התנהלותם של קבוצות הללו.

מקור:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wallace_Fard_Muhammad



עוד מקור:
E. U. Essien-Udom, Black Nationalism: The Search for an Identity, University of Chicago Presswi, 1995, p.35

ל"אומת האיסלאם" נוספו תכנים חדשים, והם הדגישו את ההתנגדות לאדם הלבן (אשר גם היית סממן אצל עלי) והפכו אותה לאלמנט אף מרכזי וחריף יותר, ואפילו הקימו סוג של זרוע צבאית לקבוצה, Fruit of Islam. לזרם הצטרף חניך חדש שהפך לחסיד של Fard והפך לממשיך דרכו ולמנהיג הידוע, המשפיע ומפורסם ביותר של "אומת האסלאם", Elijah Muhammad, וזה לאחר ש Fard הואשם ברצח טקסי והצליח לחמוק ולקנות את יציאתו ולברוח בעודו בחיים וחופשי. על פי הביוגרפיות של אלייז'ה מוחמד הוא גם כן השתייך לשריינרס השחורים של הבונים החופשיים (היה להם בנייה חופשי ושריינרים לשחורים בלבד בזמנו, ועד היום).

מקור: המחקר של דניאל פייפס – http://www.danielpipes.org/341/how-elijah-muhammad-won

 

תמונה

אליהו מוחמד (סוג של אליהו הנביא):
תמונה

הMOORISH SCIENCE TEMPLE של דרו עלי, ו"אומת האיסלאם" אשר יצאה ממנה, שנייהם ספגו ובנו את עצמם בהשפעות הבנייה החופשי והשריינרס בעיקר:

Muslims in the United States: the state of research By Karen Isaksen Leonard
עמוד 6

אלייז'ה (אליהו) מוחמד היה בונה חופשי, שריינר, וגם חבר במקדש של ה"אציל" עלי, מה שמראה שיכול להיות כי נבחר באופן מחושב. על השתייכותו מרחיב ההיסטוריות לעיל Christopher Hodapp:

Elijah Muhammad (née Elija Pool), was at one time a Mason and Shriner, and a member of the Moorish Science Temple, as well. He would later go on to dispel the links between Freemasonry and the Shrine and the Nation of Islam.

אכן היו לו דיבורים רבים על הבנייה החופשית, והוא טען שהוא היה בונה חופשי עד שנהיה מוסלמי, ודיבר רבות על השפעת האיסלאם על הבנייה החופשית. אך שוב אזכיר לכם את השבועות לאחווה, ומעורבותו במקדש של עלי. מה שמראה למרות התבטאויותיו הקשר עדיין ישנו ואף חזק.  המנהיג הנוחכי של אומת האיסלאם אשר גדל על הברכיים של אליז'ה, לואיס פאראחן הידוע בקיצוניותו כנגד האדם הלבן וגם כנגד היהודים בפרט הוזמן לנאום עבור השריינרים בסרטון הבא. הקשיבו לאיזה שבחים הוא מרעיף עלייהם והמסדר שלהם, איך הוא מרגיש בבית אצלהם:

הקשיבו לברכות שהוא מרעיף על "אללה", "מוחמד", והשימוש בא-סאלאם עלייכום, דברים המתקבלים בברכה אצל הבונים החופשיים השריינרים.

אין להתפלא רבותיי, פאראחן, טימות'י עלי, ואליהו מוחמד עשו בדיוק והציאו לפועל את המטרה המוצהרת של השריינרס בינם לבין עצמם, קידום האמונה ב"אללה", מה שהראתי בכתבה לעיל עם צילומים מהכתבים שלהם כמו זה למשל, מה שנחשב לספר ההיסטוריה הרשמי שלהם:

The Ancient Arabic Order of the Nobles of the Mystic Shrine מאת George L. Root‏

החליף עלי ישתפח שמו

מעניין שמסדר כל כך "אצילי" כמו השריינרס מקבל בזרועות פתוחות אדם כמו פארחאן שנחשב למאוד מאוד שנוי במחלוקת בהתייחסותו ל"אדם הלבן". הנה עוד כיצד הקשר בין "האומה האיסלאמית" לבנייה החופשית בימינו מתנהל. ג'סי ג'קסון ואל שארפטון (שנייהם מנהיגים כמרים עם שבועה לאחווה) הם שני אנשים בולטים מלשכת הPrince Hall Masons שהיא לשכת השחורים של הבנייה החופשית המפורסמת ביותר בארה"ב הפעילים בה גם שריינרס שחורים כמו לואיס סטוקס (מי שבזכותו אובמה נשיא). שנייהם גם מאוד מקורבים לפארחאן אישית, על אף שעל פני השטח לפעמים הם מציגים תככים פנימיים הם תמיד בסופו של דבר מאוד מיודדים ותומכים אחד בשני (בדיוק כמו שהם עם אובמה).

ג'קסון ברשימת האחווה של פרינס הול:
http://www.freemasonry.bcy.ca/prince_hall/famous.html

The Grand Lodge of British Columbia and Yukon Ancient Free and Accepted Masons website contains philosophy, symbolism and history textfiles, print-quality graphics, biographies, international links and local information.

 

לואיס פארחאן עזר ותמך בקמפיין הבחירות של ג'סי ג'קסון בשנות ה80 (חברים ותיקים), הוא היה צריך לסגת לאחר האשמות על דבריו האנטישמיים והגזענים נגד ה"אדם הלבן".

http://www.britannica.com/facts/5/92843 … ous-leader

http://en.wikipedia.org/wiki/Louis_Farrakhan

ג'סי ג'קסון, ואל שרפטון הם פעילים בNAACP, תנועה שקמה בתחילת המאה הקודמת לקידום מעמדם של מיעוטים אתנים (בעיקר שחורים). אחד הדברים שעשו למשל היה לקבוע בועידה של הארגון כי תנועת מסיבת התה היא גזענית…. שזה נופל לחלק ממסע הדה-ליגיטימציה של אותה תנועה בארה"ב המאיימת על ההגמוניה הכלכלית האוחזת בארה"ב מאז ימי רוזוולט (כיום דה ליגטימציה שהועברה לתומכי טראמפ). מעשה נאלח זה פועל בדיוק כפי שהADL של בני ברית והלובי היהודי פועלים לסתימת פיות בעזרת תווית של "גזענות", דבר שפארחאן צועק שקורה כל הזמן…רק מוזר שהוא בעצמו תומך ומתקבל בחום בארגון שעושה בדיוק אותו דבר, הNAACP:

ג'סי ג'קסון ואל שרפטון בNAACP נגד מסיבת התה:

http://www.cleveland.com/nation/index.s … _down.html

תמונה

פאראחאן מתקבל בזרועות פתוחות וחום בNAACP, בדקה 1:10 הוא מצהיר בוידאו שזה אכן הNAACP:

באוקטובר 95 ניהלו סניפים אזוריים של הNAACP את אחד ממצעדי הזכויות אדם של הקהילה האפרו אמריקאית אי פעם בארה"ב Million Man March כאשר פאראחאן היה הנואם הרשמי והמרכזי, וגם ג'סי ג'קסון נתן נאום מהבולטים.

http://en.wikipedia.org/wiki/Million_Man_March

10 שנים לאחר מכן אל שרפטון, ג'סי ג'קסון ופארחאן נפגשו יחד לאירוע חגיגות העשור, הנה התמונה של שלושת החברים באותו אירוע:

http://www.life.com/image/52748425

Classic Pictures From LIFE Magazine’s Archives

שלושתם בעוד אירוע (לא ברור איזה):
https://secure.wireimage.com/ItemListin … igi=197364
תמונה

לואיס פארחאן ואל שרפטון בלוויה של מייקל ג'קסון! (מעניין לא?):

Welcome to the Louis Farrakhan zine, with news, pictures, articles, and more.

ובקיצור, מודבר בחברים טובים, מה שמראה על המשך הקשר של NATION OF ISLAM עם מנהיגי הבנייה החופשית השחורה של פרינס הול.

עוד דוגמא היא צ'ארלס ראנגל מהפרינס הול גם ששיתף פעולה בעצמו עם פארחאן בזמנו:
http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_B. … Rapid_rise

ג'קסון שרפטון ורנגל כולם גם משתפ"ים של אובמה. (ראו כתבה ראשית של קונספיל על אובמה)
http://old.conspil.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/2010/08/03/obamaholysee/index.html
פרחאן תומך באובמה:
http://www.liveleak.com/view?i=cbc_1203976986

אובמה קשור בקשר גורדי הדוק עם לשכת פרינס הול! קשר הדוק ואינטימי עם הרבה מהחברים שלהם כולל ג'קסון, ושרפטון ושריינר גבוהה בשם לואיס סטוקס (ראו לינק לרשימה לעיל) אשר אובמה טען כי הוא בממשלה רק בזכותו!

viewtopic.php?p=226#p226

ומסתבר שלNAACP יש מלגה מיוחדת על שם לואיס סטוקס…

http://www.lbcanaacp.org/programs.htm

the NAACP annually offers the Earl G. Graves, Agnes Jones Jackson, Louis Stokes, Lillian & Samuel Sutton, Roy Wilkins and Hubertus W. V. Willems scholarships.

לא במקרה לואיס סטוקס שהוא מלשכת השריינרס של הבונים של פרינס הול, אותם שריינרים שחורים מפרינס הול תורמים שנתית לNAACP:
http://www.aeaonms.org/about.htm

גם השריינרס הלא שחורים, השריינרס הרגילים של הבנייה החופשית תרמו לNAACP בשנות ה70:
http://books.google.com/books?id=lrEDAA … ne&f=false

על כן לא במקרה הNAACP ואנשיו מחבקים את לואיס פארחאן. וזה ממשיך לחזק את הקשר של "אומת האיסלאם" לשריינרס והבנייה החופשית השחורה בכלל. אך הקשר מתהדק, עם גורמים אף קיצוניים יותר. כפי שהראנו למעלה המקדש המורי של האציל דרו עלי מהשריינרס, התפרק לכמה חזיתות שאחד מהם הוא הNATION OF ISLAM שהשליטה עליו גם כן המשיכה בידי השריינרס, והקשר בינהם ממשיך עד היום, אך גם בתוך "אומת האיסלאם" של פארחאן חל פיצול. אחד החניכים הגבוההים ביותר של פארחאן היה הד"ר חאילד עבדול מוחמד.

לאחר שחאליד עבדול מוחמד התחיל להשמע קיצוני מידי, הוא הוצא מחוץ ל"אומת האסלאם" בידי פארחאן והקים את הפנתרים השחורים החדשים (לא בדיוק ממשיכי הדרך של הפנתרים השחורים הראשונים משנות ה60). הפנתרים השחורים החדשים הם ממש כמו אומת האסלאם רק גרסא קיצונית יותר, ונראה שהם הוצאו כדי להקים תא ראדיקלי יותר שרק יראה כלפי חוץ כנפרד (תכף תבינו למה). רק שתבינו על איזה קיצוניות מדובר הנה חאליד עבדול מוחמד בדרשה להליט את הקהל השחור המוסלמי, עניין זה מתרחש כמה עשורים ומפלס את הדרך לתנועה מהפכנית חזקה בארה"ב.

נתחיל מזה שחאליד עבדול מוחמד היה באחווה אפרו אמריקאית באוניברסיטנה מעניינת בשם גם ג'סי ג'קסון החל דרכו שם. והראתי באשכול אחר על האילומינטי שאותם אחוות קולג' ומכללות הם המקום המצויין בו מטפחים את החניכים לעתיד. שימו לב למשל לסמל של אותה אחווה, היא מראה ממש את התהליך האלכימי של המרת היצר החייתי (המרכבה) מעלה אל עבר בלוטת האצטרובל שנראת כמו הקרניים שעושה הדמות עם הראש באמצע, ראו כתבה מיוחדת בדיוק על הסבר זה בעברית:

עבדולה וג'קסון (חבר הבנייה החופשית של פרינס הול, ראו למעלה) החלו שם:

http://en.wikipedia.org/wiki/Omega_Psi_Phi

תמונה

אז… עבדול חאליד מוחמד הוא שריינר מייסון שחור אמיתי, והנה נאום מלא שלו בכנס של השריינרים, הנשים שאתם רואים שם חברות בקבוצה השחורה של השריינרס לנשים בשם "Daughters of ISIS". שימו לב זה אותו בן אדם, אותו דיבור, והוא משבח בהתחלה את ה"אציל" DREW ALI שהקים את המקדש המורי ממנו צמחו "אומת האיסלאם" וה"פנתרים השחורים החדשים". עבדולה מוחמד מוצג כשריינר מאוד מאוד גבוהה דרגה גבוהה ומנהלית, לכן אני לא אתפלא אם זה ככה גם עם פארחאן. (שימו לב לברכות ה יא סלאם עלייכום).

שימו לב הוא מדבר על התתמוטטות של ארה"ב כדבר טוב שמבשר טובות ומפלס להם את הדרך לפי אחרית הימים:

שימו לב לסיום, זה ממש נראה כמו וידאו נדיר שעלה רק במאי השנה! אני לא ודע מה איתכם אני שמרתי אותו למחשב!
ראו את השריינרים בסוף הסרט, זה נראהממש כמו הצצה נדירה In To The Lodge, והפתעה בסוף הסרט יש מעין טקס צבאי:

ורק להראות שאין חילוקי דעות בין פארחן באמת לעבדולה חאליד מוחמד, פרחאן אמר כאשר הוציא אותו מתנועת "אומת האיסלאם" שאומנם הוא מסכים עם ה"אמיתות" אותם אמר, אך הוא מתנגד לדרך בה הם נאמרו!
http://www.dailymotion.com/video/x5u9bi … ul-mu_news

ועבדולהמוחמד מספר לנתיניו כיצד פרחאן הציל אותו מהזבל והפך אותו למי שהוא, וכיום הוא צריך לעשות ולעזור לפרחאן אותו הדבר שיחזור לדרך הישר, כי הוא אוהב אותו על אף המחלוקת:
דקה 8:00
http://www.youtube.com/watch?v=R6nS4cTK … re=related

האם אתם מתחילים לקלוט את המזימה הנרקמת כאן?

מדובר רבותי במהפכה, מהפכה רצינית ביותר בארה"ב המנוהלת מהשורש. המושכים בחוטים הם השריינרים, ואכן מטרתם המוצהרת כפי שהוצג למעלה היא הפצת האמונה ב"אללה". אני יודע שזה נשמע הזוי אבל נראה שהמציאות עולה עלכל דמיון. ולא סיימתי… יש לי עוד לילה ארוך :?

הראתי באשכול אחר כיצד בארה"ב עוזרים לטפח את האיסלאם הקיצוני ותאים שלהם בתוך תוככי ארה"ב! ולא סתם בעזרת האוכלוסיה השחורה. הקומבינה היא שהמשטרה באופן סלקטיבי בכוונה מכניסה אפרו אמריקאים לבתי כלא בכמויות הרבה יותר מהאוכלוסיה הלבנה, באופן ששובר את כל חוקי הסטטיסטיקה, ובבתי הכלא ישנו טרנד גדול של מיסיונריות והמרה של הקהילה השחורה בתוך בתי הכלא לאיסלאם, משם ועד ל"אומה האיסלאמית" או הפנתרים השחורים החדשים הדרך קצרה. האשכול בנושא זה היה בנוי מהוכחות חותכות והוא חשוב לכל מי שמתעניין בנושא! 

זה אפילו הגיוני יותר כאשר מבינים שהכנופיות באר"הב מתפקדות ובעלות סממנים של המסטריות של האחוות הסודיות. הרבה מהם כנופיות שחורות, אבל חשוב מכך הם חדרו לתוך מערכת האכיפה של המשטרה (סרטונים מרתקים על כך גם מהמיינסטרים):
viewtopic.php?f=7&t=617

אחד מסימני הכנופיות שנראה כמו סמל האיסלאם עם הפרמידה:
תמונה

ורק כדי להראות שתבינו איזה טרנד זה הפך, וכמה זה נפוץ, הנה הדמות המפורסמת ביותר המשקפת בבואה של ההולך במציאות, בתוך אחת התוכניות הידועות של HBO, אוז, על ההמרה של אסירים שחורים לאיסלאם בבתי הכלא בארה"ב:

יא סלאם עלייקום Brother… בסדרה ממירים עצמם כמה וכמה דמויות שחורות לאיסלאם. ראו את כל המסמכים הרלוונטים באשכול לעיל.

זה עלול בהחלט להיות קנוניה של השריינרים, השריינרים כפי שהראתי באשכול מספרי ההיסטוריה היו בתחילת דרכם שומרי הדרך, המשטרה העתיקה שדאגה לכלוא את מפרי החוק שהשלטונות לא הצליחו. (המיליציה FRUIT OF ISLAM של פארחאן עושה דברים דומים, ואפילו הבמאי ספייק לי משתמש בהם כשהרשויות המקומיות לא מספיקות לו, למשל בסט הסרט של DO THE RIGHT THING).
קישור אחד מיני רבים בנושא:

 

Since his first feature movie, She's Gotta Have It (1986), gave him critical and commercial success, Spike Lee has challenged audiences with one controversial film after another, sparking debates about race, sex, American politics and film production, and garnering award nominations along the way. Spike Lee: Interviews collects the best interviews and profiles of America's most prominent African American filmmaker. The collection features interviews with such luminaries as Charlie Rose, Elvis Mitchell, Michael Sragow, and actor Delroy Lindo. Lee has made a broad range of movies, including documentaries (4 Little Girls), musicals (School Daze), crime dramas (Clockers), biopics (Malcolm X). An early advocate of digital video, he used the technology to film both of his 2000 releases, The Original Kings of Comedy and Bamboozled. Reactions to Do the Right Thing (1989) and Jungle Fever (1990) propelled Lee into a constant presence in the public eye as media currency. He directed commercials for Nike, Levi's, and the U.S. Navy, directed music videos, published seven books, and conducted many interviews explaining and clarifying his views. As Lee puts it, "I've been blessed with the opportunity to express the views of black people who otherwise don't have access to power and media. I have to take advantage of that while I'm still bankable." Articulate and deeply passionate, Lee reveals a degree of subtlety and wit that is often lost in sound bites and headlines about him. The range of his interests is as diverse as the subjects of, and approaches to, his films. Cynthia Fuchs, an associate professor of English at George Mason University, writes film and media reviews for the Philadelphia City Paper and Addicted to Noise.

 

ואכן אנו רואים משטרות בארה"ב עם סמל האיסלאם, החצי סהר והכוכב, ועולה השאלה האם באמת השריינרים מעורבים באג'נדה הגזענית של המשטרה בכוונה תחילה? (תמונה אחת מיני רבות).

תמונה

הקשר לישועים ואובמה, והתוכניות לגבי ישראל…

לג'סי ג'קסון (בונה פרינס הול, מלמעלה) קשרים הדוקים עם הכומר הישועי ריימונד הלמיק. אותו ריימנד הלמיק הוא חבר מקורב של הקרן החדשה לישראל, ואף מתפקד כאיש הקשר בין הקרן החדשה לישראל למסדר הישועים אשר מעורבים עד מאוד עם הנהלת הקרן והתווית מדיניותה. יתר על כן אחד הפעילויות של ג'סי ג'קסון עם הלמיק הישועי היה ללכת להפגש עם חאלד משעל מנהיג החמאס. הלמיק תורם רבות לתעמולה נגד ישראל (בורג במכונת התעמולהשל הוותיקן נגד ישראל).

על הישועים והשליטה שלהם בקרן לישראל החדשה לעורר מלחמת אזרחים בישראל כפי שעשו במדינות דרום אמריקה:

http://old.conspil.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/2010/08/21/niwolf/index.html
תעמולת הוותיקן (והישועים נגד ישראל)
http://forum.conspil.com/viewtopic-f=2&t=1157.php.html
תעמולת הישועים נגד ישראל (מתוך ישראל):
https://conspil.com//2017/08/antifa/

(כל אשכול פה הוא 100% אמת מגובה במסמכים המתאימים^^)

על ג'קסון והלמיק:

בובות ראדיקליות של האילומינטי: האנטיפות האנטישמיות שמסרבים לגנות

ג'סי ג'קסון ממש כמו פארחאן ידוע בהתבטעויות נגד מה שהוא מכנה ה"ציונים" בארה"ב.

האח ג'סי ג'קסון מצידו אמר על אובאמה כאשר נבחר כי אחד השינויים הגדולים שיביא יהיה במזה"ת לאחר שנים בהם האינטרס של ישראל שלט במדיניות ארה"ב, ושאובאמה "יפסיק את השליטה שיש לציונים על הממשל".
[JACKSON ON OBAMA'S AMERICA Posted: October 14, 2008; EVIAN, FRANCE New york Post]
http://www.nypost.com/p/news/opinion/op … 24AA87FBBA

וופס, ממש במקרה גם ג'ימי קרטר וגם זביגניו ברזינסקי מדברים על אותו דבר (וסותמים את הפה על הלובי הסיני, כי הרי ברור שזה הציונים ולא הסינים שקונים שליטה בארה"ב… :roll: … היי ומה עם הלובי הסעודי…טוב על זה אסור דבר).

בובות ראדיקליות של האילומינטי: האנטיפות האנטישמיות שמסרבים לגנות

אז עכשיו נגיע רגע לאובאמה, שכן אובאמה משחק עצמו כלפי חוץ כנוצרי, אך אכן הוא מצא לו כנסייה מתאימה. הכנסייה של הכומר ג'רמייה רייט. לג'רמייה רייט בדיוק אותה ראיית עולם בכנסייה שלו:

http://blogs.abcnews.com/politicalpunch … -jews.html

ציטוט:
BC News- Rev. Wright: I Meant to Say "Zionists" Are Keeping Me from Talking to President Obama – Not Jews. June 11, 2009
הכומר ג'רמייה רייט נשאל אם יצא לו לדבר עם הנשיא אובאמה מאז שנכנס לתפקיד,"היהודים האלה לא ייתנו לו לדבר איתי" אמר וורייט. "אמרתי לילדה הקטנה שלי שהוא ידבר איתי בעוד חמש שנים כשיגיע לסיום הקריירה, או בעוד שמונה שיסיים את תפקידו"

אויי מסתבר שהכומר ג'רמייה רייט החליט להעניק פרס על שמו לשלושה אנשים מיוחדים, קודם כל לעצמו! :shock: אחר כך ללואיס פארחאן ❗ :!: ואז לכומר קתולי שהתחנך אצל הישועים באוניברסיטת לויולה.

אחרי שתראו את הקטע הזה אתם תבינו למה הפארנויה על ציונים השולטים בארה"ב,זה דרך להשתיק את הטענות הבאות:

הכומר רייט (הכומר של אובמה, בכנסייה שאובמה הלך אליה למעלה מ20 שנה) תמך בפארחן מעבר לפרס המיוחד שהעניק לו על שמו. אובמה מגנה את אמריותיו של פרחאן (חייהב כדי להבחר הריי…) אך עובדה זאת חשופה לעניי כל, והצי-בור האמריקאי יתייג כאיסלאמופוב כל מי שיעז להעלות את האפשרות שיש כאן השפעה על אובמה… בכל זאתזה כומר הכנסייה שלו למעלה מ20 שנה… אגב, פרחאן תמך במועמדות של אובמה לנשיאות.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/co … 02083.html

בכתבה מיוחד של קונספיל על אובמה מודגש הקשר שלו לישועים ול"תאולוגיית השחרור" שלהם שהשתלטה על דרום אמריקה והפכה אותה למרקסיסטית דרך פעילות הישועים (שהילרי תמכה בהם באל סלבדור כספית…).כל זאת כאשר זמן מה לאחר הכתבה התברר שאכן ההשפעה מרובה מכפי שחשבנו ובMAINSTREAM כבר כתבו שממשלת אומה היא הממשלה המיוצגת בידי הכי הרבה בוגרי חינוך ישועי!

תרפרפו על הקטע הבא להתרשם:
http://www.ajcunet.edu/Graduates-of-Jes … nistration

הכתבה של קונספיל (הקשרים בהרבה יותר עמוקים!)
http://old.conspil.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/2010/08/03/obamaholysee/

אך מעניין יותר מתוך הכתבה של קונספיל היא שהכנסייה עצמה של אובמה מבוססת על תאולוגיית השחרור הישועית, ושהכומר שלו ג'רמייה רייט הוא בעצמו הושפע וחי זמן מה עם הישועים בדרום אמריקה ולמד מהם את הגישה המרקסיסטית שלהם לנצרות (קמילו טורס כומר ישועי פעיל גרילה בדרום אמריקה טען שאילו ישו היה חי הוא בטח היה לוחם גרילה…).

ציטוט:
הכנסייה של ג'רמיה וורייט מבוססת על תאולוגית השיחרור השחורה של הכומר ג'יימס האל קון (James Hal Cone.) ג'יימס הוא מפתח תאולוגית השיחרור השחורה בארה"ב, וע"פ ה Boston Collaborative Encyclopedia of Western Theology של אוניברסיטת בוסטון, הוא משלים את הפרשנות המרקסיסטית בספר תאולוגית השחרור השחורה של חואן לואיס סגונדו (כומר ישועי מאבות תאלוגית השחרור).
כפי שראיתם בסרטון למעלה, החשש הוא שתאולוגית השיחרור בקרב הקהילה השחורה בארה"ב תביא למלחמת אזרחים עקובה מדם. הנה ציטוט מספרו של ג'יימס האל קון.

"בין אם המערכת האמריקאית נמצאת מעבר למצב של ישועה או לא, נצטרך לחכות ולראות. אך אנו יכולים להיות בטוחים שהסבלנות השחורה אזלה, ואם אמריקה הלבנה לא תגיב בחיוב לתאוריה והפעולה של הכוח השחור, אז ההארכה של מלחמת אזרחים עקובה מדם תהיה בלתי נמנעת"
Black Theology and Black

מה שאני מנסה להגיד הוא שמטפחים פה חזית מהפכנית שהראש יהיה מורכב מציבור האפרו אמריקאים. וזה לא תרחיש דמיוני זה תוכנית שתוכננה מתחילת המאה הקודמת וגדלה מעשור לעשור. הקומוניסטים בזמנו רצו לטפח את האוכלוסיה השחורה בתוך ארה"ב ולהתסיס אותה להביא למהפכה קומוניסטית באר"ב בדרישה שיקבלו מדינה משלהם בתוך ארה"ב. הדברים נכתבו תחת כותרת של מאמרים של הקומוניסטים דאז בשם The Negro Question, והמלך שלהם נקרא A Nation Within A Nation', מחקר מרתק למי שרוצה לבדוק מומלץ לחקור. הנה קטע על הנושא:

Encyclopedia of Black studies מאת Molefi K. Asante,Ama Mazama‏

http://books.google.co.il/books?id=RcBk … on&f=false

יצא אפילו ספר של קומוניסטים בזמנו בשם The Negroes In Soviet America, ספר שנכתב על ידי קומוניטס הקורא לשחורים להקים מדינה משלהם בתוך תוככי ארה"ב!:

http://openlibrary.org/books/OL6024747M … et_America.
http://www.amazon.com/Negroes-Soviet-Am … B003WOXI1O

תמונה

הנה סרטון של ג'יימס ארביטו, שלצערנו מת בתאונת מטוס (הממממ….) בדיוק על נושא זה כיצד אפילו הFBI היה מודע לתופעה של הקומוניסטים שהתכוונו להשתמש בשחורים כחזית למהפכה קומוניסטית בארה"ב, סרטון מתורגם לעברית על ידי קונספיל.בסרטון גם כיצד הישועים עוזרים לטפח את אותה מהפכה. שימו לב מי התריע על כך שהקומוניסטים יעשו זאת, ג'יי אדגר הובר:

וואו, מעניין מאיפה הובר ידע על המהלך הזה, מאיפה הוא קיבל מידע מודיעיני על כך?
ג'יי אדגר הובר שריינר

אהה.. מסתבר שהיה שריינר… לפי דעתי הוא פשוט לא רצה שהרוסים ישתלטו על המהפכה. הוא אגב מת באופן מיסתורי לאחר ששניי שריינרים אחרים האשימו אותו באובססיביות על חתרנות סובייטית (הארי טרומן, ופרנקלין דלאנו רוזוולט, ואכן הוא נפטר זמן ממש קצר לאחר שהחל חקירה על קשרי הCFR עם הסובייטים והנאצים).

אז, בסופו של יום העניינים האלה קשורים לארץ! אם לשריינרים השפעה כה רבה על אובמה (דרך השריינר סטוקס שאובמה הודה שבזכותו הוא בממשלה, ודרך הכנסייה שלו המושפעת מ"אומת האיסלאם") בתוספת לתבלין הישועי, אין לכם מה להתפלא שאובמה תומך במהפכנות הפלשתינית בארץ להקמת שתיי מדינות לשתיי עמים כאשר עם אחד הוא בכלל המצאה (העם הפלשתיני הרי הוא שם שהפלשתינים לא יכולים לבטא (בגלל ה'פ') וזה שם שניתן לאזור ללא קשר אלייהם). זה אותה נוסחא כמו זאת המתוארת לעיל עם השחורים בארה"ב, אפילו הערבים מודים בזה:

(כותב הכתבה בקישור מת באופן מעלה תמיהות גם הוא, שמו הוא צפריר רונן)
http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/7223

ציטוט:
ב1977 התראיין ראש ארגון הטרור "אל צא'אקה" וחבר הנהגת אש"פ זוהייר מוחסין, לעיתון ההולנדי "טרוב":
"העם הפלשתיני לא קיים. ייסודה של מדינה פלסטינית הוא מכשיר חדש במלחמה המתמשכת נגד ישראל למטרות האיחוד הערבי. באופן ריאלי אין היום שום הבדל בין הפלסטינים הסורים, לירדנים, ללבנונים. רק למטרות פוליטיות וטקטיות אנחנו מדברים היום על קיום העם הפלסטיני, כי האינטרס הלאומי של הערבים מחייב לעודד זהות פלסטינית נפרדת כדי להעמיד אותה מול הציונות."

ואכן מכל ההשפעות על אובמה המכנה המשותף הכי בולט הוא ההתנגדות לציונים והציונות. נפל כבר האסימון?
יו"ר הפת"ח אבו מאזן (ולפניו ערפאת) אומן על ידי נאצים מהCIA, הוא חבר באינטרנציונל הסוציאליסטי עולמי ששמעון פרס היה סגן המנהל שלו בסוף שנות ה70. פרס שקידם וחימש את אותם פלוגות פלשתיניות בהסכמי אוסלו, אותם כוחות שמאומנים עד היום בידי הסי איי איי דרך קלינטון שאישתו עזרה לממן קבוצות גרילה באל סלבדור מרקסיסטיות (בשם המהפכה…), ועד היום בידי גנרל דייטון שחבר בCFR.

גנרל דייטון והCFR:
http://forum.conspil.com/viewtopic-f=4&t=270.php.html

קלינטון CIA פלשתינים (ואשתו עם אל סלבדור הגרילה המרקסיסטים)
http://old.conspil.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/2010/10/08/middleeastorder/

נאצים מהCIA שאימנו את הפתח וערפאת (המנהיג לשחרור פלשתינים…שהוא מצרי…)
http://old.conspil.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/2009/03/28/jihad_architects/index.html

על כן הלחץ של אובמה לשתי מדינות לשתי עמים, ועל הנסיגה לגבולות אושוויץ 67.

התעמולה למהפכה בארה"ב

התעמולה גדולה יותר משאתם יכולים לשער.
דבר ראשון לד"ר חאליד עבדול מוחמד מנהיג הפנתרים השחורים החדשים היו קשרים חזקים בשואו ביזנס עם קהילת השחורים:

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Abdul_Muhammad

ציטוט:
He also appeared in rapper Ice Cube's albums Death Certificate (1991) and Lethal Injection (1993) as a guest. On the former, Muhammad appeared on the tracks "Death" and "The Birth". On the latter, he appeared on the song "Cave Bitch," a song ridiculing white women. He also appeared on MC Ren's 1996 album The Villain in Black on the track "Muhammad Speaks," where he spoke about the history of rights of the African-Americans. Tupac Amaru Shakur's Makaveli album also features Muhammad on the track "White Man's World."

ICE CUBE נחשב לאחד הגנגסטר ראפים המשפיעים בארה"ב.

 

ם לפארחן קשרים עם אנשים דומים, כמו סנופ דוגי דוג:
תמונה

תמונה

ולפרחאן קשר עם הבמאי השחור הידוע והמשפיע היותר בהוליווד, SPIKE LEE שכפי שהראתי למעלה המיליציה של פרחאן עזרה לו אפילו בסרט הידוע שלו DO THE RIGHT THING:

כתבה על חגיגות פרחאן והמיליציה שלו יחד עם ספייק לי לכבוד 20 שנה לסרט:
http://www.theroot.com/views/music-spike-s-message

אך כדי ממשלהבין את התעמולה צריך להכיר את PUBLIC ENEMY! להקת ההיפ הופ של השחורים אולי המשפיעה ביותר. הם ממש ממש הושפעו מפרחאן. למשל באחד השירים שלהם הם Bring The Noise הם שרים:

ציטוט:

Now they got me in a cell ’cause my records, they sell
Cause a brother like me said, "well…
…farrakahn's a prophet and I think you ought to listen to
What he can say to you, what you ought to do"
Follow for now, power of the people, say,
"make a miracle, d, pump the lyrical"
Black is back, all in,[b] we're gonna win

Check it out, yeah y'all c'mon, here we go again

More lyrics: http://www.lyricsfreak.com/a/anthrax/#share

לPublic enemy גם קשרים עם ד"ר חאליד הקיצוני יותר מהפנתרים:

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Abdul_Muhammad

Muhammad was notably featured by the hip-hop group Public Enemy on the introduction of its 1988 track "Night of the Living Baseheads," from the album It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back:
“ Have you forgotten that once we were brought here, we were robbed of our name, robbed of our language. We lost our religion, our culture, our god…and many of us, by the way we act, we even lost our minds.

אבל כדי ממש להבין את התעמולה תראו את הקליפ של PUBLIC ENEMY, שנקרא..איך לא… FIGHT THE POWER:

תראו את המיליציות, הכוח, הרוח המהפכנית, זה אג'נדה ברורה של MTV לקדם את זה, הרי איזה מפיק משוגע יקדם כזה קליפ, זה נחשב לאחד הקליפים המפורסמים של אותו עשור! תראו מזה :o אגב השיר הזה היה שיר הנושא של הסרט של ספייק לי Do the right thing, דובר עליו למעלה. אני מראה לכם רק עד כמה חדרו השריינרס למערכות, ואיך הם פועלים בחתרנות מטורפת , שזה לא ייאמן.

לסיום.
העניין מתקשר לאג'נדה של הסדר העולי החדש עם איראן. אם לא שמעתם על שמו של אובמה המייצגת נבואה שיעית באיסלאם עבור האירנים, וכיצד ארה"ב שתפה פעולהעם איראן במלחמה בטרור ועכשיו במהפכות במזה"ת ראו אשכול מיוחד, "איראן והסדרהעולמי החדש" (כל המתיחות היא הצגת WWF). אחמדינג'אד בביקור בארה"ב נפגש עם הCFR להזכירכם:
https://conspil.com//2008/10/18/%D7%94%D7 … %90%D7%93/

אבל באותה הזדמנות הוא גם נפגש עם פארחאן והפנתרים השחורים החדשים:
http://www.nypost.com/p/news/local/jad_ … SxgrxPtfbJ

אובמה במסר מתרפס ופייסני לאיראנים בחגיגיות הנוררווז של מסטריות האש של זורואסטר אשר המוסלמים השיעים מקיימים עד עצם היום הזה (בידיעה שזה מה שזה…):

תמונה

עוד על איראן אובמה והסדר העולמי החדש (חשוב):

בימים אלה שווה אולי להציף מחדש סרטון שעשינו בזמנו אשר נפל בין הכסאות ובקושי הגיע לקוראים באתר, ותיקים וחדשים כאחד. הסרטון מרחיב על מה שנראה כסוג של ברית חשאית מאחורי הקלעים בין איראן של האייתולות לבין ארה"ב, ברית שהחלה עם הגיבוי למהפכה ב1979 שחומייני קיבל ממשלת קרטר (השגריר האמריקאי באיראן, וויליאם ה. סוליבן אפילו טען …

וגם:

http://forum.conspil.com/viewtopic-f=2&t=502.php.html

אדם וויסהאופט מהאילומינטי השתמש בלוח שנה הפרסי העתיק (שעליו מבוסס הלוח שנה האיראני של שלטון אייתולות השיעי וחג נורווז הנ"ל):

ציטוט:

In June 1778, Weishaupt first dated an Order letter from “Eleusis” rather than “Ingolstadt”; simultaneously he began to use an ancient Persian calendar for dates. In this early phase, when Weishaupt was solely in charge, the secret society of the Illuminaten was conceived as a mystery league on the basis of the Enlightenment’s understanding of the history and criticism of religion.

– Monika Neugebauer-Wölk, “Illuminaten” entry, in Dictionary of Gnosis & Western Esotericism, ed. Wouter J. Hanegraaff, Brill Academic Publishers, 2005, p. 593.

מתוך אתר מעולה עם הארכיונים בנושאי האילומינטי הטוב,היסודי, המקיף, והאמין ביותר:
http://www.bavarian-illuminati.info/?p=321

השריינרים על פי ההיסטוריה מאמינים שהם ממשיכי הדרך של האילומינטי הבווארי של אדם וויסהאופט המהפכני שמהם הגיע המהפכה הצרפיתית, הם מאמינים במהפכנות להשגת יעדים וכדרך חיים! זה מי שהם! (ראו ציטוטים וצילומים מהספרים שלהם באשכול זה!). על כן הקנוניה המתוארת לעיל היא קנוניה דה פאקטו של האילומינטי! והיא נחשפה לראשונהפה בפורום זה! זה כל כך חשוב שאני אנסה לעלות את זה לאתר הראשי בקרוב. (אוי סוף סוף עלה)

——————————-
יש לכל זה המשך ישיר לימינו! עם TUPAC וPUBLIC ENEMY הסיפור הזה ממשיך! אבל חברה.. אני חייב לישון, אז בהזדמנות.

יש עוד הרבה לסיפור, וחלק נכבד מתעשיית ההיפהופ מורכבת מאנשים החברים באחוות שיצאו מהרשת המתוארת לעיל, אחוות כגון 5 precenters

,nation of gods on earth ועוד.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. יהודי 2017-09-24

    .כל הקישורים לא עובדים נא לתקן

  2. המקנספל מבוסטון 2017-09-24

    תודה, תוקן