בעקבות הלחץ הציבורי: נפתח מחדש תיק הערר על אי חקירת ציפי לבני וחבריה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הלחץ הציבורי שהפעלנו עבד !!! – שתפו !!!
פרקליטות המדינה תתן ב 9.7.2018 את החלטתה בערר, שהגשתי על אי חקירת ציפי לבני וחבריה, באחת מפרשיות השחיתות החמורות ביותר שידעה ישראל.

להלן (סקופ) מסמך רשמי שנשלח אלי ממשרד המשפטים (פרקליטות המדינה) ובו נכתב כי ב 9.7.2018 תינתן ההחלטה בערר שהגשתי על אי חקירת ציפי לבני וחבריה באחת מפרשיות השחיתות החמורות ביותר שידעה ישראל ואשר טויחה במלואה.

כזכור לכם בחודש ינואר קיבלתי הודעה, כי בשל אי שיתוף הפעולה של פרקליטות מיסוי וכלכלה עם פרקליטות המדינה נסגר תיק הערר למרות הנחיה של בית המשפט העליון.

מיד עם קבלת המסמך פתחתי בקמפיין ציבורי אשר הניב תוצאות. פרקליטות ת"א מיסוי וכלכלה העבירה את החומרים שנתבקשה להעביר ועתה שוקדים בפרקליטות המדינה על ניסוח ההחלטה בערר.

לי אין ספק שדין הערר להתקבל וקבלתו תגרום לרעידת אדמה בישראל. אסור לשכוח שמאחרי הקלעים פועלים כוחות כבירים כנגד קבלת הערר. בעניין זה אני תקווה כי לא יימצא גורם מקצועי אשר יאות לקחת על עצמו טיוח עבירות פליליות על החוק בכדי להגן על ציפי לבני.

כתב הערר שהגשתי נפרש על פני 64 עמודים וצורפו אליו 46 נספחים ראשיים (ברובם ראיות חד משמעיות על עבירות פליליות שבצעו לבני וחבריה) המהווים חלק בלתי נפרד ממנו.

המדובר בפרשה חמורה ביותר שטיוחה מעצים עוד יותר את חומרתה. מאז הגשת הערר חלו התפתחויות שונות, שהוכיחו חד משמעית, כי יש ממש בתלונותיי אלא שזה גרם להתבצרות ובמקום להורות על פתיחת חקירה נעשו פעולות לסיכולה, כאמור נראה שפעולות אלו כשלו.

אמשיך לעדכן.

No automatic alt text available.

 

תזכורת:

דרושה לחקירה.

עוד על ציפי ה׳לוחמת בשחיתות׳ לבני

יש תלונה במשטרה נגד ציפי לבני ופרשת המעקבים

 


מקור הפוסט:

הלחץ הציבורי שהפעלנו עבד !!! – שתפו !!!פרקליטות המדינה תתן ב 9.7.2018 את החלטתה בערר, שהגשתי על אי חקירת ציפי לבני…

‎Posted by ‎יצחק חדד‎ on‎ יום שלישי 15 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *