אם ראש הממשלה ימשיך במאבקו הבלתי מתפשר על חפותו וייעז להתגונן מול מאשימיו – הוא ישלם על כך

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

 

ערן דורון:

דגל שחור מעל הדמוקרטיה הישראלית הונף שוב והפעם בריש גליי.

בעוד אתם מחפשים שחיתות תחת הפנס מסתבר שהיא מגיעה אליכם ישירות לפנים – השחיתות השילטונית, נוראה כשתהא, היא קטנה וזניחה לעומת זו הפקידותית – אליטה לא נבחרת שאנחנו לא יכולים להחליף.

באותו ערב בו השידור הפרטי במימון ציבורי, כאן תאגיד השידור, לא מתבייש להטיל דופי במהיימנותו של היועץ המשפטי לממשלה בערוץ אחר, מיסחרי, יושב פרשן מעורה ומקורב ומאיים/מייעץ לראש ממשלה.

שימו לב לאיום – אם ראש הממשלה ימשיך במאבקו הבלתי מתפשר על חפותו וייעז להתגונן מול מאשימיו – הוא ישלם על כך.

למה?

"המערכת הזו היא מערכת נקמנית, יש לה זכרון ארוך"

כך אומר אברמוביץ' כשהוא "מייעץ" לנתניהו לנהוג כגל הירש, כינון מגל כעוד רבים אחרים, להתקפל מול שליטיה האמיתיים של הארץ. לשכב על הגב ולהכנע.

"מה היא לא עניינית" תוהה עמית סגל בסרקזם. גם הוא יודע את האמת על 'שומרי הסף' שלנו.

"לא, יש לה יצרים" עונה אברמוביץ' בכנות, בלי בושה.

מי שמעז להתנגד לאליטה, זו שנולדה לשלטון, זו ששולטת בכוח הפיכה משפטית, ישלם את המחיר. זו לא מערכת חוק נקייה – זו מערכת ייצרית.

נגד זה מתמודד ראש הממשלה שלא הסכים ליישר קו. לזכותם של 'שומרי הסף' הם סבלו הנהגה חיצונית – כל עוד היא היתה כפופה וצייתנית.

דבריו של הנשיא ראובן ריבלין(ראו צילום מסך) עוד לפני שהבין שאי אפשר לנצח אותם ועדיף להצטרף אליהם, מקבלים חיזוק מאברמוביץ' בשידור חי ואף אחד לא מזדעזע.

 

מה שקורה כאן זו אכן רעידת אדמה – אבל לו זו שהתקשורת מנסה לטעון – זהו קרב אייתנים בין מיעוטקרטיה אריסטוקרטית משפטית לדמוקרטיה. נתניהו הוא מעוזה האחרון של שיטה בה הריבון, העם, הוא שקובע.

 

 

 

_______________
קריאה רלוונטית:

ההרצאה על מסדר האילומינטי

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *