September 27, 2023, 2:38 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ממשיכים לעדכן אותכם בקשר המשחית של פארגון-ביידן-ברק: מונופול הרוגלות העולמי שביידן מסדר לאהוד ברק. להלן סקירה של ירחון המודיעין בתשלום intelligence online על מהלכיו האחרונים של ברק לשמור לעצמו את המונופול בארה"ב אחרי שכל המתחרים שלו מישראל והעולם הוכנסו לרשימה שחורה של אבריל האינס, הDNI של ביידן אשר יחד עם בלינקן ייעצה לפארגון לפני שנכנסה לתפקיד (דלת מסתובבת על סטרואידים).

חברת הסייבר הישראלית פאראגון מחזקת את חברת הבת האמריקאית
https://www.intelligenceonline.com/surveillance–interception/2023/08/31/israeli-cyber-firm-paragon-beefs-up-us-subsidiary,110037838-art

פרגון, הכוכבת החדשה של הסייבר הישראלי, החלה לאייש תפקידים בכירים בחברת הבת האמריקאית שלה, שהיא מקווה תשיג עסקים חדשים למרות הרגולציה המחמירה יותר של ממשל ביידן

חברת מודיעין הסייבר הישראלית Paragon, מומחית לפריצת ענן, מעצימה את חברת הבת שלה בארה"ב. החברה גייסה את מייקל טרוטמן, המנכ"ל לשעבר של חברת הסייבר האמריקאית Siege Technologies, לעמוד בראש האסטרטגיה והשותפויות ב-Paragon Solutions US, שהושקה באוקטובר 2022.

בראש חברת הבת עומד נחת הצי לשעבר Doug Gelbach, שעומד גם בראש חברת הייעוץ ההנדסי GCSS, שעובדת על חוזים עם סוכנות הפרויקטים המתקדמים למחקרים מתקדמים של הפנטגון, DARPA.

השוק האמריקאי הולך ונסגר

בגיבוי ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק, המייעץ למספר חברות בתחום, לפרגון יש חוזים עם הסוכנות האמריקאית לאכיפת סמים (DEA) וכנראה עם עוד אחרים.

הממשל של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הנחית מכה כנגד תעשיית מודיעין הסייבר במרץ ופרסם צו המגביל את השימוש בתוכנות ריגול על ידי סוכנויות פדרליות. הצו אוסר על שימוש בכלי סייבר המהווים סיכון לריגול נגדי או שעלולים לעשות בהם שימוש "לא הולם". חברות אחרות נרתעו, אבל פרגון עדיין נחושה לנסות את סיכוייה בארה"ב ויש לה צוות של יועצים העוזר לה להשביע את רצונה של וושינגטון.

לעוד מידע:

הפייננשינל טיימס ממשיכים בעקבות קונספיל לחקור את חברת הרוגלה פארגון של אהוד ברק וקשריה לממשל ביידן – דן שפירו ובלינקן מעורבים עד החמצוואר

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *