April 7, 2022, 4:15 am

הסרגל והמחוגה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מפגשים עם עב"מים הותירו אמריקאים עם כוויות קרינה, פגיעה מוחית ובמערכת העצבים, ואפילו "להריון לא מוסבר", כך לפי מאגר מידע עצום של דוחות של ממשלת ארה"ב שהתפרסמו לאחרונה באמצעות בקשה לחוק חופש המידע (FOIA). (לקוח מרוטר)

מאגר המסמכים כולל יותר מ-1,500 עמודים של חומר הקשור לעב"מים מתוכנית Advanced Aerospace Threat Identification Program (AATIP) – או בעברית 'תוכנית מתקדמת לזיהוי איומי תעופה מהחלל` תוכנית סודית של משרד ההגנה של ארה"ב שפעלה בין 2007 ל-2012. למרות שמעולם לא סווגה כסודי או סודי ביותר, AATIP נודע לציבור רק בשנת 2017, כאשר מנהל התוכנית לשעבר לואיס אליזונדו התפטר מהפנטגון ופרסם לתקשורת כמה סרטונים ידועים של כלי טיס לא מזוהה שנע בצורה לא הגיונית לכאורה.

זמן קצר לאחר שנחשף קיומו של ה-AATIP, הסניף האמריקני של הצהובון הבריטי The Sun הגיש בקשה ל-FOIA עבור כל המסמכים הקשורים לתוכנית. ארבע שנים מאוחר יותר – ב-5 באפריל 2022 – כיבדה סוכנות הביון ההגנה האמריקאית (DIA) את הבקשה בכך שפרסמה 1,574 עמודים של חומר לעיתון הסאן.

לפי הסאן, אוצר המסמכים כולל דיווחים על ההשפעות הביולוגיות של תצפיות עב"מים על בני אדם, מחקרים על טכנולוגיות מתקדמות כמו גלימות בלתי נראות ותוכניות לחקר חלל עמוק ולהתיישבות. חלקים מהמסמכים "הושחרו בחלקם" משיקולי פרטיות וסודיות, אמר ה-AATIP.

מסמך בולט מהאוסף הוא דו"ח שכותרתו 'השפעות שדה חריפות ותת-חריפות על רקמות אנושיות וביולוגיות', ממרץ 2010. הדו"ח מתאר פציעות לכאורה של "משקיפים אנושיים על ידי מערכות תעופה וחלל מתקדמות חריגות", שחלקן עשויות להיות "איום לאינטרסים של ארצות הברית", לפי המסמך.

הדו"ח מתאר 42 מקרים מתיקים רפואיים ו-300 מקרים ש-"לא פורסמו" שבהם בני אדם נפצעו לאחר מפגשים לכאורה עם "כלי רכב חריגים", הכוללים עב"מים. במקרים מסוימים, בני אדם הראו פציעות כוויות או מצבים אחרים הקשורים לקרינה אלקטרומגנטית, נכתב בדו"ח – חלקם נראה כאילו נגרמו מ"מערכות הנעה אנרגטיות". הדו"ח ציין גם מקרים של נזק מוחי, נזק עצבי, דפיקות לב וכאבי ראש הקשורים למפגשים חריגים עם העצמים הלא מזוהים.

לא ברור איזה סוג של תהליך בדיקה, אם בכלל, השתמש ה-AATIP כדי לחקור את המקרים לכאורה הללו. ה-סאן עדיין לא שיתף את התוכן המלא של דוחות שקיבל.

הדו"ח כולל גם רשימה של השפעות ביולוגיות לכאורה של תצפיות עב"מים על משקיפים אנושיים בין השנים 1873 ו-1994, שנערכה על ידי רשת עב"מים הדדית (MUFON) – קבוצה אזרחית ללא מטרות רווח שחוקרת דיווחים על תצפיות עב"מים. ההשפעות המדווחות של מפגשי עב"מים כוללות "הריון לא ידוע", "חטיפה לכאורה", שיתוק וחוויות של טלפתיה, טלפורטציה וריחוף.

הדו"ח מגיע למסקנה שיש מספיק ראיות "כדי לתמוך בהשערה שכמה מערכות מתקדמות ולא ברורות באופן מלא כבר פרוסות בארה"ב".

לפרטים נוספים, הנה הדיווח הראשוני של ה-סאן על בקשת ה-FOIA שלהם –

קונספיל: חשוב לקחת בחשבון את המאמר שלנו על חקר העבמ"ים והשפעתו על הציבור הרחב בקרב גורמי ממסד, סוג של אחד מה ענפים שיצאו מפרויקט MKultra.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *