קרן קלינטון, האיטי, טרודו ורצח זוג המיליארדרים והבעלים של ענקית התרופות ׳אפוטקס׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם הרצח הכפול של המיליארדר והבעלים של חברת אפוטקס ואשתו קשור לחקירת קרן קלינטון?

כזכור, המיליארדר והבעלים של חברת אפוטקס פרמצבטיקה ואשתו נמצאו מתים בביתם ״בנסיבות חשודות״. גופותיהם של בארי שרמן ואשתו, האני שרמן נמצאו בביתם בטורונטו, קנדה.

 

 

בני משפחתם של זוג המיליארדרים היהודים שנמצאו מתים בבריכה המקורה בביתם שכרו רופאים וחוקרים מטעמם לאחר העיכובים בתוצאות החקירה של המשטרה הקנדית. על פי החקירה הזו, נמצאו ראיות לכך שלא מדובר ברצח והתאבדות כפי שחשבו תחילה אלא ברצח כפול על ידי גורם שלישי.

שרמן ייסד את חברת התרופות אפוטקס, חברת הפארמה הגדולה ביותר בבעלות קנדית ומכירותיה השנתיות מסתכמות ביותר מ-2 מיליארד דולר קנדי. החברה פועלת ב-45 מדינות בעולם, כולל ארה"ב.

שרמן היה אחד האנשים החזקים ביותר בצפון אמריקה, תורם כבד לקמפיין הבחירות של טרודו וידוע גם בשל שיתוף הפעולה עם קרן קלינטון במיזם החיסונים בהאיטי.

 

 

בספטמבר 2014, בתגובה להתפשטות של וירוס ה״צ׳יקונגויה״ בהאיטי, עבדה ותרמה החברה יותר מ -2.2 מיליון דולר בסיוע רפואי למדינה. אפוטקס חתמה על הסכם עם ארגון הסיוע של קלינטון כדי לספק תרופות לטיפול בנפגעי הנגיף, והצהיר: "חברת אפוטקס בעמדה כדי לעזור (בהאיטי), ואנו שמחים לעבוד עם ׳דיירקט רליף׳ …"

עוד נודע כי רק ימים ספורים לפני מותו, ניסה המיליארדר מטורונטו, בארי שרמן, למנוע חקירתו בהקשר לגיוס תרומות שקיים עבור ראש הממשלה, ג'סטין טרודאו, שלפי החשד הפר את חוקי השתדלנות.

 

תזכורת:

קלינטון נרתם למאמצים ״להציל״ את האיטי:

 

 

 

 

____________

קריאה רלוונטית:

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

הנסיך בן טלאל והפיגוע בוגאס

הנסיך טלאל, כת הנאורים של פדוגייט והירי בלאס ווגאס

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *