January 7, 2024, 6:47 pm

אתר קונספיל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שוב החשש עולה לגבי השחתת מערכת הביטחון בידי חברות קש ממקלטי מס באיי הבתולה, כאשר אהרון זאבי פרקש נבחר לשבת בועדת החקירה המיוחדת של הרמטכ״ל לאירועי ה7 באוקטובר.

פרקש הוא הבעלים של FST Biometrics שנסגרה ב2018 אחר שקיבלה השקעות מאהוד ברק.
השם מקורי של החברה הוא FST21.

שני בעלי מניות בכורה בחברה הן שותפיות מוגבלות שרשומות במקלט המס Cayman Island באיי הבתולה. האחת היא lv holdings lp:
https://www.datocapital.ky/companies/Lv-Holdings-Lp.html
והשניה היא שותפות מוגבלת של fst21 ו gmf:
https://www.datocapital.ky/companies/Gmf-Fst21-Lp.html

ברק הוא נציג gmf בועד המנהלים של fst.

זאת לא פעם ראשונה שברק משתמש בשותפות מוגבלת מאיי הבתולה להשקיע בעסקים שלו ובמקורבים. פעם אחרת היית כששופות שלו sum eb יחד עם southern trust co של ג׳פרי אפשטיין מאיי הבתולה השקיעו בקרביין . התובעת הכללית של משרד המשפטים דאז באיי הבתולה, קבעה ש southern trust co של אפשטיין עבר עבירות מס כדי לממן את מה שכונה כ ״ארגון הפשע של אפשטיין״ .

זה לא נגמר פה.
הבעלים של gmf? לא אחר מאשר גארי פייגל, שותף בכיר ומנהל אחת המחלקות הגדולות ביותר של חברת… גלנקור . גלנקור שהמחזיקה השניה בגודלה שלו, ועד לפני כשנה הגדולה ביותר, היא ממשלת קאטר. בשנה שקאטר היית ההמחזיקה הגדולה ביותר, החברה העבירה כספים לעמותת יוזמות אברהם של אורני פטרושקה (עתיד כחול לבן והמחאה נגד הרפורמה) אשר עובדת עם המשטרה ומשרד החינוך.

אותה גלנקור שהוקמה על ידי מארק ריץ׳, מי שהיה מעלים המס הגדול בתולדות ארה״ב, וגם סחר עם האוייב שלה, איראן, עד שברח למקלט בשוויץ (מזכיר מה שברק עושה עם הבנק השוויצרי ג׳וליוס בר כנציג היפריון). אותו מארק ריץ׳ שהעביר כספים לקלינטון אחרי שהנשיא חנן אותו ביום האחרון שלו בבית הלבן, זאת בעקבות שתדלנות של אהוד ברק שהזכיר לו בשיחות סגורות, שנחקרו על ידי הקונגרס, את ״העניין הפיננסי״ של מרק ריץ׳ ברמיזה. אותו ריץ׳ שבגללו ברק קיבל ב2001 איום משגרירות ארה״ב כי הוא עלול להחקר על קשריו בארה״ב פעם הבאה שהוא נוחת שם בגלל אותה חנינה. קלינטון הציע לברק חנינה לפולארד שתעזור לו בבחירות מול שרון והאחרון סרב בתוקף והתעקש על מארק ריץ׳ שהיה שנוי במחלוקת בגלל איראן.

אותו ריץ׳ שהקרן שלו העבירה כספים גם לארגונים שעזרו לברק בבחירות 99 בזמן פרשת העמותות, אחת מהן היית התנועה לאיכות השלטון, דוגמא נוספת היית אשתו של הרצוג ששתק, אשר היית מנהלת הפרוייקטים של קרן ריץ׳. ויש עוד דוגמאות רבות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *