May 20, 2022, 8:10 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

https://hebrewnews.com/article/47702

בכניסה לפנסילבניה מניו-יורק על כביש 84 בוהק שלט ניאון ועליו דיוקן של ג'ינג'ית דמויית המלכה אליזבת' (רק שפרצופה אינו אנגלי, אלא בעל חיוניות הולנדית) המבשר לבאי המדינה הצפון-מזרחית כי בעיר אלנטאון בת 120,000 התושבים מתקיימת תערוכה של רמברנדט.

במקביל, ברדיו אני מוזהר מהשתלטות קומוניסטית זוחלת על ארה"ב.

השדרן מצטט מסקנות של מחקר על תולדות הקומוניזם הסובייטי, בו נטען כי הבדיות והשקרים שמערכת התקשורת והחינוך הקומוניסטית סיפרה לנתיניה לא נועדו לשטוף את מוחם, לעורר בהם צייתנות, או לשלוט בתודעתם, אלא דווקא להשפילם.

הרמתי גבה.

להשפילם דווקא?.

על פי המחקר מתברר כי השפלת האינטלקט הייתה שיטה לניטור רגשי הכבוד העצמי שאיפשרה לשליטה.

למעשה, ההשפלה איפשרה וויסות מחדש של מערכת החיים.

המיתוס הפוליטי-מוסרי, בתא הוידוי החילוני של האשמה, הפחד, נוצר באמצעותה.

ובכל זאת, מה הקשר בין השקר המתמשך, להשפלה? ואיך הקשר פעל?

"מטרת הדיסאינפורמציה הייתה השפלה, שכן רק היא יכלה לגרום למעמד המשכיל לאבד את סטנדרט הכבוד, ההגינות, והיושר העצמי, ולייצר מתוכו את הרוע שאנו מכירים", וואלה.

ישנו מתקן שעשועים בפארק ה-Six Flags בניו ג'רזי, העונה לשם Kingda Ka

האופן בו מתקן זה עובד הוא שקרון הרוכבים על רכבת ההרים נורה למעלה במהירות מטורפת כמו טיל עד שהוא נעצר בפסגה.

בשלב זה הוא מתחיל לנסות במהירות איטית ביותר למשך 7 שניות על ציר באורך 25 מטרים,

(בהם ניתן להשקיף כמעט עד מנהטן), לאחר מכן מתרחשת הצניחה החופשית.

אמריקה נתונה פחות או יותר באותן שבע שניות, וכול בעל היגיון בקרון, מבארי וויס הליברלית המקוננת על "עליונות לבנה במתמטיקה", ועד גלן גרינוואלד הליברטריאן הדמוקרטי הכותב על "משטרת השפה", כבר מודים כי הנפילה ההולכת וקרבה כאן. וכן אפילו מעבר (אם יכול להיות בכלל) לגניבת בחירות.

ההבדל, היחיד בין מתקשן השעשועים והמציאות, היא שבמציאות חלק מאלו החולקים עימנו קרון, הם גם מתכנני ומחישי הנפילה, בעוד אחרים מבקשים למנעה – כאשר הן במציאות והן במטאפורה נפילה זו בלתי נמנעת.

הבדל אחר הוא שבמתקן הנפילה בטוחה, במציאות האמריקנית הנפילה מסמנת כמובן את התרסקות הדולר והקוהיזיה הלאומית שלאחר גניבת הבחירות, והמשבר הכלכלי הקרב.

אחת הסיבות שתמכתי ועודני תומך בדונלד טראמפ הייתה שהוא היה היחיד מאז תיאודור רוזוולט שפיקד על מנגנון ההפעלה של המתקן והודיע כשמשהו לא עבד נכון.

הנפילה של כל ציוויליזציה היא עניין של זמן, ישנן כאלה שנמוגות אט-אט כמו האימפריה העותמאנית, ישנן כאלה שקורסות בפתאומיות מפוארת כמו האימפריה המונגולית, וישנה את אמריקה, שמשלבת בין אלה ואלה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *