April 12, 2022, 6:58 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דיווח של סקיי ניוז האוסטרלי. החקירה הפדרלית אל תוך העסקים של האנטר ביידן נמצאת בנקודת רתיחה וכתבי אישום נראים באופק. האנטר נמצא תחת חקירה של משרד המשפטים האמריקאי בענייני מס שהתחילה ב-2018. על פי פוקס ניו, ישנם עדים המזההים באימיילים הנמצאים בחקירה מישהו המכונה ״האיש הגדול״ כג׳ו ביידן בכבודו ובעצמו.

הדברים כבר נחשפו בעבר אצל טאקר קארלסון כאשר ראיין בשידור חי את טוני בובלינסקי אשר עבד יחד עם המשפחה בעסקים המפוקפקים שלהם. עוד שותף שלח לבובלינסקי שלא יזכיר את שמו של ג׳ו ביידן במפורש, על כן נראה השימוש במונח ״האיש הגדול״.

חלק מהחקירה גם עוסקת בעסקים של האנטר עם סין. הוושינגטון פוסט פרסם כי הוא קיבל מליונים מחברת אנרגיה סינית. בסין כמובן כל התאגידים נמתאים תחת שליטת המפלגה הקומוניסטית. לא מפליא אם כך לראות איך לאחרונה התקשורת מתחילה להודות בסיפור על המחשב של האנטר ביידן שהתגלה לפני הבחירות, ומפסיקים לאמר שזה היה דיסאינפורמציה רוסית, אלא סיפור אמיתי. כמו כן מעניין לראות את ביידן לאחרונה זוכה בהתעלמות בבית הלבן מול כל העיתונאים.

נראה מה יהיה.

נזכיר שאלה לא הדמוקרטים היחידים שמעורבים בשערוריות הקשורות לקשרים בלתי הולמים עם המשטר של המפלגה הקומוניסטית הסינית. נזכיר רק את דייאן פיינשטיין והנהג הסיני שלה שנחשד כמרגל סיני. או מה עם הדמוקרט אריק סוולוול שהיה לו רומן עם המרגלת הסינית פאנג פאנג?

בעוד הציר הרפובליקני של הממסד האמריקאי הולך בעצת הנרי קיסינג׳ר ללכת עם רוסיה מול סין, הציר הדמוקרטי לוקח את הצד של סין. אך התפיסה הזאת של לנסות לנטרל יריבים גאו פוליטיים על ידי ליצור סדרים עולמיים מלאכותיים נח על תפיסה הגליאנית של הפילוסופיה הגרמנית אשר מתנפצת אל מול המציאות פעם אחר פעם, אחרי שכיום רוסיה וסין נראה שהחליטו לעבוד יחד כציר אחד מול ארה״ב שהולכת ונחלשת.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *