February 9, 2024, 12:44 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מפקדים למען נסיגות ישראל וקאטר.

רענן אביטל הוא מנכ״ל קרן וקסנר, אך הוא גם חבר בארגון ״מפקדים למען ביטחון ישראל״. הארגון באופן חד משמעי תומך בחזרה להסכם הגרעין האיראני תחת ממשל ביידן. במאמר שפורסם בגאון ב2021 על ידי מתן וילנאי (ופרדו) בכובעו כראש ״מפקדים למען ביטחון ישראל״, ואשר גם פורסם באתר של הארגון, הוא תומך חד משמעית במדיניות ממשל ביידן לחזור להסכם הגרעין.

הרעיונות והתכניות המנחים את ארגון המפקדים למען ביטחון ישראל שכוללים נסיגות שטח קיצוניות והקמת מדינת טרור פלשתינית בלב ישראל נבנו יחד עם רעיונותיו של הגנרל ג׳ון אלן. מכון הINSS נתן לו אף במה של כבוד בכנס ה14. ג׳ון אלן היה עד לאחרונה ראש מכון ברוקינגס בארה״ב. הקשרים של מכון ברוקינגס וקאטר עלו לכותרות בארה״ב רק לאחרונה ב2022 כאשר הFBI פתח בחקירה נגד ג׳ון אלן, לבדוק אם הוא שימש כסוכן זר של הממשלה הקאטרית בארה״ב בקרב ממשל ארה״ב. הדבר הביא להתפטרותו מהמכון, והפרדה בין הסניף המרכזי של המכון בדוחה קאטר למכון בארה״ב. במשך שנים קאטר מימנה את המכון בהון תועפות. אחד המנהלים, מרטין אינדיק המושחת מוסרית אף מתגאה במימון שהמכון שלו קיבל מקאטר אשר הוביל למחקרים טובים על מדיניות במזרח התיכון לפי דבריו. ג׳ון אלן בתצהירים שלו הודה כי הוא תיווך לגנץ נסיון מכירה של המימד החמישי לקאטר, זאת בזמן שלא היה להם אישור של אפ״י לייצא, נרחיב על כך בקרוב.

ב2023 ארגון המפקדים היה בסימפוזיום של ארגון Jstreet יחד עם טריטה פרסי, שנחשף בארה״ב כסוכן איראני, ורוברט מיילי, השליח של ארה״ב לאיראן אשר גם נחשף כבעל נאמנות לאיראן בדליפת ענק של דוא״לים של דיפלומטים איראנים. על בסיס הכנס הזה, הארגון גיבש תכנית לקידום חזרה להסכם המקנה לאיראן מסלול לגרעין.

ב2015 מפקדים למען ביטחון ישראל היה מרכזי בהתנגדות לנאום ראש הממשלה נתניהו בקונגרס נגד ההסכם המתגבש עם איראן, ומאז משנה לשנה שיתף פעולה עם Jstreet. באותו הזמן לאובמה היה תיבת התהודה שהשתמשה בגנרלים ישראלים לתהד את המסרים שלו לטובת איראן גרעינית. הארגון היהודי שקיבל את המענק הגדול ביותר ב2015 מתיבת התהודה של ממשל אובמה דרך קרן מגלים, ג׳יי סטריט… קרן מגלים היית הפרוקסי שדרכו הכסף זרם מהבית הלבן לארגונים שדאגו לתחזק את תיבת התהודה:

במענק שקיבלה קרן מגלים מג׳ורג׳ סורוס לקידום תיבת התהודה נכתב:
"להרחיב ולאפשר בצורה טובה יותר להפעיל מעגל של מומחים ו'מאשרים' )תיבת תהודה שבה מומחים מאשרים
את הדברים אחד של השני ללא הרף( אשר תומכים בדיפלומטיה, כולל אישים דיפלומטים בכירים מארה"ב,
אירופה, וישראל, כמו גם מנהיגים איראנים של זכויות אדם ומנהיגי חברה אזרחית," כך לפי המסמך.
עוד המסמך מזכיר את נתניהו כבעיה: "מאז שהופיעו לאחרונה סיכויים רציניים לעסקה, המתנגדים, שהובילו ראש
ממשלת ישראל נתניהו וקבוצות הלחץ הימניות האמריקאיות בעלות הברית, הכפילו את המאמצים לחתור
תחתיה."

עוד שמות של בוגרי קרן וקסנר במפקדים חלמען ביטחון ישראל.
שי אביטל
עמי אילון
אבי ברבר
רענן אביטל
אלי כהן (לא ברור)
משה קינן

הארגון ״מפקדים למען ביטחון ישראל״ הוא בסך הכל גלגול מחודש של ״המועצה לשלום ובטחון״ של אמנון רשף שהקים את שנייהם. המועצה לשלום וביטחון* קיבלה בזמן פרשת העמותות של ברק, כספים ממארק ריץ׳ אשר היה צריך לברוח מארה״ב בגלל העלמות מס וסיוע לאוייב… איראן של האייטולות. היה זה ברק שסידר לו חנינה במקום לפולארד, בימיו האחרונים של קלינטון בבית הלבן אשר גם נהנה מהכסף של ריץ׳. הטענה היא שבעבור החנינה, ברק קיבל את ניהול העיזבון במיליארדים של מארק ריץ׳, במקלטי מס, רק שהוא לא ניהל זאת ישירות, אלא דרך שעיר לעזאזל… שקוראים לו ג׳פרי אפשטיין.

משבוע הבא צפו לחשיפות גדולות בערוץ.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *