׳זזים׳ מארגון לארגון, מהפגנה להפגנה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אסתר ברנד:

צפיתי בכתבה של היום הזה עם אמיר איבגי – ערוץ 20 שעסקה בארגון 'זזים' והקמפיין ההיסטרי של העצומות הימיומיות מהטייסים עבור ברופאים עבור בניצולי שואה וכ'. אז נכנסתי קצת לקרוא עליהם.

קמפיין המסתננים הוא עוד חזית של "הקרן לישראל חדשה" לקידום דה-לגיטימציה בתוך מדינת ישראל

קמפיין המסתננים הוא עוד חזית של "הקרן לישראל חדשה" לקידום דה-לגיטימציה בתוך מדינת ישראל. תאגיד המימון הזר "הקרן לישראל חדשה" וארגוניו לוקחים כל סוגיית מחלוקת לגיטימית בישראל ומקצינים אותה באמצעות תעמולה לרמת "פשעים נגד האנושות".- צה"ל פועל בעזה נגד הטרור של חמאס? "פשעי מלחמה!".- ישראל מסדירה את הבניה הבדואית בנגב? "טיהור אתני!" – ישראל יושבת ביו"ש? "אפרטהייד!"סוגיית המסתננים לא שונה. זהו עוד נושא שבו הם משתמשים לקידום דה-לגיטיציה מבפנים. במקום "טיפול במסתננים בלתי חוקיים" – קיבלנו את "קמפיין אנה פרנק". קמפיין שמתפרש ממנו כי החברה הישראלית היא נאצית והמסתננים הם כמו יהודים בשואה.לצפיה בראיון המלא של יו"ר אם תרצו Matan Peleg מתן פלג בתגובה הראשונה. ———-לחתימה על העצומה לתמיכה בגירוש המסתננים>> https://tickchak.co.il/atzumaתנועת אם תרצו

‎Posted by ‎תנועת אם תרצו‎ on‎ שבת 27 ינואר 2018

מעבר לזה שהמייסדת-שותפה של הארגון היא לא פחות ולא יותר מסגנית נשיאה לאסטרטגיה בקרן החדשה לישראל, עברתי קצת על הצוות וחברי הועד וסתם במקרה נתפסתי לאחת, מעין דק.

הסיפור שלה מאפיין את כל החבורה. היא נודדת מארגון לארגון, מהפגנה להפגנה, פעם זה בסולידריות עם שיח-ג'ראח, פעם זה עם רייצ'ל קורי מחוץ לבית המשפט, פעם זה נגד הכיבוש, פעם זה נגד המלחמה [זוכרים את ההפגנה ההיא, "לא כיפה ולא ברזל, צה"ל לך לעזאזל"? גם שם היא היתה].

מעניין איך נבנית קריירה שכולה "אקטיביזם". יש אקטיביות באיזה שהוא מקום לטובת קעקוע הציונות? הם שם.

כאן אפשר למצוא סרטונים מפעילויות שונות של האקטיביסטית הטיפוסית, מעיין דק-מנהלת קמפיינים של 'זזים', ככה על קצה המזלג.

 

צפיתי בכתבה של היום הזה עם אמיר איבגי – ערוץ 20 שעסקה בארגון 'זזים' והקמפיין ההיסטרי של העצומות הימיומיות מהטייסים עבור …

‎Posted by ‎אסתר ברנד‎ on‎ שבת 27 ינואר 2018

___________
קריאה רלוונטית:

׳יהודית ודמוקרטית׳ – דיקטטורה של בג״ץ מחד ו׳רבנים׳ לזכיות אדם מאידך

פרשת עמותות בר-קאק: שמואל לוי, האיש שיודע ***הכל*** על ברק, בוז'י הרצוג ואלדד יניב

בובות ראדיקליות של האילומינטי: האנטיפות האנטישמיות שמסרבים לגנות

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *