May 28, 2023, 5:37 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מאמר חדש: הפייננשינל טיימס ממשיכים בעקבות קונספיל לחקור את חברת הרוגלה פארגון של אהוד ברק וקשריה לממשל ביידן – דן שפירו ובלינקן מעורבים עד החמצוואר

הפייננשינל טיימס ממשיכים בעקבות קונספיל לחקור את חברת הרוגלה פארגון של אהוד ברק וקשריה לממשל ביידן – דן שפירו ובלינקן מעורבים עד החמצוואר

כפי שהצבענו לפני כמה חודשים, ממשל ביידן סוגר מונופול רוגלה עולמי עבור חברת הרוגלה של אהוד ברק, נפטר מהמתחרים שלו ודואג על ידי צו נשיאותי לצמצם את בחירתם של ממשלות אחרות ללכת לכיוון של פארגון. החברה כבר הרוויחה מהסנקציות והצו של ביידן, כאשר סינגפור נאלצה להפטר מהמתחרה הגדולה שלהם קנדירו, ולעבור למוצר הרוגלה המתחרה של פארגון.

https://www.israeldefense.co.il/node/57517

עכשיו כבר לא מדובר בדברים שעלו באתר הקונספירציו שלנו, אלא ממש ניתוח עומק של השוק על ידי מומחים בנושא, והם אומרים במופרש שבלינקן – שר החוץ של ביידן – ואבריל היינס – ראש המודיעין הלאומי שהתנגדה למאמצים של ישראל למנוע את הסכם הגרעין האיראני – הם בין האנשים שעזרו לפארגון לחמוק מהסנקציות של ממשל ביידן, סוג של דלת מסותבבת. כמו כן, איכשהו כל מי שעוזר להפיץ כאוס במדינה ולתדלק את המחאה נגד הרפורמה המשפית, זוכה לעזרה כספית נדיבה מממשל ביידן. זה לא רק ברק, זה גם חמי פרס, שמרכז פרס לשלום וחדשנות שלו קיבל מליונים מממשל ביידן, זאת לאחר שממשל טראמפ סגר לו את צינור הכסף.
https://www.guidestar.org.il/organization/580288157
https://t.me/conspil/6676

להלן תרגום המאמר של הפייננשנל טיימס:

https://www.ft.com/content/11cb394d-a13e-4826-b580-823b9367fedb
בקיץ 2019, בזמן ש-Pargon Solutions (פארגון) בנתה את אחד מנשקי הסייבר העוצמתיים בעולם, החברה קיבלה החלטה נבונה: לפני שיחזרו אחרי לקוח אחד, עדיף להעמיד את האמריקנים לצידם.

הסטארט-אפ הישראלי ראה את היריבה המקומית NSO Group, יצרנית תוכנת הריגול השנויה במחלוקת פגסוס, התנגשה חזיתית עם ממשל ביידן ונכנסה לרשימה השחורה בארה"ב. עקב כך פארגון חיפשה הדרכה מיועצים אמריקאים מובילים, השיגה מימון מקבוצות הון סיכון בארה"ב ובסופו של דבר השיגה לקוח ייחודי שחמק מהמתחרות שלה: ממשלת ארה"ב.

ראיונות עם חצי תריסר אנשי תעשייה על הדרכים השונות של NSO ופארגון מדגישים כיצד תעשיית תוכנות הריגול האפלות מתעצבת מחדש סביב אלה הידידותיות לאינטרסים האמריקאיים.

לפי ארבעה מאותם אנשים, הסוכנות האמריקאית לאכיפת סמים וניהול סמים היא בין הלקוחות המובילים של המוצר הדגל של פארגון אשר זכה לכינוי Graphite – גרפיט.

התוכנה הזדונית חודרת בחשאי את ההגנות של סמארטפונים מודרניים וחומקת מהצפנה של אפליקציות הודעות כמו Signal או WhatsApp, ולפעמים אוספת את הנתונים מגיבויים בענן – בדומה לפגסוס.

פארגון הוקמה על ידי אהוד שניאורסון, מפקד בדימוס ב-8200, זרוע מודיעין האותות המובחרת של צה״ל. על פי אנשים שמכירים את החברה, הכוללת את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק במועצת המנהלים שלה, היא השיגה השקעות משתי חברות הון סיכון בארה"ב, Battery Ventures ו-Red Dot.

פארגון, ברק, Battery Ventures ו-Red Dot סירבו להגיב.

ב-2019, עוד לפני שהעבודה על גרפיט הושלמה, בעצת בכיר במוסד בדימוס, שכרה פארגון את WestExec Advisors מ-DC, קבוצת הייעוץ המשפיעה המאוישת על ידי בכירים לשעבר בבית הלבן של אובמה, כולל מישל פלורנוי, אבריל היינס ואנטוני בלינקן. נערכה גם התייעצות עם שגריר ארה"ב לשעבר בישראל, דן שפירו, כך אמרו אנשים עם ידע על בנוגע לייעוץ. שפירו סירב להגיב.

חברת WestExec אמרה כי היא "ייעצה לפארגון על הגישה האסטרטגית שלה לשווקים בארה"ב ובאירופה, כמו גם על ניסוח ההתחייבויות האתיות המובילות בתעשייה שנועדו להבטיח שימוש מתאים בטכנולוגיה שלה", והוסיפה שהיא "גאה בתרומותינו בנושאים אלה. עניינים קריטיים."

לאחר בחירתו של הנשיא הדמוקרטי ג'ו ביידן ב-2021, בלינקן מונה למזכיר המדינה, בעוד שהיינס היא כעת מנהל המודיעין הלאומי. שניהם עזבו את WestExec עד לחוזה של פארגון, אמרה חברת הלובינג. פלורנוי – פעם התמודד להוביל את מחלקת ההגנה – נותר קול משפיע בארה"ב בענייני חוץ.

אישור אמריקאי, גם אם עקיף, היה בלב האסטרטגיה של פארגון. החברה חיפשה רשימה של מדינות בעלות ברית שארה"ב לא תתנגד לראות בפריסה של גרפיט. אנשים עם ידע בנושא הציעו ש-35 מדינות נמצאות ברשימה הזו, אם כי לא ניתן היה לקבוע את המדינות המדויקות המעורבות. רובם היו באיחוד האירופי וחלקם באסיה, אמרו האנשים.

"כל מה שהם עשו היה עם האסטרטגיה שבסופו של יום, ארה"ב צריכה לראות בהם את החבר'ה הטובים", אמר אדם שמכיר את ההחלטות.״

להמשך קריאה – ראו קישור בתחילת המאמר.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *