January 22, 2024, 8:54 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האנטר ביידן, קאטר, והסכם הגז עם לבנון.

הכונן הקשיח המפורסם של האנטר ביידן, הבן של הנשיא, העלה כבר את החשש שהוא נמנע להרשם כסוכן זר בניגוד לחוק. בעקבות החקירות התגלה כי בשנת 2014 גרג קרייג, יועץ לשעבר של אובמה, חיבר את האנטר ביידן למוחמד בן חמד בן ח'ליפה אל תח׳ני, אחיו הצעיר של אמיר קטאר. שני הגברים נפגשו בדוחא במאי 2014 למשך כ-90 דקות. האנטר אמר לקרייג שהיתה להם "שיחה נהדרת על כל מיני דברים".

אימיילים מראים שהוא ניסה לדחוף את הנסיך להשקעות ולשותפות פוטנציאלית עם קטאר ב-Counsyl, סטארט-אפ ביוטק שהאנטר ביידן ושותפיו הובילו סבב השקעה של 28 מיליון דולר באותו חודש.

"רק רציתי לבדוק איתך לגבי החומרים ששלחנו לגבי Counsyl", שלח האנטר ביידן באימייל לנסיך ב-22 במאי 2014. "אין לחץ בכלל". אל-ת'חני הגיב יומיים לאחר מכן – בהתנצלות "על שלא חזרתי אליך מוקדם יותר".

"מה שהייתי רוצה לעשות, אם תרשה לי, זה לעקוב אחר [רשות ההשקעות של קטאר] כדי לראות כיצד נוכל לקדם שותפות דרכם", אמר – סגר את המייל בהתנצלות שנייה על העיכוב שלו. ת׳חני, ביידן, וגרג סרבו להגיב על הדברים.
https://nypost.com/2022/07/23/hunter-biden-almost-certainly-broke-foreign-lobbying-laws-experts/

רשות ההשקעות של קאטר, Qatar Investment Authority, היא רשות ההשקעות הרשמית של מדינת קאטר. באותו אופן חברת הנפט הרשמית של קאטר היא QatarEnergy. יש לשניהם גם את אותו חבר במועצת המנהלים, Mohammed bin Hamad bin Qassim Al Abdullah Al Thani, שר הכלכלה של קאטר.
https://www.qatarenergy.qa/en/whoweare/governance/Pages/BoardofDirectors.aspx
https://www.qia.qa/en/About/Pages/leadership.aspx

חברת האנרגיה של קאטר הצטרפה לטוטאל הצרפתית בשותפות הגז בגבול הימי שממשלת השינוי העבירה ללבנון תחת הנחיית ממשל ביידן. וממש בתחילת השנה הם קיבלו אישור להמשיך את החיפושים אחרי אנרגיה באזור שכולל את בלוק 8 אשר ממשלת השינוי נתנה ללבנון והחיזבאללה.
https://today.lorientlejour.com/article/1347325/offshore-hydrocarbons-lebanon-aims-to-raise-the-stakes-for-block-no-8.html

נזכיר רק משהו לגבי טוטאל. מנכ״ל התאגיד הוא במועצת היועצים הבינלאומית של מכון ברוקינגס, והחברה שלו טוטאל תרמה למכון. זה אותו מכון שסידר טיסות יוקרתיות ללפיד לשבת בפאנלים שלו. אך זה גם מכון שבמשך שנים קיבל מימון רב מממשלת קאטר ואף אחד הסניפים הבודדים שלו ישבו במדינה.

https://t.me/conspil/6571
https://t.me/conspil/6572
https://t.me/conspil/6584

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *