התובע הכללי של ארה״ב ג׳ף סשנס הודיע על פיטורי אנדרו מקייב, סגן ראש ה-FBI לשעבר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

הטבעת מתהדקת! שתפו התקשורת השמאלנית כרגיל מסתירה חלקים דרמטיים מהפרשה!

ג'ף סשנס, התובע הכללי של ארה"ב, יצא הלילה בהודעה דרמטית כי הוא החליט לפטר באופן מיידי את אנדרו מקייב, סגן ראש ה-FBI לשעבר, וזאת יומיים בלבד לפני שאנדרו מקייב היה אמור לסיים את תפקידו באופן רשמי ולצאת לפנסיה, מה שכנראה גם יגרום לאיבוד הפנסיה שלו. ההחלטה של סשנס הגיעה לאחר המלצתו של משרד המבקר של ה-FBI לפטר את מקייב בעקבות דו"ח המפקח הכללי של משרד המשפטים, שהאשים את מקייב במתן גילויים לא מורשים לתקשורת בעת שחקר את תיק קרן קלינטון, והימצאותו משקר תחת שבועה לחוקרים בעת שבדקו את אופן התנהלותו בעת חקירת פרשת האימיילים של הילרי קלינטון.

הדו"ח הסופי צפוי לכלול גם את אופן טיפולו של מקייב בחקירת קנוניית רוסיה. זאת אחרי שהרפובליקנים בועדת המודיעין של בית הנבחרים כבר הספיקו לחשוף כי מקייב הודה ש"שום צו מעקב נגד קמפיין טראמפ לא היה ניתן אילולא השופטים היו נחשפים לעובדה כי המידע שעליו התבססה הבקשה ניתנה מכריסטופר סטיל, סוכן בריטי לשעבר שנשכר על ידי קמפיין קלינטון והועידה הדמוקרטית."

בנוסף הדו"ח צפוי לכלול גם ניגוד עניינים אפשרי מצדו של מקייב, וזאת כי בשעה שאשתו של מקייב רצה למושב בית הנבחרים בוירג'יניה וקיבלה תרומות ממקורבי הילרי קלינטון בסך של כ-700 אלף דולר, הוא היה עסוק בניהול חקירת פרשת האימיילים של קלינטון. יש לזכור כי לפי חוקי המדינה אין חובה לעשות שימוש בכל כספי התרומות למען הקמפיין ויתכן כי חלק מכספי התרומות הלכו ישירות לכיסם של מקייב או/ו אשתו. מייקל הורביץ', המפקח הכללי של משרד המשפטים, נחוש כי אסור היה למקייב לעסוק בחקירה בגלל אפשרות לניגוד עניינים, ועתה חקירתו מתמקדת בממצאים חדשים שנחשפו לאחרונה כי:

עד להודעתו הדרמטית של ג'יימס קומי, ראש ה-FBI לשעבר, ב 27 אוקטובר 2016 בדבר גילויים חדשים בפרשת האיימילים של קלינטון, סגנו מקייב ידע על הגילויים החדשים האלו עוד קודם לכן ובחר שלא לפעול בנושא ולא לעדכן על כך את קומי.

החשדות מקבלים חיזוק מ2 מקורות בכירים הנוגעים לעניין:
א. משרד היועץ המשפטי של ארה"ב תשאל את ראש הסגל של ג'יימס קומי, והוא אישר כי משרד מקייב לא עדכן אותו בגילויים החדשים עד לליל 26 באוקטובר 2016.
ב. היועצת המשפטית של ה-FBI העידה כי ג'יימס קומי תודרך על הגילויים החדשים רק ב27 באוקטובר 2016(אותו יום שקומי החליט לצאת עם ההתפחויות החדשות לתקשורת).

טראמפ הגיב לפיטוריו של מקייב וכתב "אנדרו מקייב פוטר, יום נהדר עבור הגברים והנשים החרוצים ב-FBI – יום נהדר לדמוקרטיה. ג'יימס קומי המתחסד היה הבוס שלו וגרם למקייב להיראות כמו נער מקהלה. הוא ידע הכול על השקרים והשחיתות בדרגים הגבוהים ביותר של ה-FBI!".

BREAKING: Former FBI Deputy Director Andrew McCabe was fired on Friday night, Attorney General Jeff Sessions announced. http://fxn.ws/2pkKEJ3

‎Posted by Fox News on‎ שישי 16 מרץ 2018

תזכורת:

תרגום ה-׳תזכיר׳ של טראמפ: מוכיח קנוניה נגדו מתוך מדינת העומק

 

מקור:

הטבעת מתהדקת! שתפו התקשורת השמאלנית כרגיל מסתירה חלקים דרמטיים מהפרשה!ג'ף סשנס, התובע הכללי של ארה"ב, יצא הלילה בהודעה…

‎Posted by ‎טראמפ כחול-לבן Trump White & Blue‎ on‎ שבת 17 מרץ 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *