March 28, 2022, 5:05 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

התפתחות תנועות הניו-אייג׳, כהמשך חקר שליטת התודעה של הCIA וMKultra

במאמר הקודם הראנו כיצד מדענים שעסקו בMKultra, עברו לעסוק בחקר כתות ניו-אייג׳, וכמו כן בהפצת וחקר פאניקה שטניסטית במערב. בעבר התמקדנו בכמה מהגנרלים המובילים במודיעין הצבאי האמריקאי שניסו להחדיר פרקטיקוט ניו אייג׳ לצבא, והיו גם כן מעורבים בפאניקה שטניסטית, במרכז הדברים עמד קולונל מייקל אקווינו. טכניקות ניו אייג׳ בצבא כללו עוד פרוייקטים כגון פרוייקט ג׳דיי, ופרוייקט סטארגייט.

אחד הארגונים החיצוניים לסיוע בתעמולה של ארגוני הביון האמריקאים אשר הזכרנו בעבר הוא AFIO. מדובר בארגון של קצינים יוצאי מודיעין אמריקאי שהחליטו להתאגד כדי לעזור ביחסי ציבור לCIA ולהסביר את עמדתו מול מה שהם תפסו כתקשורת עויינת כלפי הארגון. אחד מחברי הכבוד אפילו היה ריצ׳ארד הלמס, הקודקוד בראש מבצע MKultra שידוע כמי שטייח ושרף כמעט את כל המסמכים הקשורים בתכנית, ובדרך גם שיקר לקונגרס. עד היום הארגון מסביר למה הוא עשה בשכל ששיקר.

בארגון AFIO לא מעט מהגנרלים המעורבים במבצע הלוחמה פסיכולוגית של Q אשר הופעל על אזרחים. פלין היה דובר שם. מייקל אקווינו, יד ימינו של פול וואלליי, היה חבר פעיל שם, והוא ידוע כמי שעמד בלב סערת הפאניקה השטיניסטית בשנות ה80. רוברט דיוויד סטיל שהיה עסוק בהפצת הפאניקה השטניסטית בימינו אנו ממש עם האדרנוכרום בבונקרים של Q גם היה חבר שם. עוד מפיץ סטניק פאניק מאותה חונטה ג׳קי מקגאולי, היה חבר שם, ויחד עם מייקל אקווינו הזין את טד גאנדרסון שהפך את הפאניקה לפופולרית בארה״ב. הפאניקה עזרה לגרום למי שמדבר על MKultra להשמע כמו מטורף.

עוד חבר די בכיר בAFIO היה ריצ׳ארד (דיק) קאלאהן, בונה חופשי, המנטור בתחום המודיעין של מייקל ד. מור, לא הסמולן, מייסד אתר TruePundit, שבעצמו עבד תקופה בFBI. מור מקורב גם לרובין גריץ, פעילת CIA לשעבר וFBI שהיית מקורבת עד מאוד למייקל פלין וכתבה עבורו מכתב המלצה. האתר היה אנונימי עד שיום אחד ב2016, הוא הפיץ איזה מאמר שגרם להפצת תאוריות הפיצה גייט אשר גרסו כי ישנם מעורות של טקסי פולחן שטן בילדים מתחת לפיצירייה. הדבר הביא לאדם חמוש להכנס למקום ולגלות שכמו בפאניקה בשנות ה80 המעורות לא קיימות. הסיבה שהסיפור התפוצץ ברשת היית בגלל ציוץ של מייקל פלין את המאמר דנן, ואחר כך על ידי הבן שלו שדיבר מפורשות על פיצה גייט והורחק בעקבות כך מהקמפיין של טראמפ שהבין כי הדבר פוגע בו. השימוש הזה של פלין במעמד שלו לתת אמינות לאותם מנהרות לא קיימות, הוא בדיוק הדרך בה הMI6 פעל בהפצת פאניקה שטניסטית באירלנד בשנות ה70.

אחד האנשים הבולטים שמקדמים ואף היו מעורבים במבצע לוחמה הפסיכולוגי בחזית הניו אייג׳ית של קיו, עד היום, הוא שון סטון, הבן של הבמאי השמאלן הקיצוני אוליבר סטון. הוא יוצר סרטים עבור אותם גנרלים למכור לציבור את קיו ואת העקרונות הניו אייג׳ים עלייהם הוא נח כמו הסיסמה ״ההתעוררות הגדולה״. הוא הודה שהוא עזר ליצור את הדרופים של קיו, בשיחה סגורה, שהצלחנו להשיג עבורכם. סטון עצמו עובד בנטפליקס הניו אייג׳י, ערוץ גאיה, שמציע לכם כל הזמן בפרסומות לראות סרטים על חייזרים, הקאבאל, סמים פסיכודליים, וקנוניות בין מימדיות.

בתפקידו זה, סטון הוא כנראה אחד האנשים האחרונום שראיינו את מייקל אקווינו לפני שנפטר. ועל איזה סרטים הוא עובד? למשל סרט עם אח של מייקל פלין, רובין גריץ, ודוויד סטיל שהפיץ פאניקה שטניסטית ברשת על אדרנוכרום ובונקרים בארגון שייתכן וקשור לMI6. לסרט קוראים A thousand pieces. ככה משולי הימין, מבצע הלוחמה הפסיכולוגית של קיו, מצליח גם להכניס תחת כנפו את מטורללי הניו-אייג׳.

להלן דוגמא מטורפת איך הדבר נראה. בסרטון הזה יש כמה ממשפיעני קיו הגדולים, אשר יחד מגיעים לכמאות אלפי עוקבים, כחצי מיליון בערך, אולי יותר. מדובר בקוראת בקלפי טארוט (ג׳נין), מומחה לגימטריה, ואיש שטוען כי הוא יכול לראות דברים מרחוק ומעתיד בעזרת הדמיון. הם מסבירים לכולם שבעצם כשטראמם אמר שהוירוס הסיני, קורונה הגיע מצ׳יינה, סין, הוא בעצם הגיע משפילצ׳ינה (צ׳ינה מבטאים אחרת מצ׳יינה), שבאוקראינה, מה טרנזיטיבית כביכול עמור להצידק את הפחלישה של פוטין. הם אף מראים בגימטריה ששפילצ׳ינה זה אותו ערך מספרי של ג׳ון אף קנדי, שהם מאמינים כמו הרבה אנונים שהוא חי ועוזר בסתר לטראמפ.

אגודת התאוסופיה של מאדם בלבצקי, התנועה שהחלה את הניו אייג׳, ואשר היוותה כר אידיאולוגי פורה לתנועה הנאצית כנגד השמאל והקומוניסטים בברלין, עדיין חיה ובועטת בקרב גנרלים של המודיעין הצבאי של ארה״ב. הבולטים שבהם הם תומאס שונברגר, אקווינו ומייקל פלין, במקרה גנרלים שקשורים בהפצת פאניקה שטניסטית בשיטות של ארגוני ביון, וקשורים בהפעלת מבצע הלוחמה פסיכולוגי Q. מושגים מעולם התאוסופיה הוחדרו כך לשיח הקונספירטיבי ברשת, כמו ה״כובעים הלבנים״ = הלשכה הלבנה של בלבצקי.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *