January 23, 2023, 12:16 am

השקר הגדול של הדמוקרטים, הם נאצים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חלק ב׳.

מכון מולד הוציאו בטוויטר את ההודעה הבאה:
״על רקע ההודעה החשובה מטעם מטה מחאת ההייטקיסטים, אנחנו מזמינים אתכם ואתכן שוב לקרוא את מאמרו של יו״ר הועד המנהל של מולד, אורני פטרושקה מהשבוע השעבר ב״דה מארקר״ – על היכולת של ההיי טק הישראלי להציל את הדמוקרטיה, ועל חשיבותו במסגרת המאבק הנוכחי.״

מולד אכן התאחדו עם עתיד כחול לבן של גלעד שר. ואז קישור לדף מטה המאבק התקבל בפרופיל של גב׳ פוליאמוריה, אורלי בר לב, שהיית בראש מטה המאבק במחאת האוהלים אשר נוהל על ידי יועץ של אובמה, המחאה שמומנה על ידי דניאל אברהמס. למטה קוראים ״חופשי בארצנו – מטה המאבק״. והוא מוביל לאתר הבית של המטה, ושם הוא מתפאר בעמותת – עתיד כחול לבן. זאת עמותה שבכלל עסוקה בהקמת מדינה פלסטינית, שלמעלה מ80% מהתרומות שלה הן תרומות פרטיות מחו״ל, והתורמים מושחרים בדו״חות. עמותה שמנוהלת על ידי איש כספים, ששמו משום מה רשום בפנקס השחור של ג׳פרי אפשטיין, איש הכספים במקלטי המס באיי הבתולה של האליטות.

שוב, שמו של אבי גיל רשום יחד עם אפרת דובדבני, עוד שם של מנהלת במרכז פרס לשלום. ושמעון פרס הוא האיש שהכיר לאהוד ברק את אפשטיין (כך לפי הראיון שלו בדיילי ביסט).

וארגון מולד? קיבל כספים במהלך השנים מממשלת שוויץ, קרנות של ג׳ורג׳ סורוס ומשפחת רוקפלר שמימנה ״מומחי ביטחון״ לשווק את הסכם הגרעין האיראני בארץ ובעולם.

מולד – המרכז להתחדשות הדמוקרטיה

אתם יכולים גם לראות מי חברות ההייטק שחתומות על מאבק ההייטקיסטים? בין היתר, חמי פרס, ראש קרן פיטנגו. הוא גם מנהל במרכז פרס לשלום. מרכז פרס לשלום קיבל כספים מקרן משפחת וקסנר שנוהלה על ידי ג׳פרי אפשטיין. ולא תפלו מהכסא אם תגלו שבין החברות, כאלה שקרן פיטנגו מושקעת בהם או נותנת להם מקום באיזה מועצת יזמות ושקר-כלשהו במרכז פרס לחדשנות.

אבל יותר מזה, בזמנו פיטנגו היית מהמשקיעות הגדולות ביותר בחברת ההייטק מארוול. שם החברה מופיע במקלטי המס באיי הבתולה בניהול של אחד מבכירי הבנק לפמימון של גפ׳רי אפשטיין. כל זה נחשף בפרוייקט קונספיליקס באתר.

קונספיליקס חלק ד׳: ג׳פרי אפשטיין ומכבסות הכספים של מרכז פרס לשלום ומחאת השמאהלים 2011

ככל שהמחאה גדולה יותר, הכסף מושחת יותר. החשיפה רק התחילה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *