החניכה של בימבו – רזי הבו בו ביבופ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

את המחלה שלי על סרטים מצויירים רובכם מכירים. אז הנה אחד הסרטונים הקצרים היותר מפורסמים בכלל, היישר מאולפני פליישר, Fleischer Studios, (נו… האולפנים שיצרו את בטי בופ…בו-בו בי בופ!), סרטון קצרצר שיצא ב1931 בשם "החניכה של בימבו" (Bimbo's Initiation).

הסרטון כולו עשוי באווירה של סיוט סוראליסטי וזכה אף להגיע למקום ה37 מתוך 50 הסרטים המצויירים הטובים של כל הזמנים ב1994. המבקרים טוענים שמדובר בסרטון האפל ביותר של אותם אולפנים, ואחד היוצרים, ג'ים וורדין, טוען שהסרטון הניח את התשתית לפילוסופית החיים שלו. אכן, גם במבט ראשון וגם כאשר מתבוננים בסרטון בעיון, ניתן להרגיש שיש כאן יותר מסתם סרטון מצוייר רגיל.

ראו את הסרטון לפניי שתמשיכו לקרוא, כיוון שכל ההמשך הוא פשוט מאוד ספויילר, ולא יהיה מובן. מדובר בסרטון קצרצר, ומשעשע להפליא, בהחלט יצירת מופת.

בימבו הוא דמות מצויירת דיי רגילה, המוצגת בסרטון כמו כל שאר הסרטים המצויירים שהחלו בתחילת המאה ה20, כחיקוי של הופעות המינסטרל הידועות מהמאה19-תחילת20 בהם לבנים היו צובעים עצמם בשחור ובביגוד של כובע צילנדר וכפפות לבנות (כמו בלשכות המאסוניות) והיו שרים רוקדים ועושים מערכונים המתארים את ההוי של האוכלוסיה האפרו אמריקאית בארה"ב, ובמיוחד זאת של העבדים בדרום. עניין זה חשוב עד מאוד כאשר מבינים את תפקיד הסקוטיש רייט בנסיון לשמר את העבדות בדרום בזמן מלחמת האזרחים בארה"ב. כל הגדולים לרבות מיקי מאוס של דיסני הושפעו מאוד מאותם מופעים ורצו לייצג אותם בדרך זו או אחרת בסרטים המצויירים שלהם. במובן מסויים אותם מופעי מינסטרל היו הסרטים המצויירים הראשונים בהיסטוריה.

עניין הלבנים (רבים מהם יהודים) המתחפשים לשחורים כדיי לעשות הצגה מתואר בסרטון של BIMBO בכך שאנו נתקלים באחווה סודית שנראת כאחווה של שחורים (ממש סוג של כושי סמבו, אגב, כושי סמבו היה שם של אחד מסוגי דמויות המינסטרל אשר חזרו על עצמם מהצגה להצגה, כמו גם ביג מאמא, ועוד שמות מוכרים), ובסיום הסרט מתגלה שהם כולם בעצם בטי בופ לבנה מחופשת (ובטי בופ מוצגת בסרטים כיהודיה! אביה מוצג עם כיפה, והמבטא שלה מבטא יהודי-יידישי וכו', ראו הערה #3).

לאחוות הסודיות ובמיוחד אלה שהתעסקו עם סרטים מצויירים, AMORC, והשריינרים, יש ממש קטע עם האופי האומנותי של השחורים, והם אף ע"י האומנות שלהם במאה ה20 הצליחו להכניס דרך אותם ערוצים (מופעי ג'אז, מינסטרל, סרטים מצויירים, קולנוע) אומנות שחורה לציבור האמריקאי. לעניין זה דוגמאות רבות, אך בעיקר בולטות, כגון אל ג'ולסון (חבר קרוב מאוד של וואלט), בונה חופשי ידוע ושחקן הBlackFace הידוע בכל הזמנים (הוא היה יהודי שצבע את עורו לשחור והופיע בקטעי ג'אז של מוזיקה שנחשבה אז "שחורה"). ג'ולסון ידוע כמי שעזר מאוד לשחורים להכנס לתעשייה, וסרטו Jazz Singer, אשר הופק בידי האחים וורנר היה מהפרוייקטים המכוננים של האולפן (מדובר היה בסרט שחור לבן הישן הראשון עם פסקול מוזיקלי שבו גם הדמויות מדברות בקול ולא דרך כיתוב).

(AMORC= Ancient mystic order of the rosicrucians = המסדר העתיק המיסטי של צלב-הורד)

(תזכורת:ג'ק וורנר המפיק ויוצר הסרט "זמר הג'אז" כידוע היה יהודי חבר בשריינרים של הסקוטיש רייט המאסוני, זה מבלי להזכיר שהמדובב של כל-כל-כל הדמויות המצויירות הידועות אשר בין היתר באו לחכות את מופעי המינסטרל וקיבלו מהם השראה, היה מל בלנק, גם הוא יהודי חבר בשריינרים. ראו הערה#2 סוף הפוסט, שם ישנו קטע אחד מיניי רבים של באגס באני בהפקת ג'ק וורנר ודיבוב מל בלנק מבצע מופע מינסטרל את השיר "דיקסי" המשוייך לדרום במלחמת האזרחים, להיט מינסטרל המדבר על עבד שחור שמתגעגע לעבדות בשדות הכותנה בדרום לאחר שברח צפונה).

אל ג'ולסון

הסרט "זמר הג'אז" בכיכובו של אל ג'ולסון מגולל סיפורו של יהודי אשר רוצה לעזוב את מסורת החזנות בבית הכנסת של משפחתו ולהופיע במופעי מינסטרל כשהוא צבוע בשחור, רעיון מאוד סימבולי, אשר גם כן מתקשר את סמל הפיכת העופרת לזהב של האלכימאים. האפותיאוסיס(הארה) של הדמות בסרט היא במעין רמיזה לניהליסמוס כולל, כאשר אביו החזן מת ביום המופע שלו, יום כיפור, והוא מחליט ללכת לשיר במקומו את "כל נידריי" התפילה אשר מורידה ממנו את כל הנדרים הקודמים שהיו לו, ומאפשרת לו לפרוץ אל החלום שלו בסוף הסרט.(ישנם טענות של חוקרי קונספירציה, עם נטייה אנטישמית כמובן, אשר גורסים כי "כל נידריי" בגרסה מסויימת קיים בלשכות מאסוניות בדרגות גבוההות כסוג של דרך להוריד מהחניך כל התחייבות קודמת שהיית לו לפני שנכנס ללשכה, ובכך להפוך אותו לחניך מסור ב100% למסדר, לא הצלחנו לאשש את זה ממקור אמין).

(שאלה להרהר בה: מה זאת התמה המרכזית הזאת של יהודים מאחוות סודיות מחופשים לשחורים כדיי לבדר לבנים?
זה סוג של, אם חושבים על זה, אנוסים! אנוסים המסתירים זהותם היהודית בתוך תחפושת אחרת, דבר שהשבתאים לקחו מהאנוסים ופיתחו כחלק מהותי בפילוסופית החיים שלהם בפירוש הקבלה הלוריאנית של "כניסה לקליפות" ו "הוצאת ניצוץ הקדושה". השריינרים בסקוטיש רייט מתגאים בהיסטוריה שהם מגיעים מכת סופית מוסלמית בשם הבקטשיה, היכן ששבתאי צבי מייסד השבתאות התאסלם והפך לאנוס בעצמו ופיתח את התורה השבתאית. לימים התורה השבתאית עברה לאילומינטי הבווארי באירופה דרך השבתאי משה דוברושקה מנהיג הכת, ראו "בונים חופשיים ויהודים" של פרופ' יעקב כץ. ואם הזכרנו את האנוסים שברחו לקאריביים, אחת הסברות הידועות ביותר על "כל נידריי זה שזאת תפילה שפיתחו האנוסים)

וואלט דיסני היה החניך לשכת די-מולאיי של הבונים החופשיים (על שם ז'אק די-מולאי מנהיג הטמפלרים שנרדף והוצא להורג על ידי קנוניה של המדינה(מלוכה)-כנסייה(דת קתולית) ביום שישי ה13 (כן זה משם…) בחודש אוקטובר (על October surprise כבר שמעתם?). כאשר דיסני ראה את הסרט "זמר הג'אז" הוא כל כך התרשם שהוא החליט לעשות משהו ייחודי משלו, וכך יצר את מיקי מאוס (ראשי תיבות MM = 1313, דיסניוורלד יושב באורלנדו רחוב אנהיים 1313). מיקי מאוס היה אמור להיות בסגנון של הסרט "זמר הג'אז" ומופעי המינסטרל, וכך וואלט עיצב את דמויותיו (עם הכפפות, הריקודים, השירים וכל היתר). שמועות רבות של ועדי עובדים ראדיקליים בהוליווד הופצו כנגד דיסני עם השנים שהוא גזען, אך אי אפשר להתעלם מכמה שהוא עזר לאנשים כגון לואיס ארמסטרונג. ארמסטרונג עצמו גם חבר בKnights of pythias עוד אחד מרשת הארגונים שחברים בהם הרבה מאסונים עם אותו סוג של פולחן, ומייחסים לו שהיה חבר באחד מלשכות הפרינס-הול של הבנייה החופשית, אך מה שמוזר הוא שמייחסים לו לשכה שאין רישום לקיומה עם השם שטוענים, אך כן יש לשכה בעלת אותו מספר סידורי באותו מקום, וייתכן שאכן היה חבר באיזה לשכה מאסונית לא בדיוק רשמית, על כך ראו הערה #1.

לימים היה זמר ונגן ג'אז שחור מהחשובים ביותר בהיסטוריה אשר בא לשמר בסגנונו המוזיקלי עד מאוד את מורשת המוזיקה והאנימציה של וואלט דיסני, Sun-Ra (אם תבדקו, תגלו שכמעט כל המוזיקה המודרנית שאנו מכירים כיום, שואבת את ההשראה שלה בהשתלשלות עד לSun-ra). סאן-רא היה גם חבר ב Knight of Pythias, מקורב עד מאוד לבנייה החופשית השחורה (גם דרך אלייז'ה מוחמד, השריינר השחור הידוע ביותר מייסד אומת האיסלאם) ואשר בשיריו והופעותיו וסרטוניו שילב הרבה מרעיונותיו אשר היו מכלול של התעסקות בקבלה, בנייה חופשית,נומרולוגיה ועוד, וכמובן שSun-ra אינו שמו האמיתי, אלא שם במה אוקולטי שיצר לעצמו.

עוד אומן שחור ידוע מתחילת המאה ה20 שהיה בדרן ידוע ביותר באותה תקופה במופעי Black face מינסטרל היה ברט וויליאמס, אשר אפילו הצליח להצטרף לסקוטיש רייט של הבונים החופשיים יחד עם חברו להופעות, ועוד לסניף של הלבנים שלא הפלה שחורים באותו אזור כמו בשאר ארה"ב שם ההפרדה נהוגה בקפדנות עם לשכות לשחורים בלבד ולבנים בלבד (יש לציין שהם עוזרים זה לזה בשמירה על הפולחן והביגוד וכו', ראו #2).

אז מה בעצם היה כאן? איך מצד אחד יש לנו את וואלט דיסני, הידוע כאנגלופיל המעלה על נס את הגזע האנגלו-סכסי (על זה כל העניין במלך האריות רבותיי), וכמו כן חברים במסדר השריינרים של הסקוטיש רייט אשר בזמן מלחמת האזרחים פעלו למען הדרום לשימור העבדות דרך ראש הסקוטיש רייט אלברט פייק (ראו כתבה שלמה בנושא בהערה #2)? (כמו כן פייק עצמו כתב על פולחן האינדו-ארים, הגזע הארי מקור האנגלוסכסים גם, אשר אותם הוא מתאר כגזע הרוחני ביותר, דבר שרווח בסקוטיש רייט, שוב ראו הערה#2). ייתכן עד מאוד שאותם אחוות ראו משהו באותם שחורים עבדים שאיתם התנהלו יחד, עוד מהימים שהסקוטיש רייט התפתח אצל יהודים קבליסטים בקאריביים עם עבדים שחורים שיובאו לאזור, והם החשיבו את אותו גזע שחור עם איכות מאוד מיוחדת אשר יש לה איכויות בידוריות שהאדם הלבן פשוט אינו מסוגל להוציא מעצמו באותה רמה.

(על היהודים הקבליסטים שפיתחו את הסקוטיש רייט בקאריביים, לשם הגיעו באמצעות מסדר הטמפלרים איתם היו בקשר כמה מאות שנים קודם לכן ראו:

הלילה קוראים יקרים אנו חוזרים אל הפיראטים האנוסים בעולם החדש שהפכו לימים לפיראטיים הקשוחים ביותר בהיסוריה שניהלו רשת אחו…

‎Posted by ‎קונספיל‎ on‎ יום שני 26 אוגוסט 2013

 

אישוש אפשרי לדברים אלה אנו מוצאים בשני מקומות. האחד הוא קבוצות הבנייה החופשית והשריינרים של פרינס-הול, השחורים. אחד מהקבוצות הפוליטיות שהקימו הם אומת האיסלאם (אלייז'ה מוחמד השריינר, ונובל דרו עלי, מי שרוצה עוד מידע לפנות באישי, יש לנו מלא מאמרים בעברית על כל מה שנכתב פה), אשר כיום עומד בראשה לואיס פארחאן שעד היום נותן הרצאות בלשכות של שריינרים .פארחאן מסביר בהרצאה על השריינרים אשר נציג פה בפוסט בעתיד, על כיצד אחד הסודות של השריינרים הוא האדם השחור בעצמו, והוא כמובן מלהיט ומעצים את הדברים עם רטוריקה של מתח בין גזעי כחלק מהאג'נדה שלו, אך אם קצת מנמיכים את הטונים, מבינים שהוא מדבר על כך שהלבנים ראו בשחורים איכות מסויימת, ושהסקוטיש רייט והשריינרים הלבנים ניסו לשמר אותם בעבדות כדיי לשמור ולשלוט באותה איכות שיש רק לשחורים, וכנראה במובן האזוטרי למורים (ראו הערה #4). אומת האיסלאם היא בעלת שלוחות רבות בתרבות ותעשיית המוזיקה והקולנוע השחורה בארה"ב לרבות הבמאי השחור הביקורתי הידוע ביותר, ספייק לי (משמרות "אומת האיסלאם" שומרים על הפקות הסרטים שלו במקום חברות שמירה רגילות או המשטרה). ספייק לי טוען בסרטו Bamboozeled באופן ביקורתי, כיצד כל תעשיית ההיפ-הופ מהזרם המרכזי הממומנת ומנוהלת על ידי אנשים לבנים עשירים בתעשייה המשתמשים בקליפים נוצצים ומבדרים של שחורים, בעצם משחזרים את אותו רעיון של הופעות הBlackface מינסטרל בימינו אנו. האחים וורנר, ודיסני הם בעלי מניות ונתח גדול בתעשיית המוזיקה להזכירכם.

עוד מקור מעניין להרהר עליו בנושא זה סרטון שוואלט דיסני עשה בעצמו. (נמצא בהערה #5). בסרטון ישן זה,Mickey Mouse: Trader Mickey, מ1932, (וזכרו מאיפה הוא שאב את ההשראה למיקי מאוס), רואים את מיקי מגיע עם כלבו פלוטו לאי של קאניבלים שחורים לא מתורבתים אשר רוצים לאכול אותו. לפתע הם מגלים את כליי המוזיקה שיש במזוודות של מיקי מאוס ומתחילים לנגן בייחודיות שלהם מבלי להכיר טכנית את הכלים, וכך יוצרים סימפוניה שבטית גרובית, מאט ג'אזית, של מוזיקה יחד עם מיקי מאוס, ויוצרים שפה משותפת של מוזיקה.

מתחילים להבין את העניין?

בכל מקרה, חזרה לסרטון איתו התחלנו.

מדהים לראות כיצד החניכה של BIMBO בסרטון המרכזי של הפוסט מתחילה עם… מיקי מאוס אשר מפיל אותו מטה מטה מטה אל מנהרה שם הוא פוגש בחבורת השחורים, שהם בעצם כולם בטי בופ היהודיה מחופשת אלייהם. עכשיו הנפילה היא תמיד התחלה של החניכות בבנייה החופשית והרוזקרושנס האלכימאים. (לא סתם מתחיל כך אליסה בארץ הפלאות, מאורת הארנב).

ציטוט:

"בניה חופשית ואלכימיה

ליאון זלדיס

סגן נשיא גדול כבוד – הלשכה הגדולה למדינת ישראל
נשיא כבוד לאורך ימים – לשכה לה פרטרנידד מס’ 62

….

אמרתי שטקס התחילות הראשון רווי סמלים אלכימיים. הטקס מתחיל בחדר ההרהורים. חדר קטן, כולו שחור, כאילו המועמד נמצא בתוך האדמה, וזה שלב ראשון של טיהור החילוני, על-ידי האדמה. בחדר מוצא המועמד גולגולת, צלוחית של מלח, צלוחית שנייה של גופרית ועל הקיר ציור של תרנגול, המקודש לאל Hermes-Mercury . כלומר, בחדר נמצאים כל שלושת היסודיות האלכימיים: גופרית, כספית ומלח.

על הקיר יש גם מספר שלטים. אני מתמקד רק באחד: כתובה בו מילה אחת בלבד: VITRIOL. זה שם עתיק למלחים שונים של חומצה גופריתנית, אך היא בעצם משהו אחר, נוטריקון של משפט הבא:
VISITA INTERIORE TERRA RECTIFICANDO INVENIES OCULTUM LAPIDEM,
כלומר, תבקר בתוך האדמה ועל-ידי טיהור תמצא את האבן הנסתרת."

וזה בעצם הפרשנות האלכימאית לקבלה הלוריאנית של כניסה פנימה אל תוך הקליפות ושם לשחרר את ניצוצות הקדושה, מה שהשבתאים לקחו מאוחר יותר באופן חברתי פוליטי ניהליסטי, של כניסה לתוך מערכת חברתית דתית, פוליטית, וכו', ושחרור משם ניצוצות הקדושה, כלומר הבאתה של אותה מערכת חברתית תרבותית לניהליזם ההרסני מבפנים. (לא במקרה התנועה הרפורמית מקורה בשבתאות, ע"ע פרופ' גרשום שולם).

נמשיך הלאה, ואתם בטח כבר מתחילים להבין כמה מעמיק סרטון מצוייר כל כך קצר ופשוט יכול להיות.

BIMBO, מגיע לאחווה המדוברת, ואכן שם הסרטון הוא ה"חניכה של בימבו", החניכה שלו לאחווה הסודית, ואיזה אחווה? גם זה עניין מעניין מאוד, ולא במקרה ראינו את מיקי מאוס ממש רגע לפני.
ראש המסדר אומר לבימבו:
"By the Mystic Order Of the Koo-Koo-Ma-Hatcha"
מעניין שלאחר שהיה חבר באחוות די-מולאיי המאסונית, וואלט דיסני נהיה חניך באחוות AMORC, ראשיי תיבות לAncient Mystic Order Of The Rosicrucians, שם מסדר באותו משקל. אפשר אוליי להתפלפל קצת על המשך השם, קו-קו זה כבר ציפור קוקיה, שיגעון, הטצ'ה זה מלשון האטצ',(HATCH), לבקוע מביצה, הביצה סימלה את התהליך האלכימאי אשר לפי האלכימאים מתבצע בתוך בקבוק, או תנור, כך בתוך הביצה נוצר האפרוח. והMA, זה דומה לאחת מהמילים של הבונים החופשיים (Ma-Ha-Bo-Ne = מה-ה-בונה), "מה" זה גם קיצור למהות, כמו בחכמה=כח-מה. אוליי יש כאן איזה שיגעון שבוקע מהביצה, אבל… זה כבר השערה שנזרקת רחוק, אם כי זכרו זאת בסוף הסרטון.

כפי שאתם רואים בתמונה של הפוסט, החברים באחווה כולם עם נרות שעווה על ראשם. התמה הזאת בולטת בסרטי דיסני, הבאנו למשל מפינוקיו, ומשלגייה, נרות על פסל של ראש דמות, כאשר בשני הסרטים ברגע שמכבים אותם, את הנר על הראש, הדמות הראשית הולכת לישון (ג'פטו ושלגייה), ומגיעים השומרים הרוחניים, אצל שלגייה זה הגמדים המעבירים אותה טרנספורמציה מנערה לאישה, ואצל ג'פטו זה המלאכית שמעירה את פינוקיו לחיים. מדובר בסוג של משל, כאילו לאמר שהכניסה למקומות הרוחניים היא כאשר מכבים את המחשבות, את המיינד, את התפיסה המצומצמת של התודעה שמגדירה דברים בתבניות (תחשבו זן, בודהיזם).בפינוקיו הדבר קורה כאשר ג'פטו מכבה את האור, והצרצר מתקשה לישון בגלל כל השעונים של ג'פטו (הדמיורגוס למי שמבין) שעושים רעש ומתקתקים כמו מכונה משומנת, ואז הצרצר צועק "שקט!" והם נכבים, הוא נרדם, ומגיעה המלאכית.

שימו לב שראש המסדר אשר גם לו נר על הראש, כבוי, מחזיק מטה עם סוג של גביע ריק, מאין הרמז לגביע הקדוש של הטמפלרים. על עניין הגביע הריק בתחילת החניכה הקשיבו לפודקאסט האחרון שפרסמנו.

מהלך החניכה של BimBo הוא מעניין ביותר. החניכות של הבנייה החופשית ושל המסטריות בכלל נשענים על חניכות הקדומות אשר היו בעבר הרחוק הרבה מעבר לרק מחזות בלשכה כפי שהם בעולם המודרני שלנו כיום. מחזות החניכה בימינו מעבירים את החניך חוויה לפעמים אף מאוד אינטינסיבית, ולפעמים המחדירה בו אימה כדיי לעורר בו מחשבות ורעינוות פנימיים מסויימים (דבר דומה קורה לבימבו בסרט כאשר הלב שלו יוצא החוצה מרוב אימה). בעבר הרחוק החניכות של המסטריות של יוון ומצריים ובבל היו כרוכים במבחני אומץ של ממש, מכשולים, מבוכים, חיות וכו'. אם אתם מחפשים דוגמא טובה, אז תחשבו אינדיאנה ג'ונס שנכנס למקדשי החניכה העתיקים, בעקבות ארון הברית-גביע הקדוש -שיווה שאנקרה- וכו' (כולם מסמלים אותו דבר, הארה, אבן הפילוסופים), ובתוך אותם מקדשים אינדיאנה נאלץ להתקל במבחני אומץ ומכשולים ומבוכים מסוכנים*, שהיו בעצם מבחני החניכה בעולם העתיק, ואשר בעולמנו מאילוצים כאלה ואחרים כבר לא מתקיימים. מעניין לציין בהקשר זה חניכה מאסונית בארה"ב לפניי כמה שנים שנסתיימה בכך שבונה אחד נורה למוות כחלק מאיזה סוג של חניכת מבחן אומץ: ראו [Mason fatally shot in initiation ritual By The Washington Times—Tuesday, March 9, 2004].

* (דומה ל"ספרות ההיכלות" המיסטית -טרום-קבלית ביהדות, וכבר דיברנו רבות על הזיקה בין שפילברג לאותה ספרות)

כמו כן ניתן לראות את בימבו משחק עם אש לאורך החניכה, וכמובן האש, האנרגייה הפאנתאיסטית פאגנית שניטשה כינה הרצון לעוצמה, שאליפז לוי כינה האור האסטראלי, שהנאצים כינו "וריל", ושפייק ואליפז אף מכנים את אותו כוח ה"שטן" שעליו החניך לומד למשול בחניכות שלו, ממש כמו הForce של הג'דיי. (כל הציטוטים פה: https://conspil.com//?p=918)
חלק מאותם אחוות הריי נקראים "הפילוסופים של האש".

אז כמובן בסרטון של BIMBO יש גם את הרצפה המשוחמטת שיש בכל לשכה מאסונית. והסצנה הכי נוצצת מבחינה סמלית היכן שבימבו נתקל בכמה דלתות. אחת עם סימן הגולגולות והעצמות (כבר מזכיר את האחווה המאסונית הידועה מאוניב' ייל שחברים בה משפ' בוש, ג'ון קרי, ועוד), אך מעבר לכך סמל זה הוא סמל של הטמפלרים המסופר באגדה על האביר מצדוניה אשר אהבת חייו מתה והוא מנציח אותה בסמל המסמל את עץ החיים, הגולגולת והעצמות, שמסמלת גם את מותו של הרב בונה חירם אביף מהאגדה המאסונית. (לחדשים… זה סיפור מעמיק בפניי עצמו כל עניין הגולגולות והעצמות, לעת עתה עד שנעשה פוסט פרטני, זכרו שהוא קשור בטמפלרים). כמו כן אחד מהסינרים הידועים של הבונים החופשיים בו השתמשו בעבר, בדרגת הטמפלרים נשא את סמל הגולגולות והעצמות. אך מה שמדגיש את הקשר לטמפלרים הוא המספר כמובן 13 באותה סצנה על הדלת השנייה. על מספר 13 דיברנו קודם לכן בהקשר הטמפלרי לעיל, 13 = M. כאשר בימבו פותח את דלת 13, הוא רואה שלד מדבר בטלפון ואומר "הלו מאי?" – MAY, ה1 במאי, May Day הוא היום בו נוסד האילומינטי הבווארי. (13 בגימטריה זה אחד, א=1 ח=8 ד=4, וזה מסמל…גם זה פוסט בפניי עצמו…)

לאורך כל הסרטון שואלים את בימבו אם הוא רוצה להיות חבר באחווה, והוא מסרב תמיד, עד שהוא רואה את בטי בופ שמציעה לו להצטרף. יש עניין בכל הסרט שלא ממש הצלחנו לפענח, וזה שבימבו לאורכו ובאפותיאוסיס שלו בסופו יחד עם בטי בופ, מתופף על התחת שלו והיא על שלה (ואחד על השני). מה זה אומר?

לא, באמת,
מה זה אומר?
לא ממש מובן…
(ואי ההבנה גם הוא סוד… בפוסט עתידי >=| )

זהו לעת עתה.
לילה טוב,
ואלה שמעוניינים, יש מפגש ביום שלישי ב20:30.

 

הערות:
——–
#1
The Masonic Philatelic Club Magazine, Issue No. 72, April 1996. p. 23, acting editor, Maurice Beazley. Excerpts from letters received from W. Bro. Joseph A. Walkes, Jr. [founder and president of the Phylaxis Society] regarding Louis Armstrong belonging to a masonic lodge. The first, dated 1992, reads:
"…no such Lodge under the jurisdiction of the Prince Hall Grand Lodge of New York under the name of Montgomery Lodge No. 18. There is a Hiram Lodge No. 18, and this jurisdiction does not assign the same number twice to any other Lodge in it’s history."
In a subsequent letter received by Maurice Beazley in 1996, Bro Walkes writes:
"Armstrong may have very well belonged to one of the many "bogus" groups operating in New York City, and there are scores of them, at least six Grand Lodges, none recognized by the Prince Hall Grand Lodge, he was not a member of the regular Prince Hall family."

 

#2
הכתבה המלאה באותם נושאים המפנים להערה זאת:

בשבועות האחרונים התשקורת המרכזית מהפנטת את כולם עם המקרה של טרייבון מרטין וזימרמן, וכל היום מנסה לדחוף לראש שמדובר בעניי…

‎Posted by ‎קונספיל‎ on‎ חמישי 25 יולי 2013

הסרטון של באגס באני במופע מינסטרל:
6:45, אמור לקפוץ לבד למיקום בסרט

#3
בטי בופ יהודיה

#4
פארחאן על השריינרים, השחורים והלבנים.

#5

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. כל נדריי תוקן לכל המאוחר בתקופת הגאונים , לא לאחר גירוש ספרד ע"י אנוסים