January 6, 2024, 3:36 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הגילויים על אהוד ברק ואביגיל וקסנר בשמות שנחשפו במסמכים הקשורים לג׳פרי אפשטיין שפורסמו בימים האחרונים.
כל הקישורים ועוד הרבה מאוד מידע נוסך במאמר החדש באתר:

הגילויים על אביגיל וקסנר ואהוד ברק מהשמות שהותרו לפרסום במסמכי אפשטיין החדשים

לגבי ברק, אין משהו שלא ידענו קודם. כבר ב2020 נחשף על ידי העיתונות, מה שעכשיו ניתן לראות במסמך, כי בתצהיר של אלן דרשוויץ לבית המשפט, מסתבר כי ה״ראש ממשלה ידוע לשעבר״ שהקטינה דאז, וירג׳יניה ג׳ופרה טוענת כי סורסרה אליו למטרות מין ״ללא קונדום״, הוא אהוד ברק. עכשיו ניתן לראות זאת בלי השחרה.
https://www.courtlistener.com/docket/4355835/1330/4/giuffre-v-maxwell/

מכונת הרעל והדיסזאינפורמציה של אהוד ברק אם זאת תטען שהיא טוענת כי מעולם לא פגשה את ברק. אך הדבר הוא שקר, כיוון שמדובר על חלק אחר מהמסמכים שנחשפו כעת, בחקירה של עדה אחרת שהיית אז קטינה, ואשר נשאלה לגבי כל האנשים שיש עלייהם תשתית ראייתית עם חיבור לג׳פרי אפשטיין, ובעוד היא נפגעה ממנו, את האנשים האלה היא לא ראתה, מדובר על אחד בשם ג'ואנה סוברג, ולא על וירג׳יניה.
https://t.me/conspil/6962

ה״ראש ממשלה לשעבר ידוע״ המואשם שסרסרו אליו קטינה למטרות מין, שמו לא מצויין במסמכים בתצהירים של ורג׳יניה, אך כפי שחשפנו בעבר, ולא קיבל ממש הד תקשורתי, חשיפת שמו של אותו ראש ממשלה ידוע לשעבר עלול להביא למותה של המתלוננת. כאשר היית לה הזדמנות לחשוף את שמו, הסתבר שהחשיפה עלולה לסכן את בטחונה, ועל כן לא יכלה לדבר. אז לא מפתיע, שייתכן ובהקשר הזה, יש עוד שמות במסמכים שהושחרו ולא התגלו.תחשבו על זה, לתת את שמם של ביל קלינטון, הנסיך אנדרו, ז׳ן לוק ברונל ועוד היא מסוגלת, אבל של אותו ״ראש ממשלה ידוע״ לא? סיכון בטחוני…
https://www.telegraph.co.uk/us/news/2024/01/03/jeffrey-epstein-court-files-unveiled-associates-list-latest/

מישהו יודע אולי למה מתלוננת בפרשת אפשטיין חששה מפגיעה בחייה אילו תחשוף את שמו של ״ראש הממשלה הידוע״ ?

אביגיל וקסנר וקרן וקסנר ומאות המליונים מג׳פרי אפשטיין:

יש גם במסמכים חשיפת טלפונים לאפשטיין, כנראה לביתו בפאלם ביץ', ביוני 2005, שם מופיעה ההודעה של אביגיל וקסנר.בהודעה שהושארה לאפשטיין ב-2006, העוזרת ציינה: 'אביגיל וקסנר רוצה לדבר איתך @ משהו פרטי'.

וקסנר היא אשתו של איל ויקטוריהס סיקרט, לס וקסנר, מי שעזר לאפשטיין בכך שהשליך לו עסקים פיננסיים בתחילת עלייתו בחברה הניו יורקית. הוא גם הבעלים של קרן וקסנר שמכשירה את כל הפקידות הבכירה בישראל כולל במערכת הביטחון. התרומות כל שנה לקרן וקסנר, בעיקרן מגיעות מהקרן המשפחתית של וקסנר בבעלות אביגיל ולזלי וקסנר, לשם מכניסה את רוב הכסף אביגיל.

על מאות מליוני הדולרים שאפשטיין העביר בנכסים פיננסיים לאביגיל וקסנר שמממנת את קרן וקסנר שמכשירה את הפקידות הגבוהה בארץ, ראו מאמר מצורף בראש הכתבה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *