Mission Accomplished: הדמוקרטיה הטוטליטארית כבר כאן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אסתר ברנד:

אני יודעת שאתם מתגעגעים נורא.
אני לא ממש, האמת.
עייפתי.
כן ראיתי.
שערוץ 20 הולך להסגר. חגיגה לדמוקרטיה!
ברצינות, מישהו העלה בדעתו שהערוץ הזה יתרומם? שהשליטים האמיתיים כאן יתנו לזה לקרות? אז הביאו את אופנהיימר בתור עלה תאנה, כמו שסגל ריקלין וגלית הובאו כעלה תאנה לגל"צ. נראה לכם היה שזה יעבוד? הצחקתם. גל"צ לא באמת צריכים שום עלה תאנה, כי מה לאתרוג ולעלי תאנה? ערוץ 20 לעומת זאת גם לו ימלא את הפאנל בדובר שו"ש-דובר בצלם-ואפילו איזו תמימי בלונדינית, לא יעזור לו כלום – ייסגרו אותו.

ראיתי גם שהרמטכ"ל מתייעץ עם מישהו שמאמין שהוא נפוליאון. נהדר. נפוליאון הבין משהו בבטחון, לא? הדבר המפתיע היחידי כאן הוא שהפגישה לא התקיימה במחלקה הסגורה של אברבנאל. פספוס גדול. יכול היה שם בהזדמנות להתייעץ גם עם כמה משיחים אמיתיים שהיו יכולים היו לתת לו המון רעיונות נהדרים לקימומה וקיומה של מלכות ישראל השלישית.

ראיתי גם שהנשיא הנהדר שלנו הפנים סוף סוף את משמעותה של הדמוקרטיה העממית, וזה נהדר. אבל הכי אהבתי את זה שמירב -רוזה- מיכאלי התחילה לכתוב לו את הנאומים: "זו המשמעות של דמוקרטיה, זה הכוח של להיות אזרחים ואזרחיות… ואנחנו חייבות וחייבים להשתמש בו", ואם אלדד-רובספייר-יניב מריע: "נשיא המדינה מרים בכל הכוח להפגנות התקווה שלנו בפתח תקווה וברוטשילד. אנחנו ננצח", אז הכל פשוט מושלם, אין לי מה לעשות כאן יותר. Mission Accomplished.
הכינו את המסרגות ויאללה רוצו בכל הכוח לתפוס מקום בשורות הראשונות להצגה הגדולה בכיכר, הגיליוטינה כבר בפנים

 

אני יודעת שאתם מתגעגעים נורא.אני לא ממש, האמת.עייפתי.כן ראיתי.שערוץ 20 הולך להסגר. חגיגה לדמוקרטיה!ברצינות, מישהו ה…

‎Posted by ‎אסתר ברנד‎ on‎ יום רביעי 27 דצמבר 2017

 

עקיבא ביגמן:

הרמטכ"ל נפגש עם האופוזיציונר ברק, הנשיא מעודד את הפגנות השמאל, המפכ"ל צמוד שנה וחצי לאיש פורום החווה, קצינה בלהב קראה לצאת להפגין נגד ביבי, ראש להב 433 משוכנע שרוה"מ טמן לו פח, אשתו משתפת בפייסבוק קבוע את ארגוני המחאה, כורש בר נור מיאח"ה מתדרך עיתונאים ואלדד יניבים על הלחצים שהוא מפעיל על היועמ"ש.

אבל הבעיה היא נתניהו שאמר משהו לא יפה על המשטרה

הרמטכ"ל נפגש עם האופוזיציונר ברק, הנשיא מעודד את הפגנות השמאל, המפכ"ל צמוד שנה וחצי לאיש פורום החווה, קצינה בלהב קראה לצ…

‎Posted by Akiva Bigman on‎ יום שלישי 26 דצמבר 2017

______________________

קריאה רלוונטית:

מועדון רומא: ׳היכולת למשול׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *