פייק נחיתה על הירח? גילויים חדשים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בפוקס ניוז מתפרסמת כתבה על ׳תאוריית קונפירציה פרועה׳ הטוענת כי הנחיתה של אפולו על הירח היתה ״מזויפת״, ומציגה בסרטון ראיות חדשות.

בסרטון בשם ׳השתקפות בקסדה׳ מוצגת תמונה שצולמה לכאורה בדצמבר 1972 בה ניתן לזהות דמות אדם שאינו לובש חליפת חלל.

״חשבתי שזה נראה קצת מוזר, אז לקחתי תמונה ובדקתי באמצעות תוכנה״ אומר דובר הסרטון ומתאר את האובייקט המשתקף בקסדת האסטרונאוט כדמות גבר כבן 70 עם שיער ארוך.

״תיאוריות הקונספירציה מלוות את הנושא מאז שהאדם הלך לראשונה על הירח ב -20 ביולי״.

 

_______________________________________

ציטוט מתוך כתבה מומלצת בנושא:

״כפי שניתן לראות באז אולדרין הביא איתו דגל מעוטר של הבנייה החופשית מנוסח הסקוטיש רייט, קישור האתר בעניין מוביל לדגל המפורסם של הבנייה החופשית נוסח הסקוטי עם הנשר הדו-ראשי (בתמונה למטה תוכלו לראות ממש את הדגל), וחשבו על כך בהקשר למה שנאמר בזמן הנחיתה על הירח “The Eagle has landed“. מי יודע אם כאשר המצלמות הפסיקו לצלם, אם לא החליפו את דגל ארה”ב בדגל של הבונים החופשיים, אם בכלל הסרטון הזה של הנחיתה היה אותנטי.מה שחשוב לזכור הוא שלאנשים האלה אין שום מחוייבות כלפי אזרחי ארה”ב או כלפיי אזרחי העולם בכל הנוגע לגילוי נאות בעניין חוצנים, השבועה שלהם היא בראש ובראשונה לאחווה אשר ידועה במטרה לקידום “עבודת המופת”. למען האמת הדרגה ה33 של הבנייה החופשית ניתנת למי שתרם לקידום “עבודת המופת”, והיא אם עקבתם עד היום, הבאה של סדר עולמי חדש, והדת האוניברסלית החדשה.״

רפטיליאנים, אנשי הלטאות, אהבמולוגים והונאות מעופפות