March 30, 2022, 7:17 pm

אתר קונספיל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

🔰 בקשה מעניינת שיוצאת מטראמפ לפוטין;

״תחשוף את המידע שאתה יודע על יחסיו של הנטר ביידן עם אוליגרכים במזרח אירופה (רוסיה- אוקראינה)״

בראיון לתוכנית הטלוויזיהJust the News ב-Real America's Voice ששודרה היום, ציטט טראמפ מהדו"ח של הסנאט משנת 2020 שחשף את הקשר המושחת בין האוליגרכית הרוסייה ילנה בטורינה אז אשתו של ראש עיריית מוסקבה לבין הנטר ביידן שסיפקה להנטר ביידן 3.5 מיליון דולר ללא סיבה ולא ניתנה תשובה מדוע?

״היא נתנה לו 3.5 מיליון דולר .
פוטין יודע למה היא נתנה לו .
אני חושב שהוא צריך לחשוף את זה.
אני חושב שאנחנו צריכים לדעת את התשובה הזו."

בנוסף, חבר מושבעים גדול בדלאוור(מקום מגוריו של ביידן) חוקר את עסקיו העסקיים של האנטר ביידן בגין הפרות מס אפשריות, בעיות לובינג זרות והלבנת הון.

טראמפ אמר שהוא גם רוצה לדעת יותר על מערכת היחסים של האנטר ביידן עם האוליגרך האוקראיני ניקולאי זלוצ'בסקי, הבעלים של חברת הגז המושחתת Burisma Holdings ששכרה את נצר ביידן ב-2014 לדירקטוריון שלה ושילמה לו מאות אלפי דולרים בשנה.

באותו זמן, מחלקת המדינה החשיבה את בוריסמה כחברה מושחתת שנתנה שוחד לפקידים אוקראינים וראתה את מערכת היחסים של האנטר ביידן כמי שיצרה למראית עין ניגוד עניינים מכיוון שאביו, אז סגן הנשיא ג'ו ביידן, פיקח על מדיניות ארה"ב-אוקראינה.

מתזכיר שהגיע לידי Just the News בינואר השנה נחשף שגם בכירים במדינה הוזהרו שעסקיו של האנטר ביידן במדינה ערערו על מדיניות ארה"ב נגד שחיתות.

טראמפ בעבר ניסה להעלות את סוגיית הקשר המושחת של האנטר ביידן עם אוליגרכים במהלך הבחירות ב-2020, אך נסיונו נחסם על ידי ערוצי התעמולה שטייחו את החשיפה .

"איך זה שאשתו לשעבר של ראש עיריית מוסקבה נתנה למשפחת ביידן שלושה וחצי מיליון דולר?

אני חושב שפוטין עכשיו יהיה מוכן לתת את התשובה הזו כנראה", אמר טראמפ. "אני בטוח שהוא יודע."

בעוד שהוא מעודד את פוטין לחשוף כל מידע שיש לו על העסקאות של משפחת ביידן, טראמפ גם הבהיר שהוא מתייחס לפוטין בחומרה רבה יותר מהדמוקרטים בכך שהוא חסם את צינור הגז הטבעי NordSteam 2 שלו לאירופה וביידן הגיע ופתח לו

״אני הוא הדבר הכי טוב שקרה לנאט"ו, כי אני גרמתי להם לשלם. אז לנאט"ו לא היה הרבה כסף והיום יש להם הרבה כסף .
"ואז הם אומרים עליי, ״הוא כל כך נחמד לרוסי״'.
שלא ישכחו שאני זה שהטיל את הסנקציות הגדולות ביותר על רוסיה", אמר טראמפ.

האם פוטין ייענה לבקשת טראמפ לחשוף הכל על משפחת ביידן?

לפי מה שנחשף לאחרונה מפוטין ומסין , נראה כבר שכן ושזהו רק קצהו של הקרחון… כי ההמשך יבוא …😃

https://justthenews.com/politics-policy/all-things-trump/trump-calls-putin-release-info-hunter-bidens-dealings-oligarchs

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *