May 9, 2022, 6:12 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המספרים הם מדהימים. 2000 ה"פרדות" ביקרו בממוצע במחוזות הקריטיים ב-40 תיבות הצבעה כל אחד, ושלשלו בממוצע 5 מעטפות בכל תיבה. הכפלת המספרים מגיעה לידי כ-400,000 קולות! מספיק כדי להטות את הבחירות ועוד יותר. יוצרי הסרט נקטו בטכניקות מיוחדות לוודא שהם לא משייכים פעולה לא חוקית למשהו שגרתי וסביר. הם בדקו את הנתונים גם של חודש קודם וחודש מאוחר יותר, סיננו מכשירים שזוהו לכל אורך התקופה, והשאירו רק את אלו שנעו במסלול באופן שמעלה חשד רק בתקופת ההצבעה.

בסינונים המחמירים הללו הם הראו שלפחות בשלוש מדינות מפתח (אריזונה, ג'ורג'יה ופנסילבניה) מספר המעטפות הלא חוקיות לכאורה עלה בהרבה על הפער בין ביידן וטראמפ, ואם אלו לא היו מתווספות למנין התוצאה בבחירות הייתה 279-259 לטובת טראמפ.

הסרט כאמור יוצא לאקרנים ולרשת הערב, וניתן יהיה לצפות בו בשידור חי תמורת 20$ (עד 250,000 צופים). ביום רביעי ערך הנשיא טראמפ הקרנה מקדימה למאות מוזמנים באחוזתו במאר-א-לאגו בפלורידה. הצופים בסרט, חלקם ספקניים טרם הצפייה, יצאו המומים ממה שראו. התקשורת כצפוי תתעלם, תבזה ותגחיך את המסר שעולה מהסרט, אבל אם אמריקה חפצת חיים עליה להתעורר ולהבין כיצד הדמוקרטיה נאנסה על ידי אנשים רעים ואיך העולם הולך ומידרדר כתוצאה מכך. נמתין ונראה.

מקורות נוספים:
לאתר הסרט:
https://2000mules.com/
ראיון של טאקר קארלסון עם קתרין אנגלברכט מארגון True the Vote

מאמר מעולה המתמודד עם טענות הנגד המושמעות נגד הסרט:

D'Souza Responds to Fact-Check of '2000 Mules': Paying to Deliver Ballots Illegal in Every State

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *