April 11, 2022, 6:41 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רוסיה והדיפ סטייט האמריקאי מראים סימנים שהם הולכים ראש בראש עד כדי סכנה של מלחמה גרעינית. אך בדבר אחד הם שמחים לשתף פעולה, בלמכור חמישית מהאורניות של ארה״ב לרוסיה ולעזור לאיראן להפוך למעצמה גרעינית אזורית.

יש לנו מידע וודאי, חד משמעי, שבכירים רוסיים העבירו מיליוני דולרים לקרן קלינטון, שאמורה להיות קרן צדקה- וזאת כמובן בשעה שהילרי קלינטון עצמה מכהנת (!) כמזכירת המדינה של ארה"ב.

1. בשנת 2009, כאשר אובמה כיהן כנשיא ארה"ב, ה-FBI ידע כי רוסיה הצליחה להשיג אחיזה בחברה אמריקנית בתחום כריית האוראניום (חומר שכידוע שימושו הבלעדי הוא בניית כורים גרעיניים ופצצות אטום).

2. החברה ששמה Transport Logistics, העבירה 2 מיליון דולר לרוסיה- בניגוד גמור לחוק האמריקני האוסר זאת לחלוטין (שוב עקב החשיבות הספציפית של עניין האוראניום).

3. ה-FBI גם ידע כי בכירים רוסיים העבירו מיליוני דולרים לקרן התרומות של קלינטון, שהיא גוף פרטי- בשעה שהילרי קלינטון מכהנת באחד התפקידים הציבוריים החשובים ביותר- מזכירת המדינה. תפקיד שבין היתר אחראי על הסדרת היחסים עם רוסיה, וכל מה שקשור בגרעין האמריקאי. כבר כאן יש ניגוד אינטרסים מובהק.

4. כבר בשלב המוקדם ההוא, ה-FBI היה מודע לניגוד האינטרסים ולשורת הרווח שגזרו אותם בכירי ממשל רוסיים מהתרומות שהעבירו לקרן הפרטית של קלינטון.

5. משרד התובע הכללי נמנע מלהגיש אישומים או לחקור את הנושא, על אף שהמידע היה זמין בפניו. התובע הכללי באותו זמן היה אריק הולדר, מינוי של ממשל אובמה.

6. באותו זמן, ממשל אובמה והילרי קלינטון קיימו מגעים דיפלומטיים עם רוסיה במטרה "לאתחל את היחסים", משימה שאנחנו יודעים כיום שנכשלה ברובה. גם כאן- ניגוד אינטרסים מובהק.

7. בשנת 2010 אישר ממשל אובמה למכור חלקים מחברת Uranium One לסוכנות "רוסאטום", שהיא סוכנות גרעין רוסית. המהלך הזה העניק לרוסיה שליטה על 20% מהאוראניום שהיה בשליטת ארה"ב עד אותה נקודה.

8. ב-2010 כבר היו מספיק ראיות להגשת כתבי אישום. שום כתב אישום מעולם לא הוגש בנושא.

9. הקונגרס והציבור האמריקני לא נחשף למידע האמור, עד לשבוע האחרון.

10. רוברט מיולר עבד כמתווך העסקה, והFBI פעל להעלים את הראיות לכך.

ג'ון פודסטה מנהל הקמפיין של הילארי כתב מפורשות בתכתובות שפורסמו על ידי ויקיליקס, שעניין האורניום הוא הטיעון הכי חזק נגד הילארי בבחירות, על כן הם היו צריכים לייצר מסך עשן, ובפוליטיקה אחת הטכניקות היא לתקוף את היריב ולהאשימו בחולשות שלך,וזה הי התפקיד של רוברט מיולר בחקירות ״רוסיה״ המזוייפות.

האורניום הזה בידיים רוסיות, אך הספינרים בתשקורת הבולשביקית המרכזית מנסים לאמר כאילו אין כאן כל פשע ושגברת הילארי היא צחורה וטהורה וחסרת רבב, ושלא יקרה כלום עם האורניום, כי לרוסים אין רשות לייצא את האורניום מיבשת אמריקה, אבל הם משום מה בכוונה משמיטים שלחברה שנמכרה לרוסים יש מכרות לכריית אורניום בעוד מקום… ממש ליד רוסיה.. קזחסטן שיושבת לא רחוק מאיראן.

ותראו במה התבשרנו ב2017, איראן הלכה לקנות אורניום מקזחסטן בעזרת הרוסים.

ומה כעת?

מסמך של ממשלת ארה"ב מפרט כיצד חברות הגרעין הבכירות של רוסיה ישלשלו לכיסם מיליארדי דולרים כחלק מהסכם גרעין חדש עם איראן.
סנקציות על חברות אלה יוסרו כדי שיוכלו לבנות את התשתית הגרעינית של טהראן.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *