לאהרון זאבי פרקש וברק שותפות מוגבלת באיי הבתולה – בניהול שותף בחברה בשליטה קאטרית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שוב החשש עולה לגבי השחתת מערכת הביטחון בידי חברות קש ממקלטי מס באיי הבתולה, כאשר אהרון זאבי פרקש נבחר לשבת בועדת החקירה המיוחדת של הרמטכ״ל לאירועי ה7 באוקטובר.

פרקש ממכון ה-INSS המושחת שחלק נכבד מחבר המנהלים שלו נמצא במקלטי מס, הוא הבעלים של FST Biometrics שנסגרה אחר שקיבלה השקעות מאהוד ברק. 

השם המקורי של החברה הוא FST21

https://tracxn.com/d/companies/fst21/__6NBo0n_TIBV9Xaq-3uB84mx1NQYBka30hgsnU7cT7e4

2 בעלי מניות בכורה, הן שותפויות מוגבלות שרשומות במקלט המס Cayman Island באיי הבתולה. האחת היא  Lv Holdings LP

https://www.datocapital.ky/companies/Lv-Holdings-Lp.html

והשניה היא שותפות מוגבלת של FST21 ו GMF:

https://www.datocapital.ky/companies/Gmf-Fst21-Lp.html

ברק הוא נציג GMF בועד המנהלים של FST.

https://en.globes.co.il/en/article-ehud-barak-in-fst-biometrics-15m-round-1001035288

זאת לא פעם ראשונה שברק משתמש בשותפות מוגבלת מאיי הבתולה להשקיע בעסקים שלו ובמקורבים. פעם אחרת היתה כששותפות שלו SUM (E.B.) יחד עם Southern Trust Co  של ג׳פרי אפשטיין מאיי הבתולה, השקיעו בקרביין. התובעת הכללית של משרד המשפטים דאז באיי הבתולה, קבעה ש-Southern Trust Co של אפשטיין עבר עבירות מס כדי לממן את  מה שכונה כ ״ארגון הפשע של אפשטיין״. יפה שברק הקים איתו שותפות. 

https://t.me/conspil/6737

זה לא נגמר פה.

הבעלים של GMF? לא אחר מאשר כארי פייגל, מנהל אחת המחלקות הגדולות ביותר של חברת… גלנקור!

https://www.forbes.com/profile/gary-fegel/?sh=2c724a482ec7

כן, אותה גלנקור שהוקמה על ידי מארק ריץ׳, מי שהיה מעלים המס הגדול בתלודות ארה״ב, וגם סחר עם האוייב שלה, איראן, עד שברח למקלט בשוויץ (מזכיר מה שברק עושה עם הבנק השוויצרי ג׳וליוס בר כנציג היפריון). אותו ריץ׳ שהעביר כספים לקלינטון אחרי שהנשיא חנן אותו ביום האחרון שלו בבית הלבן, זאת בעקבות שתדלנות של אהוד ברק שהזכיר לו בשיחות סגורות שנחקרו על ידי הקונגרס, את ״העניין הפיננסי״ של מרק ריץ׳.

https://www.haaretz.co.il/misc/2002-11-07/ty-article/0000017f-eb45-d639-af7f-ebd7b2560000

אותו ריץ׳ שבגללו ברק קיבל ב-2001 איום משגרירות ארה״ב כי הוא עלול להחקר על קשריו בארה״ב פעם הבאה שהוא נוחת שם. אותו ריץ׳ שהקרן שלו העבירה כספים גם לארגונים שעזרו לברק בבחירות 99 בזמן פרשת העמותות, אחת מהן היתה התנועה לאיכות השלטון, דוגמא נוספת היתה אשתו של הרצוג ששתק, אשר היתה מנהלת הפרוייקטים של קרן ריץ׳. ויש עוד דוגמאות רבות. 

https://www.washingtonpost.com/archive/politics/2001/02/25/pardon-smoothed-ties-to-israel/3e94532a-6085-45b4-ba76-13ccd3fb691e/

אותו גלנקור שבין המחזיקות הגדולות ביותר שלו, ועד לאחרונה הגדולה ביותר, היא ממשלת קאטר. שבשנה שקאטר היתה המחזיקה הגדולה ביותר, החברה העבירה כספים לעמותת יוזמות אברהם של אורני פטרושקה (עתיד כחול לבן והמחאה נגד הרפורמה) אשר עובדת עם המשטרה ומשרד החינוך…  אותו גלנקור ששיתף מנהלי כספים עם הבנק של ג׳פרי אפשטיין בבהאמה. 

עד היום לא ברור למה ברק התעקש שקלינטון ייתן את החנינה למארק ריץ׳ במקום לפולארד שעזר מאוד למודיעין הישראלי, כנראה יותר, ושיכל לעזור לו מאוד לו שוחרר בזמן הבחירות מול שרון. קלינטון הציע, אבל ברק העדיף את החנינה השנויה ביותר במחלוקת של מארק ריץ׳.

https://t.me/conspil/6776

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *