האם ה׳התאבדות׳ של די ג׳יי אביצ׳י קשורה לחשיפת מעגל פדופילים מהאליטה?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Disturbing links between the death of Avicii and the elite pedophile rings he was working to destroy continue to surface.

 

הכוכב השוודי, די ג׳יי אביצ׳י מת בנסיבות חשודות בשבוע שעבר בזמן שהותו במוסקט, עומאן, ודבר מותו זעזע את עולם הבידור. אביצ'י, יליד טד ברגלינג, היה חלוץ בזירת מוזיקת הדאנס האלקטרונית העכשווית ודי ג'יי נדיר המסוגל למלא אולמות רבים ברחבי העולם.

כשבוע לאחר מותו ולאור המסתורין סביב נסיבות המוות וחרושת השמועות, משפחתו של אביצ'י מאשרת כי הדי.ג'יי והמפיק המוזיקלי המפורסם שם קץ לחייו.

בהודעה רשמית נמסר: "טים לא היה בנוי למכונה העסקית שהוא מצא את עצמו חלק ממנה. הוא היה אמן רגיש, שאהב את המעריצים אבל שנא את אור הזרקורים".

למרות ההודעה הרשמית, ממשיך לצוף ברשת מידע על קשרים מטרידים בין מותו של אביצ׳י לבין האליטות הפדופיליות, אותם חתר להרוס. ״לדברי חבריו, הדי ג׳יי והמפיק המיליארדר בן ה-28 החליט להקדיש את שארית חייו ל׳הגנה על ילדים בסיכון׳ ולחשיפת טורפי המין מהאליטה הבינלאומית אשר ׳מתעללים ואונסים ילדים למען הספורט׳.״

 

לשיפוטכם: הוידאו הביזארי של אביצ׳י "למען יום טוב יותר"

הוידאו קליפ "למען יום טוב יותר" מטריד מאוד. הוא זועק את מה שאביצ׳י כנראה ידע על מעגלי הפדופיליה של האליטות. לדברי חברים, אביצ׳י הפך מגן נלהב של ילדים בסיכון ברחבי העולם לאחר שהיה עד ל"זוועות שלא יתוארו" בזמן שהותו במחיצת תעשיית הבידור בעולם והאליטה הפוליטית.

בסרטו הראשון כבמאי, בחר אביצ'י להפנות זרקור אל מגיפת הפדופיליה באליטות. "למען יום טוב יותר" מספר את סיפור הילדים הנמכרים כעבדי מין. בסרטון נראים שני ילדים נמלטים באמצעות קפיצה ממצוק אל האוקיינוס, כדי לחזור כמבוגרים לבצע נקמת דמים בפדופילים מהאליטות החזקות שהתעללו בהם כילדים.

על ידי הופעתו בסרטון כאחד הילדים שהתבגרו, אביצ'י הוכיח בבירור באיזה צד הוא נמצא, ולמרות אזהרות חברת ההפקה כי זו "התאבדות מסחרית", הוא החליט להבהיר שחשיפת טורפי הילדים מהאליטה חשובה יותר מאשר להרוויח כסף.

בסוף הווידאו, מתגלה כי מעגל פדופילים מהאליטה מוביל עד לעומד בראש השלטון. בסרטון המנהיג נהרג כשכיתוב "פדופיל" ניצרב על גופו. אולם, במציאות, זה היה אביצ׳י אשר פגש את מותו בטרם עת, והצטרף לצ'סטר בנינגטון וכריס קורנל, כמוזיקאים מפורסמים שמתו טרם זמנם בנסיבות חשודות לאחר שנשבעו לחשוף את מעגלי האליטות הפדופיליות.

 

 

כריס קורנל

סולן להקת סאונדגרדן, כריס קורנל, נמצא תלוי על דלת חדר המלון שלו בדטרויט במאי 2017. מותו נקבע במהירות כהתאבדות, למרות התנגדות עמיתיו ובני משפחתו. משטרת דטרויט עטפה את חקירותה במהירות, והמחלקה לרפואה משפטית של מחוז ויין קבעה שסיבת מותו היא התאבדות, אך חוקרים טוענים כי פערים בלתי מוסברים בציר הזמן הרשמי של הרגעים האחרונים של קורנל וחוסר עקביות ברשומות מלמדים כי מותו של קורנל לא היה התאבדות כלל, אלא רצח בכוונה תחילה.

בדיוק כמו אביצ׳י, קורנל היה עד ל"זוועות" שבוצעו נגד ילדים בזמן היותו קשור לאליטה בתעשייה והאליטה הפוליטית, והוא ואשתו יצרו קרן למניעת ניצול מיני של ילדים בסיכון.

חברים קרובים של קורנל אומרים כי הוצג לו "ספר שחור" שכלל את שמו של אחד משותפיו המקצועיים. לאחר הקמת הקרן שלו, ״IfOnly״, וחקירה נוספת, קורנל היה קרוב לחשיפת רשת פדופילים העובדים בתוך תעשיית הבידורעבודה מסוכנת שהוא ראה  כ"חובתו".

אך חבריו מאמינים שהוא ״טופל״ לפני שסיים את העבודה.

 

צ'סטר בנינגטון

סולן להקת ״לינקין פארק״צ'סטר בנינגטון, נמצא מת ביולי 2017, רק חודש אחד אחרי חברו הקרוב קורנל. בעוד הגורם הרשמי למוות נקבע גם כהתאבדות באמצעות תלייה, חבריו, בני משפחתו ואוהדיו הביעו זעם על הקביעה. על אף שנטען כי בנינגטון סבל מדיכאון שגרם לכאורה להתאבדותו, הוא סבל גם מהתעללות מינית נוראה כילד ממישהו אשר הוא כינה אותו "אדם מבוגר".

צ'סטר בנינגטון היה אדם בוגר, מנוסה היטב, שגירש את השדים שלו והקדיש את שארית ימיו ללחימה למען אחריםכולל ששת ילדיו ובן הסנדקאות שלו, כריסטופר קורנלוחשיפת מעגלי הפדופילים בתעשיית הבידור.

נראה כי כוחות אפלים נחושים לחסל אנשים מסוג זה.

ככל שהפרטים על מותו של אביצ'י ממשיכים לצוץ, כדאי לשים לב לאלה שמתנגדים להמשך החקירה ומנסה להשתיק כל מי שמעלה שאלות. הם עלולים להיות מעורבים בטיוח.

 

 

 


קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *