May 8, 2022, 7:40 am

השקר הגדול של הדמוקרטים, הם נאצים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הרוח במכונה – לוחמה פסיכולוגית חדשנית של ארה״ב.

נראה שצבא ארה״ב מעלה הילוך בהפגנת כח בכל הקשור ללוחמה פסיכולוגית, זאת בניגוד להתדרדרות המחפירה בהם הצבא והסי.איי.איי שם לעצמו בראש את כל נושא הWoke, תרבות פרוגרסיבית ראדיקלית ואיתות סגולות.

פיקוד הכוחות המיוחדים הראשון של ארה"ב, יחידת לוחמה פסיכולוגית, פרסם לפני כמה ימים בטוויטר סרטון די מוזר שכותרתו "הרוח במכונה".

"אנחנו יכולים לרמות, לשכנע, להשפיע, לשנות… פסייוור (Psywar)."

פסייוור- כלומר לוחמה פסיכולוגית.
הרוח רפאים שבמכונה: מדובר במונח שהעלה הפילוסוף גילברט רייל כביקורת להפרדה אותה תפס כמלאכותית של דה-קארט בין גוף לנפש, מה שיצר תפיסה שאותה הוא כינה ה"רוח הרפאים במכונה" המכוונת לרעיון שיש איזה תודעה שפועלת במקביל בנפרד ובתוך הגוף. לפי הסרטון אשר מביא קטעי ארכיון היסטוריים של לוחמה פסיכולוגית מבוססת, הכוונה נראית לאמצעי התקשורת החדישים, ולבינה המלאכותית והאלגוריתמים שמפעילים את הרשתות החברתיות ורשת המידע איתה אנו נמצאים ביחסי גומלין יום יום שעה שעה.

לא נשקר, שמחנו לראות בסרטון את השימוש ברוח הרפאים של קוקו הליצן מסרטון השילגייה של בטי-בופ הקלאסי.

היה זה ניטשה שטבע את האימרה ״רעיונות המשנים את העולם מגיעים על רגלי יונים״. כך חוויית הרשת שלנו נתונה להרבה סוגסטיה ומניפולציה עדינה שיוצרת מגמות. כתבנו רבות על ההבנה הזאת בגישת שליטת התודעה של המודיעין האמריקאי, אשר עבר מאמצעים אגרסיביים בMK-Ultra לאמצעיים הרבה יותר עדינים שניתנים ליישום על אנשים בהכרה מלאה. מבצע לוחמה פסיכולוגית מוצלח מאוד לאחרונה היה מבצע קיו אנון למשל.

רק לאחרונה, המשרד לביטחון פנים הקים לוח למניעת "דיסאינפורמציה" מחו"ל. וזה אחרי הרבה זמן שרוסיה עושה להם בית ספר. כאשר טראמפ עשה לא מעט מאמצים לנסות לנטרל אותם כולל מתקפת סייבר על המרכז לחקר האינטרנט הרוסי וחוות הטרולים שלהם. טראמפ עצמו מנסה עד היום לנטרל את הדהמורליזציה שרוסיה עושה, כיום בעיקר לימין כפי שהם עשו לסטודנטים שמאלנים בוייטנאם, על ידי עצרות שמעלות את המורל והגאווה האמריקאית.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *