March 22, 2022, 5:44 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מבצעי קהילת המודיעין כנגד האזרחים האמריקאים
(חלק ב׳)

בינתיים, המועמד דאז ג'ו ביידן כינה את כישלונו של טראמפ להעניש את מוסקבה "בגידה" בחיילים האמריקאים. פרויקט לינקולן דחף פרסומות המצביעות על כך שהנשיא טראמפ "שותף" בעניין הפרס הרוסי, ועל כן גם למקרי המוות האמריקאיים. ליז צ'ייני נכנסה לפעולה, כשהיא משתמשת בסיפור כדי להתווכח נגד נסיגות חיילים והתחננה "לגרום לפוטין לשאת באחריות". סטיבן הייז מ"The Dispatch" תקף את הנשיא טראמפ על כך ש"שתק באופן רשמי על העובדה שהרוסים מנסים להרוג את חיילינו באפגניסטן"

לאחר הבחירות ב-2020, קהילת המודיעין חזרה בה מהדיווח, כשבכיר בממשל ביידן הצהיר שלקהילת המודיעין יש "אמון נמוך עד בינוני" בדיווחי הפרס הרוסי.
עד אז הנזק כבר נגרם. לא רק לבחירתו מחדש של הנשיא טראמפ אלא לתוכניתו של טראמפ להסיג חיילים מאפגניסטן. ואולי זו הייתה המטרה של הכל.


לכאורה ביידן בעצם ממשיך את דרכו של טראמפ בעניין הסגת הכוחות האמריקנים מאפגניסטן (אם כי לעומת טראמפ, תוך כדי פגיעה והחלשת מעמדה של ארה״ב), אך יתכן ושיתף פעולה עם השמרנים הממסדיים מתנגדי הנסיגה במטרה משותפת לפגוע בסיכוייו להחבחר שוב.

מאותה הסיבה שהדיפ סטייט החזיק את אישורי ה-FDA לחיסוני הקורונה עד לאחר הבחירות על מנת שזה לא יזקף לטובת טראמפ בקמפיין.

הסיפור של האנטר ביידן בהקשר רחב יותר כי ממחיש שוב שקהילת המודיעין האמריקנית להוטה להגן על המושחתים ומחויבת להונות את הציבור כדי להשיג את מטרותיו

במילים אחרות, מבצעי המודיעין מופנים כלפי האמריקאים. האמריקאים הם המטרות וההקורבנות.

https://technofog.substack.com/p/us-intelligence-operations-against?s=w

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *