April 19, 2023, 4:11 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אפשטיין העביר לברק כספים ממקלט מס באיי הבתולה לחברת רוגלה בשם Carbyne ,שאף הוצאה מצרפת בגלל הפרה של פרטיות. החברה דרכה העביר כסף נחשבת חברה למימון פעילויות לא חוקיות של הפדופיל המורשע, כך לפי מי שהיה התובע הכללי באיי הבתולה שטיפל בנושא. ובארץ יבדקו?

רויטרס – 1 דצמבר 2022:
https://www.reuters.com/legal/jeffrey-epstein-estate-reaches-settlement-with-us-virgin-islands-2022-11-30/

"עזבונו של ג'פרי אפשטיין הגיע להסדר כספי בן תשע ספרות עם איי הבתולה האמריקאים כדי ליישב את התביעות נגדו אשר טענו שהשתמש בשטח כבסיס למבצע הסחר במין שלו במשך עשורים.

דניז ג'ורג', התובע הכללי של הטריטוריה, אמרה ביום רביעי שהאחוזה תשלם 105 מיליון דולר במזומן בתוספת מחצית מהתמורה ממכירת ׳סנט ג'יימס הקטן׳, אי פרטי שבו התגורר אפשטיין ולכאורה ניהל פשעים רבים.

ההסדר כולל החזר של יותר מ-80 מיליון דולר בהטבות מס שאחת החברות של אפשטיין, Southern Trust Co, השיגה במרמה כדי לתדלק את פעילותו הפלילית, אמר ג'ורג'.״

מעניין מאוד, כי הדבר עבר מתחת לראדר. Southern Trust Co היא בדיוק החברה שאיתה אפשטיין הקים עם אהוד ברק את חברת Carbyne אשר הוצאה מצרפת מחוץ לחוק עקב חדירה לפרטיות של אזרחים.

https://www.israelhayom.co.il/article/674019
"ממסכים שנחשפו בחדשות כאן 11, עולה כי אפשטיין השקיע בשותפות עם ברק ביוני 2016, באמצעות חברה מאיי הבתולה של ארצות הברית ששמה "southern trust company". על פי הפרסום, מדובר בסכום של 3,792,000 שקלים, כאשר ערך הסכום באותה תקופה היה שווה למיליון דולר.

כפי הנראה, אפשטיין בחר להשקיע בחברה של ברק דרך החברה באיי הבתולה כדי להתחמק מתשלום מס. בנוסף להשקעה זו, אפשטיין השקיע סכום של 500,000 דולר מחברה בשם "Montilla International Corporation". חברה זו פעלה באיי הבתולה הבריטיים, הנחשבים גם הם למקלטי מס.

כמו כן, עולה מהמסמכים שפורסמו בדיווח כי החברה של אהוד ברק, השקיעה בשותפות סכום של 999 שקלים בלבד.

באותה תקופת שותפות בין אהוד ברק וג'פרי אפשטיין, האחרון הורשע כבר בשידול קטינה לזנות ב-2008. היה זה במסגרת עסקת טיעון שבה הוא נידון ל-18 חודשי מאסר. כזכור, לאחרונה נפתחה חקירה נגד אפשטיין בשל האשמות חדשות בדבר שידול לזנות וניצול קטינות.

במוצאי שבת הודיע אהוד ברק, שהקים לאחרונה מפלגת שמאל חדשה, שיבחן את השותפות העסקית עם אפשטיין. מדובר בחברת סטרטאפ של ברק בשם Carbyne שדרכה, בין היתר, התקיימו הקשרים העסקיים עם אפשטיין. "

על החדירה לפרטיות של החברה:
https://www.thesun.co.uk/news/9407361/hogan-howe-role-cyber-snooping-system/
״נציב המשטרה לשעבר בלונדון, לורד ברנרד הוגאן-האו, בן 61…
תומך בהצעה של חברה ישראלית שנויה במחלוקת להציג טכנולוגיה שמסוגלת לעקוב אחר כל מי שנושא טלפון נייד עד למרחק של מטר. הטכנולוגיה – האסורה בצרפת – ננעלת על מיקומים מדויקים דרך שימוש ב-Wi-Fi וכמו גם באותות טלפון.

לורד הוגאן-האו הצטרף ליצרנית Carbyne, שטוענת שהמערכת שלה רק תצביע על עמדתם של פושעים ונפגעי תאונות.

כשוטר הבכיר של בריטניה, הוא פיקח על ציד מכשפות מגוחך, תוך שימוש בחקיקה נגד טרור כדי לאיים על העיתונות ולגרור כתבים לבית המשפט -זאת רק כדי לראות אותם מסולקים כשהתברר שהמשטרה חרגה מהחוק. כעת כחבר בית הנבחרים של הלורדים, הוא קיבל עבודה צדדית בחברת הטכנולוגיה Carbyne. החברה יכולה לעקוב אחר כל אחד שנושא טלפון – זה כולנו – עד למרחק של מטר, עם השלכות מפחידות על עתיד הפרטיות.״

זוכרים שדיווחנו לכם שרון חולדאי רוצה להכניס את הטכנולוגיה לתל אביב? הפרשה אף גדולה יותר, וזכתה לכינוי באתר, פרשת המימד החמיש 2.0:

פרשת המימד החמישי 2.0 של וקסלברג, אפשטיין, אהוד ברק ועיריית תל אביב

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *