May 13, 2022, 3:52 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מצעד הפדופילים ההוליוודי נמשך.

שחקנית הקולנוע הבריטית זארה פיתיאן – שהופיעה בשובר הקופות ההוליוודי "דוקטור סטריינג'" שיצא לאקרנים לאחרונה, נמצאה אשמה בטיפוח והתעללות מינית בקטינה יחד עם בעלה ויקטור מארק. בעלה גם נמצא כי התעלל מינית בנערה אחרת בנוסף.

ה"טיימס" מדווח כי פיתיאן, בת 37, נמצאה אשמה ב-14 עבירות מין בבית המשפט בנוטינגהאם קראון ואילו בעלה, בן 59, נמצא אשם ב-18. בית המשפט שמע שהזוג נפגש כשמארק. היה מדריך לאומנויות לחימה של זארה, והיא המשיכה לקריירה מצליחה באומנויות לחימה, כאשת פעלולנות וכשחקנית.

ההתעללות החלה לאחר שפיטיאן השקתה את הילדה עם רום ושאלה אם היא רוצה "לשחק אמת או חובה" עם בעלה. ה-BBC מדווח לאחר התקרית הראשונית, בני הזוג התעללו בילדה עד פעמיים בחודש במשך שלוש שנים תוך שהם דחקו בה "לא לספר לאף אחד". הקורבן – כיום מבוגרת – סיפרה לבית המשפט שעברה התעללות בערך 20 פעמים בין 2005 ל-2008. חלק מהמפגשים צולמו, לדבריה.

סרטי פנטזיה של הוליווד הם כר פורה עבור פדופילים לעשות ״טיפוח״ (grooming) לילדים רבים שרוצים להיות קרובים לכוכבים ולסיפורים הבדיוניים שממלאים את עולמם הפנימי. כך הסט של הוליווד הופך למקום המושלם לכל פדופיל ואנשי סחר בילדים של האליטות. את הדברים סיכם היטב השחקן הראשי, אלייג׳ה ווד, משר הטבעות:

"ברור שמשהו משמעותי התרחש בהוליווד. הכל היה מאורגן. יש הרבה צפעים בתעשייה הזו, אנשים שיש להם רק את האינטרסים שלהם בראש", אמר. "יש חושך… מה שמציק לי במצבים האלה הוא שהקורבנות לא יכולים לדבר בקול רם כמו האנשים בעלי הכח. זו הטרגדיה של הניסיון לחשוף מה קורה לחפים מפשע: אפשר למחוץ אותם, חייהם נפגעו באופן בלתי הפיך".

"אם אתה תמים, יש לך מעט מאוד ידע על העולם ואתה רוצה להצליח", המשיך. "אנשים עם אינטרסים טפיליים יראו אותך כטרף שלהם. מה שמרגיז אותי במצבים האלה הוא שהקורבנות לא יכולים לדבר בקול רם כמו האנשים בעלי המעמד".

דבריו מצטריפם לחשיפות הגדולות של השחקן קורי פלדמן אשר בעצמו היה קורבן לתעשייה.

הדבר דומה לספת הליהוק של המפיקים ההוליוודים, סוד גלוי לכל התעשייה שהשקט גונן עליו, עד שהתפוצצה פרשת Metoo והארווי ויינשטיין, גדול הטורפים בתעשייה נכנס לכלא. התנועה הפכה לא מעט לרעילה כנגד אנשים רגילים שאינם חלק מהתעשייה, אך הצליחה לשבור את אחד ממעגלי השתיקה החזקים בהוליווד. השאלה היא מה יידרש והאם יהיה אפשר לעשות אותו הדבר בנוגע לבעיית הפדופיליה שם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *