April 30, 2023, 4:22 pm

עינויים פסיכולוגיים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הוול סטריט ז׳ורנל מחזק את ממצאי הערוץ שלנו, ובלי לשים לב חושף רשת פיננסית מיוחדת שהגיעה מג׳פרי אפשטיין ועד לאהוד ברק.
https://www.wsj.com/articles/jeffrey-epstein-calendar-cia-director-goldman-sachs-noam-chomsky-c9f6a3ff

המסמכים כוללים יומן פגישות שלא נחשף עד כה, ופגישות שקרו אחרי שאפשטיין כבר הורשע בשידול קטינות לזנות. בין האנשים המופיעים, נמצא ראש הCIA הנוכחי של ביידן, וויליאם ברנס, אשר באותה תקופה כשנפגש עם אפשטיין היה סגן שר החוץ של אובמה . מלבד ברנס, אפשטיין נפגש גם עם היועמ״שית של הבית הלבן של אובמה, קתרין רומלר, עשרות פגישות. אפשטיין הכיר את רומלר כל כך טוב, עד שידע איזה סושי היא אוהבת כדי שיהיה מוכן בפגישה.

אפשטיין אף ניסה לחבר את רומלר לאדריאן דה רוטשילד, יו״ר קרנות אדמונד דה רוטשילד העולמי. גם עם אדריאן רוטישלד, אפשטיין נפגש יותר מ12 פעמים, כאשר אחד הדברים החשובים שנכתבו במאמר שמחזקים את מה שאנו חושפים רק כאן:

"גברת דה רוטשילד נבחרה ליו"ר הבנק – bank Edmond de Rothschild Group השוויצרי – בינואר 2015. באותו אוקטובר, היא ואפשטיין ניהלו משא ומתן על חוזה של 25 מיליון דולר עבור חברת Epstein's Southern Trust Co. כדי לספק "ניתוח סיכונים ויישום ושימוש באלגוריתמים מסוימים" עבור הבנק, לפי להצעה שנבדקה על ידי כתב העת."

מלבד לנסות לסדר לאפשטיין מזכירה חדשה, ולקנות ממנו מוצגים במכירה פומבית בשווי מליון דולר, אדריאן גם נכחה איתו בפגישה עם עוד חבר טוב, ג׳ושוע קופר רמו, שעבד עבור חברת הייעוץ של קיסינג׳ר, והיה יו״ר סטארבקס וFedEx. גם את רמו אפשטיין הכיר טוב ושמר לו מנות טבעוניות בהתאם להעדפות שלו. בבוקר ספטמבר 2013 (אחר שאפשטיין כבר הורשע בשידול קטינות לזנות) הוא נפגש עם מר. רמו ואהוד ברק.

זכרו מה שכתבנו פה לאחרונה:
"ממסכים שנחשפו בחדשות כאן 11, עולה כי אפשטיין השקיע בשותפות עם ברק ביוני 2016, באמצעות חברה מאיי הבתולה של ארצות הברית ששמה "southern trust company". על פי הפרסום, מדובר בסכום של 3,792,000 שקלים, כאשר ערך הסכום באותה תקופה היה שווה למיליון דולר.״

וכמו כן:
דניז ג'ורג', התובעת הכללית של איי הבתולה (של ארה״ב), אמרה ביום רביעי שהאחוזה של אפשטיין תשלם, כחלק מהסדר, 105 מיליון דולר במזומן בתוספת מחצית מהתמורה ממכירת ׳סנט ג'יימס הקטן׳, אי פרטי שבו התגורר אפשטיין ולכאורה ניהל פשעים רבים.

ההסדר כולל החזר של יותר מ-80 מיליון דולר בהטבות מס שאחת החברות של אפשטיין, Southern Trust Co, השיגה במרמה כדי לתדלק את פעילותו הפלילית, אמר ג'ורג'.״
https://t.me/conspil/6737

פה העניינים לא נגמרים. בשנת 2015 ברק הגיע לפגישה בביתו של אפשטיין כשהוא מלווה בנועם חומסקי, אחד מהאבות הרוחניים של תנועת ה-BDS, וזכור כמי שנפגש עם ראשי החיזבאללה. חומסקי עצמו אמר כי אפשטיין ארגן את הפגישה על מנת שברק יעדכן את האינטלקטואל ב"סוגיות הקשורות למדיניות ישראל כלפי הפלשתינים ובזירה הבינלאומית".

חומסקי, פרופ׳ בMIT, נפגש מספר פעמים עם אפשטיין, ופעם אחת יחד עם וודי אלן ואשתו (לשעבר בתו המאומצת). הוול סטריט ז׳ורנל מזכיר כי אפשטיין תרם עד 2017 הון עתק לאותה אוניברסיטת MIT, ואנחנו נחשוף לכם אימייל מעניין שנכתב בהקשר לאותה תקופה על ידי אחד בשם ביל אקמן:

https://www.axios.com/2019/09/14/joi-jeffrey-epstein-ties-mit-media-lab-professor
״בהודעות דוא"ל חדשות שנחשפו, מנהל קרן הגידור ביל אקמן דחק במנהל מעבדת המדיה של MIT לשעבר, ג'וי איטו, להימנע מלנקות בשמו של אשתו – פרופ׳ ב-MIT נרי אוקסמן – כשהוא דן בג'פרי אפשטיין, כך מדווח הבוסטון גלוב.

בשנת 2017, אוקסמן הפיקה מתנה לאפשטיין לאחר שתרם 125,000 דולר למעבדה שלה. בהצהרה של אוקסמן לגלוב, היא אמרה ש-MIT דרשה שהמתנות של אפשטיין למעבדה שלה יישמרו בסודיות. לפי רישומי דוא"ל, איטו שאל את אוקסמן כיצד להגיב לשאלות תקשורתיות ואז אקמן העלה חששות לגבי קשר שמה של אשתו לאפשטיין.״

https://www.haaretz.co.il/news/elections/2019-09-12/ty-article/.premium/0000017f-f19b-d497-a1ff-f39b3c780000
אקמן הוא אחד התורמים הגדולים לעמותת אחריות לאומית, עמותה שתרם לה גם גפ׳רי אפשטיין דרך עוד חברה המוזכרת בהסדר של התובעת הכללית של איי הבתולה (HBRK), עמותה שמנהלים מקורבי ברק, שהתעסקה בפעילות פוליטית עבור ברק, ואשר תרמה צ׳קים עבור מחאת הדגלים השחורים בחשיפה של ספי עובדיה.
https://13tv.co.il/item/news/politics/politics/barak-black-flags-1036700/

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *