כיצד טראמפ תפר את הצו הנשיאותי לתפוס את הילארי וכנופייתה מהארץ והעולם

כיצד טראמפ תפר את הצו הנשיאותי לתפוס את הילארי וכנופייתה מהארץ והעולם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הצו הנשיאותי של דונאלד טראמפ לטיפול ברשתות הפדופיליות והשחיתות הבינלאומיות יוצא לפועל, ושימו לב על מי הוא תפור, הוא הולך להכות בכל הכח באחת מהלבנים הגבוהות בפרמידת השחיתות של כת הנאורים, והוא לא מסתפק רק בקרובים לבית, הוא מגיע גם לחברים ברשת הפזורים בעולם, כולל בישראל. להלן פירוט לגבי התקדמות החקירות והמרדפים שהחלו בעקבות הצו.

נזכיר במה הצו עוסק (קישור לצו באתר הממשלתי):

"אני, דונאלד ג'יי טראמפ, מוצא כי השכיחות של הפרות חמורות של זכויות אדם המתבצעות או מכוונות על ידי אנשים מהרשימה המצורפת לצו זה, הגיעו לסדרי גודל והשפעה כה גדולים, עד שהם מאיימים על יציבות המערכות הפוליטיות והכלכליות הבינלאומיות."

בהמשך יש פירוט לגבי האנשים להם נוגע הצו:

אני מצהיר בזאת ופוקד:

1)א'] כל הרכוש, ונכסים בבעלות, אשר נמצאים בתחום ארה"ב, ואשר אמורים מעכשיו להכנס לתוך ארה"ב, או אשר יגיעו לחזקתו או שליטתו של מאן דאהו בארה"ב מהאנשים המובאים בהמשך, מוקפא ולא יהיה ניתן להעביר,לשלם,לייצא,למשוך,או לעסוק בו:

1) האנשים הנמצאים ברשימה המסופחת לצו נשיאותי זה.

2) כל אדם זר אשר נקבע על ידי שר האוצר, בהתייעצות עם שר החוץ והתובע הכללי(ג'ף סשנס) אשר:

A) אחראי או מעורב ב, או שהתערב באופן ישיר ובלתי ישיר בהפרה חמורה של זכויות אדם.

B) אשר היה או כרגע מכהן בתור פקיד ממשל, או אדם המתפקד בעבור פקיד שכזה, אשר אחראי או מעורב ב, או שעסק באופן ישיר או בלתי ישיר ב:

  1. שחיתות, כולל  מעילה בנכסי מדינה, הפקעה של רכוש פרטי בעבור רווח פרטי, שחיתות הקשורה לחוזים ממשלתיים או הוצאה של משאבים טבעיים, או שוחד; או
  2. העברה או של רווחים כתוצאה משחיתות

C) אשר בעבר או בהווה מתקפד כמנהיג או פקיד של:

  1. יישות, כולל ממשלתית, אשר היית מעורבת ב, או שחבריה היו מעורבים בפעילות המתוארת בסעיפים 2)A) ו-2)B-1) או 2)B-2) של סעיף זה הקשורים בתקופת כהונתו של אותו מנהיג או פקיד,
  2. יישות אשר רכושו או אינטרס ברכוש הוקפאו בעקבות צו זה

D) אשר ניסה לפעול ולבצע משהו מסעיפים 2)A) ו-2)B-1) או 2)B-2) של סעיף זה. ו-

3) כל אדם אשר נקבע על ידי שר האוצר, בהתייעצות עם שר החוץ והתובע הכללי(ג'ף סשנס):

A) אשר עזר חומרית, פרס חסות, או סיפק סיוע כלכלי, חומרי, או טכנולוגי בעבור, או שירותים וטובות בעבור או בשירות:

  1. כל פעילות המתוארת בסעיפים 2)A) ו-2)B-1) או 2)B-2) של סעיף זה אשר בוצע על ידי אדם זר
  2. כל אדם אשר רכושו הוקפא בעקבות צו זה, או
  3. כל יישות, כולל ממשלתית, אשר היית מעורבת ב, או אשר מי מחבריה היה מעורב באחד מהסעיפים המתוארים ב 2)A) ו-2)B-1) או 2)B-2) של סעיף זה, היכן שהפעילות מבוצעת על ידי אדם זר,

B) אשר נמצא בבעלות או מופעל על ידי, או ששיחק תפקיד בעצמו או בשם של, באופן ישיר או בלתי ישיר, כל אדם אשר נכסיו והאינטרסים בנכסיו הוקפאו בעקבות צו זה,

C) אשר ניסה לבצע/להיות מעורב בכל אחד מהסעיפים 2)A) ו-2)B-1) או 2)B-2) של סעיף זה

לביאור המונחים בצו, נכתב כי המונח "אדם" מתייחס לכל אינדיבידואל או "יישות", ו"יישות" הכוונה להתקבצות, חבורה, איגוד, קרן, תאגיד, תת-קבוצה, ארגון או אחר. Sec6 סעיף a ו b.

כפי שציינו, ברשימה המסופחת לצו מצוי המיליארדר החרדי ישראלי מבורסת היהלומים, דן גרטלר, אשר נכנס לרשימה בעקבות הפרת זכויות אדם חמורה בקונגו היכן שהוא נמצא בקשר עם מנהיגי המדינה ואשר סיפק להם ייעוץ ביטחוני בעזרת מאיר דגן. האם דגן נסחט במהלך חייו לא להזכר לדראון עולם כפושע מלחמה?

פדו-גייט: השחקן קווין ספייסי תקף מינית נער בן 14 

 

אבל עכשיו נמשיך אפילו עוד, כי הפלא ופלא, דן גרטלר היה מעורב יותר מידי עם ה-כנופייה של הסדר העולמי החדש, הכנופייה המושחתת של קלינטון. דן גרטלר שיתף פעולה במיוחד עם חברת גלנקור לכרייה בקונגו. נשיא החברה מרק ריץ' הואשם בתביעה שדינה 300 שנות מאסר בגין עברות מס וסחר עם איראן בזמן שהיה עלייהם אמברגו (כשעוד היו שבויים אמריקאיים באחזקתם לאחר המהפכה של האייתולות), את התביעה הגיש מי שלימים הפך לאחד המקורבים של טראמפ, רודי ג'וליאני. ובכן, לאחר שאישתו של ריץ' העבירה סכומי כסף גדולים למשפחת קלינטון עבור קמפיין של הילרי וקרן ספריית קלינטון, ביל ביומו האחרון כנשיא בבית הלבן החליט לתת לו חנינה. לאחר שחתם הנשיא על הצו בו מוזכר גרטלר, חברת גלנקור ניתקה עימו קשרים באופן מיידי. אם תבדקו עוד אנשים המוזכרים בצו הנשיאותי, תגלו שהרבה מהם קרובים עד מאוד לקלינטונים. איזה עוד מקורבים שלהם בארץ נמצאים על הכוונת?

ובכן, כפי שראיתם, הדגשנו באדום בצו הנשיאותי את החלק שתפור על גברת קלינטון, שכן לאחרונה צף לו שוב פרשת אורניום1. להלן תזכורת במה דברים אמורים:

1. בשנת 2009, כאשר אובמה כיהן כנשיא ארה"ב, ה-FBI ידע כי רוסיה הצליחה להשיג אחיזה בחברה אמריקנית בתחום כריית האוראניום (חומר שכידוע שימושו הבלעדי הוא בניית כורים גרעיניים ופצצות אטום).

2. החברה ששמה Transport Logistics, העבירה 2 מיליון דולר לרוסיה- בניגוד גמור לחוק האמריקני האוסר זאת לחלוטין (שוב עקב החשיבות הספציפית של עניין האוראניום).

3. ה-FBI גם ידע כי בכירים רוסיים העבירו מיליוני דולרים לקרן התרומות של קלינטון, שהיא גוף פרטי- בשעה שהילרי קלינטון מכהנת באחד התפקידים הציבוריים החשובים ביותר- מזכירת המדינה. תפקיד שבין היתר אחראי על הסדרת היחסים עם רוסיה, וכל מה שקשור בגרעין האמריקאי. כבר כאן יש ניגוד אינטרסים מובהק.

4. כבר בשלב המוקדם ההוא, ה-FBI היה מודע לניגוד האינטרסים ולשורת הרווח שגזרו אותם בכירי ממשל רוסיים מהתרומות שהעבירו לקרן הפרטית של קלינטון.

5. משרד התובע הכללי נמנע מלהגיש אישומים או לחקור את הנושא, על אף שהמידע היה זמין בפניו. התובע הכללי באותו זמן היה אריק הולדר, מינוי של ממשל אובמה.

6. באותו זמן, ממשל אובמה והילרי קלינטון קיימו מגעים דיפלומטיים עם רוסיה במטרה "לאתחל את היחסים", משימה שאנחנו יודעים כיום שנכשלה ברובה. גם כאן- ניגוד אינטרסים מובהק.

7. בשנת 2010 אישר ממשל אובמה למכור חלקים מחברת Uranium One לסוכנות "רוסאטום", שהיא סוכנות גרעין רוסית. המהלך הזה העניק לרוסיה שליטה על 20% מהאוראניום שהיה בשליטת ארה"ב עד אותה נקודה.

8. ב-2010 כבר היו מספיק ראיות להגשת כתבי אישום. שום כתב אישום מעולם לא הוגש בנושא.
9. הקונגרס והציבור האמריקני לא נחשף למידע האמור, עד לשבוע האחרון.

10. האחראי על החקירה היה רוד רוזנשטיין. באיזה תפקיד הוא משמש כיום? סגן התובע הכללי של ארה"ב. כן- הוא מחזיק בתפקיד בכיר באשר לחקירת המעורבות הרוסית בבחירות כרגע. מי שסירב להגיש כתב אישום גם כשהיה לו מידע וודאי להגיש אותו.

11. אחראי נוסף על החקירה, אנדרו מקייב- היה העוזר למנהל ה-FBI דאז. כיום הוא משמש כמשנה לראש ה-FBI, שגם אמור לחקור כביכול בצורה אובייקטיבית את הנושא הרוסי ולהגיש מסקנות.

למקורות:

המעורבות הרוסית בארה"ב עם משפחת קלינטון (שחיתות רצחנית)

 

ג'ון פודסטה מנהל הקמפיין של הילארי כתב מפורשות בתכתובות שפורסמו על ידי ויקיליקס,  שעניין האורניום הוא הטיעון הכי חזק נגד הילארי בבחירות, על כן הם היו צריכים לייצר מסך עשן, ובפוליטיקה אחת הטכניקות היא לתקוף את היריב ולהאשימו בחולשות שלך, ובקיצור, הרבה הרבה אוויר חם. הדבר תקף גם למחאה האולטרה שמאלני נגד השחיתות בארץ.

ובכן… האורניום הזה בידיים רוסיות, אך הספינרים בתשקורת הבולשביקית המרכזית מנסים לאמר כאילו אין כאן כל פשע ושגברת הילארי היא צחורה וטהורה וחסרת רבב, ושלא יקרה כלום עם האורניום, כי לרוסים אין רשות לייצא את האורניום מיבשת אמריקה, אבל הם משום מה בכוונה משמיטים שלחברה שנמכרה לרוסים יש מכרות לכריית אורניום בעוד מקום… ממש ליד רוסיה.. קזחסטן שיושבת לא רחוק מאיראן!

ותראו במה התבשרנו השנה, איראן הולכת לקנות אורניום מקזחסטן בעזרת הרוסים, מי היה מאמין!

Iran plans to buy Kazakh uranium ore, seek Russia help to make nuclear fuel

Reuters Staff

 

אז נחזור לצו הנשיאותי ונראה איך הוא תפור על הילארי. לפי סעיף 3 המתייחס לאנשים עלייהם תקף הצו, נקבע:

כל אדם אשר נקבע על ידי שר האוצר, בהתייעצות עם שר החוץ והתובע הכללי.

נזכיר שלפני ג'ף סשנס הנוכחי, בין המועמדים לתובע הכללי היה רודי ג'וליאני שמכיר היטב את השחיתות עם האוייב האיראני של הילארי (ראו לעיל). בהמשך מפרט סעיף 3 המתייחס לכל אדם כולל אזרחים אמריקאים, בניגוד לסעיף 2 המתייחס לאזרחים זרים:

A) אשר עזר חומרית, פרס חסות, או סיפק סיוע כלכלי, חומרי, או טכנולוגי בעבור, או שירותים וטובות בעבור או בשירות:

  1. כל פעילות המתוארת בסעיפים 2)A) ו-2)B-1) או 2)B-2) של סעיף זה אשר בוצע על ידי אדם זר

  2. כל אדם אשר רכושו הוקפא בעקבות צו זה, או

  3. כל יישות, כולל ממשלתית, אשר היית מעורבת ב, או אשר מי מחבריה היה מעורב ב, אחד מהסעיפים המתוארים ב 2)A) ו-2)B-1) או 2)B-2) של סעיף זה, היכן שהפעילות מבוצעת על ידי אדם זר,

סעיף B1 להזכירכם מתייחס ל-

  1. שחיתות, כולל  מעילה בנכסי מדינה, הפקעה של רכוש פרטי בעבור רווח פרטי, שחיתות הקשורה לחוזים ממשלתיים או הוצאה של משאבים טבעיים, או שוחד;

נזכיר, לביאור המונחים בצו, נכתבו כי המונח "אדם "מתייחס לכל אינדיבידואל או "ייושות", ו"יישות" הכוונה להתקבצות, חבורה, איגוד, קרן, תאגיד, תת-קבוצה, ארגון או אחר. Sec6 סעיף a ו b.

ובכן, עכשיו שהאורניום מצא דרכו לאיראן, יש בעיה, שכן משרד האוצר בהנחיית טראמפ קבע כי משמרות המהפכה האיראניות השולטות במדינה הם ארגון טרור, כך שהשחיתות של הילארי גרמה לכך שחומרי גלם לייצור נשק גרעיני אשר יכול לשמש לשואה נוספת בעם היהודי הגיע לארגון המוכר על ידי משרד האוצר כארגון טרור, וזה בדיוק המשרד איתו מתייעצים לגבי מי מתאים להכנס לרשימת החיסול של הצו הנשיאותי לעיל, קאפיש?

As Trump spoke from the White House, the Treasury Department announced it was designating the IRGC as a terrorist entity under a White House Executive Order. That announcement said the group provides "support to a number of terrorist groups, including Hizballah and Hamas, as well as to the Taliban."

לאחרונה עלתה הסברה שהילארי כנראה כבר עצורה עם האנשים שעזרו לה בפרשת השחיתות לעיל:

האם החלו המעצרים של הכתות הפדופיליות?

אכן התובע הכללי סשנס הורה לפתוח בבדיקה בנוגע לשחיתויות הקשורות לפרשת אורניום1 לעיל. ושימו לב לתזמון, הוא מורה על החקירה ביום שיוצא הצו, ה21 לדצמבר 2017!

עכשיו גם הסכם הגרעין של אובמה נראה מפוקפק מיסודו ונגוע בשחיתות, ההסכם מאפשר לאיראנים לשמור על מים כבדים, שאין לו שום שימוש מלבד יצירת נשק גרעיני. אובמה בעצמו עכשיו נבדק בהוראת ג'ף סשנס שכדי לקדם את ההסכם נתן לארגון הטרור, חיזבאללה, המגובה בארגון עליו משרד האוצר הכריז כארגון טרור – משמרות ההפיכה באיראן-, לסחור בסמים בתוך תחומי ארה"ב כדי לקדם את ההסכם. החיזבאללה פועל מגבול מקסיקו, מה שמעלה את השאלה מה הלחץ להתנגד לגבול מבוצר וחומה בין ארה"ב למקסיקו שיוצא מצד הדמוקרטים מאז ומתמיד?

ומי בארץ חירף נפשו למען הסכם הגרעין האיראני המושחת?

אהוד בר-קאק! בכל ערוצי התקשורת הגדולים של האליטות הפרוגרסיביות:

בCNN

ראש הממשלה לשעבר התראיין ל"ניו יורק טיימס" (13-10-17) ותקף את כוונת הנשיא טראמפ לסגת מהסכם הגרעין עם איראן: "גם אם ארה"ב תחליט לסגת מההסכם, אף אחד לא יצטרף"

הפליק פלאק של ברק: איראן "עומדת בהסכם", קורא לטראמפ לא לחדש סנקציות

ומי עוד? ארגון הביטחוניסטים למען ביטחון ישראל כמובן אשר יצא מגדרו נגד נאום נתניהו בקונגרס נגד הסכם הגרעין.

ברק-הביטחוניסטים הלשעברים שקיבלו כסף מממשל אובמה- ארגון דרכנו שהיה בחקירה חמורה בסנאט וקיבל כסף ממשל אובמה המושחת הם שילוש שמנסה לקדם בארץ פוטש והפיכה בלתי חוקית, בין היתר על ידי המרדה של הציבור ואף מערכת הביטחון. פירוט בכתבות:

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

מנכל ארגון דרכנו בכנס ג'ייסטריט.

 

החברים המוצהרים של ארגון דרכנו דרך קול אחד(ארגון האם שלהם) הם הקרן החדשה לישראל וג'יי-סטריט, ג'יי-סטריט שהתנגדו מפורשות בשדולה שלהם נגד סנקציות על איראן! גם ב2009, וגם השנה כשטראמפ דיבר על ביטול ההסכם.

לעומת כל אלה, התבשרנו היום(28-12-17) כי טראמפ נחוש יחד עם ישראל לעצור את איראן וההסכם המושחת, ונראה כאילו עכשיו השתולים בארץ והמושחתים שנתנו יד בשחיתות הלה, נמצאים על הכוונת של הצו הנשאותי.

להזכירכם אהוד בר-קאק הוא חבר קרוב, ואף רשום בפנקס השחור, של ג'פרי אפשטיין, תורם ענק למפלגה הדמוקרטית והקלינטונים. אפשטיין הוא פדופיל מורשע. יחד איתו יש גם את הארווי ווינשטיין שכרגע מסתמן כאנס הגדול בהוליווד, וגם הוא תורם ענק לדמוקרטים והילארי. הארוי קיבל עזרה מאהוד ברק נגד המתלוננות על אונס נגדו דרך חברת בלאק-קיוב.

ברק ואפשטיין:

עלילות אפשטיין והפלולה של הסדר העולמי החדש

https://conspil.com//2017/08/ראש-ממשלת-ישראל-לשעבר-אהוד-ברק-והפנקס-ה/

ברק וויינשטיין:

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

חושבים שזה הכל?

חשבו שוב, אנחנו רק התחלנו… כלומר הדון… רק התחיל.

אהוד ברק מייעץ לבנק שוויצרי שנכח בכנס עסקי להשקעות באיראן. למי שלא עקב, הכנו תקציר ברור כשמש:

הקשר בין אהוד ברק לאיראן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *